1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie si Galeria admisie motor diesel la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de ajaccio, 9 Mai 2013.

  1. Fastas

    Fastas 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4 b8 ,2.0 tdi 143cp CAGA, 2010
    A aparut si la masina mea problema cu p2015...nu intodeauna face figuri motorasu de la admisie am observat ca se blocheaza doar la temperaturi mici ,cand se blocheaza mi se aprinde "check engine" il imping cu o surubelnita si isi revine am comandat un limitator ca sa scap de problema

    Acuma intrebarea mea este:
    Chiar e nevoie sa dai toata galeria jos sa pui acel limitator? Nu am sculele necesare si nici cunostintele necesare sa demontez galeria ca la carte si decat sa ma chinui si sa fac nu stiu ce...as incerca sa dau jos motorasu e posibil sau nu ? sa nu ma apuc degeaba... motor caga 2010 16 noembrie
    Cu respect
     
  2. Enemarius78 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 B8,2.0 TDI, 2011
    Daca ai galerie de aluminiu e mai ușor, dar e mai bine sa dai toată galeria inclusiv motoraș jos că să poți ajusta sau monta acel braket de care vb în acest topic. Eu pt eroarea asta am comandat una noua și încă nu a dispărut. Aștept acel braket sa vina sau limitator de cursă cum ii se mai spune sa vad daca rezolv ceva.
     
    AudiChr. apreciază asta.
  3. Fastas

    Fastas 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4 b8 ,2.0 tdi 143cp CAGA, 2010
    Nu inteleg cum nu s-a rezolvat problema ta daca ai schimbat toata galeria. Te-ai uitat, se misca "bratul" de la motoras ca poate tu ai probleme cu cablaj/mufa deoarece trebuia sa se rezolve schimband galeria cu una noua.
     
  4. Enemarius78 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 B8,2.0 TDI, 2011
    Pai asta e și problema. Se mișcă și la galeria veche. Am zis că poate e cursa prea lungă și din acest motiv am decis sa pun acel braket. Din cate am înțeles e posibil sa fie și senzorul care nu poate citi motorașul nou, dar din cate am înțeles de la mecanic motorașul și galeria vin deja ajustate sau învățate pe tipul de mașină, ceea ce la mine nu s-au întâmplat. Rămâne apoi sa verific și pe electric sau sa ajung la clapetul de admisie înainte de EGR. Altceva nu știu ce să zic. Sper că mâine să mă bucur de succes și să scap de problema asta.
     
  5. Fastas

    Fastas 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4 b8 ,2.0 tdi 143cp CAGA, 2010
    • Engine Control Module Software/Firmware Version faulty
    E singura problema ce ar mai putea fi atunci

    Degeaba pui "limitatoru" parerea mea
     
    Ultima editare: 10 Ian 2019
  6. Enemarius78 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 B8,2.0 TDI, 2011
    O duc la tester iar, dar problema e că testerul din zona sa nu fie puțin vechi și să mă pună pe drumuri degeaba:)) eroarea menționată de tine Fastas nu a apărut până acum. Sper sa nu ajung la soft. Mâine face o lună de când am luat-o și primul audi și sper să rămân la ideea că sunt unele din auto cele mai reușite.
     
  7. Enemarius78 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 B8,2.0 TDI, 2011
    Am revenit. Am rezolvat într-un final cu galeria. E ok momentan, dar sa vezi pe R marșarier nu pot pleca și pe D parca zici că se rupe mașină in două. In neutru ar trebui să plece la vale dar nu. La plecarea de pe loc șocuri puternice.pe tester zero alarme , că și cum totul ar fi ok. Se turbează maxim 2500 in D și în N 1200 parca.masina a stat nemișcată până la rez. Problemei cu galeria. După montare a apărut și aceasta problemă.
    Daca aveti vreo idee sau daca vi s-a întâmplat ceva de genul, aș fi recunoscător. Va mulțumesc
     
  8. bogdanchirila2007 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3, 1595, 1997
    Enemarius78, cum ai rezolvat problema cu admisia ? Ai pus acel braket la motoras ?
    Am si eu aceasta problema si am facut eu o improvizatie dar nu am scapat de eroare.
    Repari braket-urile astea sunt difetite pentru galerie de metal sau plastic ?
    Vreau sa comand si eu de pe ali si nustiu daca sunt la fel.
    Multumesc !
     
    Ultima editare: 28 Ian 2019
  9. Enemarius78 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 B8,2.0 TDI, 2011
    Am rezolvat-o prin adăugarea acelui brachet, care este special pt galeria de plastic. Pt galeria de aluminiu este alt brachet puțin mai mare. Le găsești pe ebay. Daca ai timp e un băiat în Galați specializat pe galerii de admisie, îl găsești pe OLX sau daca nu rez nimic îți dau eu Nr de contact.
     
