1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie si Galeria admisie motor diesel la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de ajaccio, 9 Mai 2013.

  1. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Am crezut ca poae fi de la EGR sau clapeta de acceleratie si poate a mai avut cineva aceste simptome.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poate fi orice. Intelege ca mecanica este la fel de complexa ca matematica (exagerez putin) si nu merge pe presupuneri si ghiceala. Masina asta este o masina scumpa la intretinere si trebuie mereu sa bagam bani cu nemiluita cand se strica = defecteaza si are deja multi km.
     
  3. dcris 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4, avant, B8/ACAGAF1 , 2.0 tdi, 143cp, 2010
    Salutare. Pe la sfarsitul lui martie, am fost la service pentru schimbul de ulei si filtre. Dupa schimb, in ziua urmatoare, s-a aprins martorul check engine, si m-am reintors la service pentru diagnoza. Fiind ocupati, mi-au spus doar ca trebuie schimbata clapeta de accelaratie si au sters eroarea, dar a doua zi martorul s-a aprins din nou si tot asa a fluctuat : 2 - 3 zile era aprins , 2--3 zile nu se aprindea, pana m-am dus din nou la un alt service in urma cu 3 asptamani pentru diagnoza.( martorul era aprins la momentul diagnozei ). Codul de eroare a fost P200900 si mi-au recomandat sa merg la un electrician deoarece cauza, spuneau ei, ar putea fi un scurt circuit masa. Interesant e ca de la ultima diagnoza, cea din urma cu 3 saptamani, martorul check engine nu s-a mai aprins; doar la punerea contactului martorul check engine este aprins dar cand pornesc motorul acesta se stinge.
    Zilele trecute am reusit sa ajung si la electrician, va atasez codurile de erori care au rezultat in urma scanarii. ( P200900 si P200800 ). Electricianul mi-a spus ca nu e nici o problema pe partea electrica si sa revin pentru a verifica motorasul si tija, urmand a schimba ori tija ori motorasul.
    Am citit pe forum ca indicat ar fi sa fie curate galeria de admisie, clapetele de admisie, acceleratie, egr dar nu ma pricep deloc la mecanica prin urmare nu cred ca m-as descurca sa fac eu aceste operatiuni, insa am sa caut pe cineva ( dupa ce mai obtin unele recomandari) care sa ma ajute, binenteles contra cost.
    Ce ziceti, e posibil ca aceste erori sa fie din cauza ca nu au fost curatate galeria de admisie, clapetele de acceleratie, admisie, egr ?
    Ma puteti ajuta cu un sfat, din experienta voastra, sa merg pe “mana” electricianului ori sa incerc la altcineva ? Ma gandesc sa nu fie ceva mai grav , sa imi afecteze filtrul de particule dpf, sau sa schimb motorasul / tija si pe urma sa fiu nevoit sa schimb tot modulul.
    Multumesc.
     
  4. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut! Acum o luna mi.am facut soft stage 1 si dpf-off la masina mea. Atunci cand a facut softu baiatu a vazut ca am eroarea 5336 intake manifold flap position sensor (bank 1) - p2015 00 [101] si mi.a zis ca daca tot face softul o sa anuleze si aceasta eroare, eu nestiind exact despre ce este vorba nu am stiut ce sa zic ... a zis ca nu afecteaza cu nimic functionalitatea masinii si ca pur si simplu ma scapa de acea eroare. Acum intrebarea mea ar fi, afectează totusi cu ceva ca mi.a sters eroarea din soft pentru ca am citit pe aici ca multi ati pus un limitator... deci voi ce ziceți este ok ce a facut?
    Am galeria de aluminiu
    Audi A4 B8 2.0TDI CAGA 143CP 105kw an 11.2007


    Multumesc frumos

    received_2193854620632667.jpeg
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este tardiv raspunsul si inutil. Trebuia intai sa te interesezi si pe urma sa hotarasti ce vrei sa faci. Nu aruncam piese de pe masina la gunoi pentru ca ele sunt defecte ci le inlocuim cu unele noi si originale pentru ca de aia avem Audi. Bafta
     
  6. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Cum adica am aruncat piese la gunoi ?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Impropriu spus. Nu trebuia sa o anulezi. Ci sa o inlocuiesti. NU anulam anumite functii sau anumite componente de pe masina cand sunt probleme ci cautam sa le rezolvam asa cum trebuie. Dezbatem aiurea si inutil un lucru deja intamplat. Vei vede pe viitor ce se intampla daca ai facut cea mai buna alegere si cu anularea DPF si la ce ai mai mentionat.
     
  8. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Dpf-ul era deja anulat de fostul proprietar (nu am stiut sa ma uit inainte sa cumpăr masina) si nu era facut si din soft, asa ca am facut softul si atunci mi.a zis tipul ca sterge si eroarea p2015 ca nu afectează cu nimic... eu intrebam in ideea sa stiu daca ce sustine el e corect sau nu...si daca a mai sters cineva eroarea asa ... nu am masina demult si nu ma pricep de-aia intreb...
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu avem de unde sa stim daca ai facut cea mai buna alegere in cazul asta. Doar tu singur vei vedea daca ai facut cea mai buna alegere. Trebuia sa-ti dai seama ca ai avut anulat DPF-ul si era simplu de vazut asta, dar acum nu mai conteaza. Invata ca nu avem raspunsurile pregatite pe forum pentru orice si mai ales vorbind ipotetic despre ceva ce nu este conform cu exploatarea si intretinerea acestei marci. Bafta.
     
  10. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Salut, poate face cineva share la procedura de calibrare a acceleratiei?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Clapeta de acceleratie nu se calibreaza.
     
  12. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Ok. Dar calibrarea raspunsului pedalei de acceleratie se poate face?
     
  13. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Salutare!
    Batranica mea pierde ulei pe la capacul din plastic de pe valva ERG...stii cineva daca se gaseste garnitura dintre capac si valva? M-am uitat pe Etka si nu o gasesc:banghead:
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai buna-placere sa ne spui ce cod motor are batranica ta ?
     
  15. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Codul de motor este CAGA
    VIN WAUZZZ8KX9A155554
    La postare nr 12 este o poza cu capacul cu pricina
    Multumesc anticipat!
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca nu ma insel garnitura este incastrata pe capac, deci nu ai ce sa schimbi decat sa dai cu silicon.
    Oricum, acolo nu are ce cauta ulei, EGR-ul tau este pe duca.
     
  17. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Raspunsul tau imi confirma suspiciunile :(
    O seara placuta!
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    03L 131 501 K OE sau Valeo 700424. Spor la treaba.
     
    Banica Cosmin și Kosmyn apreciază asta.
  19. Madalin1989

    Madalin1989 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,CAHA,2009
    Salutare baieti,

    Astazi mi s-a aprins martorul de check engine si dupa ce i-am facut o diagnoza, am vazut ca am eroarea din poza.
    Am rugamintea sa-mi spuneti si mie daca trebuie schimbata clapeta sau poate fi reparata, ca am sunat la doua service-uri si mi-au dat niste preturi ...

    Va multumesc frumos!

    a.jpeg
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai eroare pe EGR si eu cred ca acolo ai, se schimba cu unul nou obligatoriu original cel cu DQ la sfarsit. Citeste topicul asta integral. Data viitoare daca mai vrei raspunsuri fa diagnoza cu VCDS nu cu alt soft pentru diagnoza.
     

Distribuie pagina asta