  10. Andy87

    Andy87 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    audi a6 c7 4g , 2.0 tdi 190 hp, 07.2017
    Salutare ! Problema mea sta in felul urmator : anul trecut in ianuarie, am schimbat galeria si egr.ul. de atunci mi s.a mai aprins de 3 ori check engine-ul, de fiecare data fiind din cauza egr-ului infundat. S-a rezolvat cu curatarea lui. Intrebarea mea este: ce infunda egr.ul atat de des?? Ce defect am la masina ?? Precizez ca nu am nici o eroare inafara de egr ( cand apare) . Am vorbit cu mecanici diversi, sa schimb bujiile, senzorul de oxigen.. dar mi s.a spus ca atata timp cat nu imi da martor in bord nu am de ce sa o fac. Ieri seara am luat masina din service ( o dusesem pt ca aveam check engine si spirala, nu stateau aprinse constant,se aprindeau cand vroiau ele si intra si in limp mode , cand palpaia spirala ) si surpriza, mi.a schimbat egr.ul ‍♂️ e normal sa schimb cate un egr pe an? :( si sa il mai si curat la 3 luni :(( vreau sa mai precizez ca dimineata tre sa pun de 2 ori contactul cand e frig ca daca nu invarte motoru cam 5 6 sec. Dupa ce pun contactul de 2 ori, porneste de parca moare de tot motorul( invarte odata, se stinge tot si dupa porneste) asadar va rog ajutati.ma cu un sfat!! Va salut !
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ce ulei folosesti si la ce interval faci schimbul?
     
  12. Andy87

    Andy87 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    audi a6 c7 4g , 2.0 tdi 190 hp, 07.2017
    Acum 2 ani am pus Castrol 5w 30 , schimbul il fac la 10mii. Anul trecut am facut schimbul de ulei in Germania , si le.am cerut sa imi.puna Castrol 5w 30 dar ei au spus ca au ulei special pt grupul Vag . Cei drept e ca si mecanicul de aseara mi.a spus ca uleiul "poate " fi e vina :(
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Uleiul, mers mult in oras si distante scurte, uzura mare la motor, motorina sau ardere proasta, motorul nu se incalzeste sau se incalzeste greu. Cam astea sunt principale cauze.
     
  14. Andy87

    Andy87 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    audi a6 c7 4g , 2.0 tdi 190 hp, 07.2017
    Merg zi de zi cu ea la munca, distanta 10 km dus, 10 intors, viteza 100/ 120 (Germania , inafara localitatii). Dar odata la 2 wekenduri ies cu ea pe autostrada si ii dau 160 180 . Dar tot degeaba. Cam la 3 4 luni am probleme doar cu EGR-ul. Tare ma tem sa nu schimb iar galeria pentru ca daca EGR-ul sufera, sufera si clapetele swirl. :( Nu stiu ce sa ii mai fac
     
  15. Alex180292

    Alex180292 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 04.2008 2.0 TDI CR 143 hp
    Salut colegi,

    Este cineva care stie codul pentru piesa incercuita din imagine, si daca o pot gasi separat ?

    Este acea piesa cu cate o gaura in fiecare capat care leaga tija cu clapete swirl din admisie (eu am admisia din aluminiu) cu motorasul care controleaza deschiderea si inchiderea clapetelor (cel pe care l-au schimbat multi colegi pentru a rezolva eroarea P2015)
     
    Stefantauru apreciază asta.
  16. Andy87

    Andy87 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    audi a6 c7 4g , 2.0 tdi 190 hp, 07.2017
    Doar la dezmembrari daca o gasesti.chiar nu cred ca o gasesti separat. Eu cand am avut probleme cu blocatul acelui brat, l.am pacalit de cateva ori sa mearga dar intr.un final, a trebuit sa schimb galeria cu clapete cu motoras cu tot. Multa bafta!
     
  17. Alex180292

    Alex180292 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 04.2008 2.0 TDI CR 143 hp
    Am inteles, multumesc.

    Intrebasem pentru ca am vazut ca pentru alte motorizari, se gaseste acest brat conector si separat (insa are alta forma, este mai lung. Imagine in atasamente)
     
  18. Mihaescu Viorel 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    Audi A4 2.0 2009
    Va salut, am vazut ca s-a mai discutat acest subiect dar nu sunt destul de lamurit.
    De cand am schimbat galeria de admisie(cea cu clapete) si am curatat egr-ul am o scurgere de ulei pe langa capacul negru de plastic de la egr.
    Din cate am vazut spuneti ca ar fi valva egr, dar aceasta scurgere ulei nu vine din tubina?
    Sau aceasta valva are un lagar unde este unsa cu ulei?
    Imi cer scuze.. Daca poate sa ma lamureasca cineva.
    In cazul acesta, nu-mi va fi afectata iar galeria de admisie?
    Vreau sa precizez ca atunci cand schimb uleiul la 12000 km am un consum de ulei de aproximativ 600 ml(pe joja electronica).
    Va multumesc anticipat!
     
    Ultima editare: 20 Apr 2019
  19. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Mihaescu Viorel Salut,
    Ulei este cel ce vine de la turbina-intercooler. In sevice mi-au spus ca e normal sa fie o mica cantitate de ulei pe acest circuit. Aceiasi scurgere am avut-o si eu. Se rezolva doar prin inlocuirea valvei ERG (Dupa inlocuire valvola trebuie sincronizata.) Eu am demontat si spalat si intercooler-ul.
     
  20. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    Am si eu acest racitor gaze cod 03L131512AH si intr-un cap al lui exista o tija. Tija aceasta se afla sub el cum este montat pe masina si pe la aceasta tija mie imi curge antigel. Am vazut ca acolo este un capacel cu 4 suruburi ceea ce inseamna ca se poate desface. Stiti cumva exista un oring la acea tija care nu ar da voie sa curga lichidul? Sau exista vreun kit de reparatie?
     

Distribuie pagina asta