1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie si Galeria admisie motor diesel la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de ajaccio, 9 Mai 2013.

  1. Alex S. 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Fabia 1, 2007, 1.2
    Salut!
    Ma puteți ajuta cu un cod pentru o piesa, mai exact racitor gaze EGR.
    Un exemplu de cod : 04l131512a
    Dar nu știu dacă se potrivește și la mine. Cod motor CSUB
    WAUZZZ8K2FN040354
     
  2. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Am un zgomot la motor care vine din zona EGR. Racitorul de gaze fisurat ?

     
  3. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Am rezolvat zgomotul la mine. Era de la galeria de evacuare. Era afumat acolo si fumul se vedea pe racitorul de la EGR. Am presupus ca racitorul e fisurat. Am luat unul second, dar cand am l-am desfacut pe cel de pe masina am vazut fumul la galerie. Unul dintre suruburi era aproape rupt. Ne-am mirat ca s-a desfacut usor. S-a rupt detot cad am vrut sa remontam galeria. Pana la urma l-am scos, inlocuit, montat inapoi tot, zgomotul a disparut. Sper de asemenea si mirosul ocazional in habitaclu de gaze de esapament. Sper sa va ajute.

    In poza surubul cu pricina si fumul depus acolo.
     
  4. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Salutare,
    In urma unui test am avut eroarea din imagine. Mentionez ca nu am martori aprinsi in bord si masina merge bine, :) zic eu. Masina este cea din profil A4 B8.5 cu 242.000 km in bord, frecat 90% in oras.
    Rog sfat de remediere. Rog coduri piese necesare pentru remediere VIN: WAUZZZ8KXEA010847. Multumesc anticipat.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Alt EGR, cod 03L 131 512 DT, in jur de 2100-2200 lei. Il cumperi obligatoriu OE. Nu se curata. Se remediaza prin inlocuire.
     
  6. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Am inteles, multumesc .
     
  7. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    @audi66 eu nu am erori pe egr dar vreau sa il schimb cu unul AM, pe orice model de b8 e obligatoriu original?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca vrei sa iti incerci norocul cu aftermarket, n-ai decat, dar este deja o piesa foarte sensibila pe 2.0TDI.
    Alegerea este a fiecaruia.
     
  9. Octavian Albean 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI 2012
    Salut baieti. Am intampinat si eu eroarea aceasta la masina (Audi 2.0TDI CFFB) si pierdere de putere. Ce e de facut? Inlocuit EGR sau doar valva N18?
    Scuzati calitatea imaginii, am salvat-o de pe FB :3sadwalk:
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    EGR-ul.
     
  11. Octavian Albean 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI 2012
    Neața băieți. Astăzi când am pornit mașina nu mai aveam nici un martor aprins (am avut spirala care pâlpăia și check engine aprins) și mașina a mers perfect. Ce poate să fie? Există șansa să fie vreun senzor stricat sau ceva?
     
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Chiar daca martorii s-au "stins", eroarea/erorile ar trebui sa fie memorate in ECU. Mergi la cineva cu tester sa iti faca o scanare, nu poate ghici nimeni ce ai tu acolo.
     
  13. Octavian Albean 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI 2012
    Când am pus aseară VCDS-ul, eroarea pusă mai sus nu dispărea, chiar dacă o ștergeam,apărea din nou instant și spirala rămânea aprinsă pâlpăind. Azi dimineață, după ce am pornit motorul ,am pus diagnoza din nou și am șters eroarea, surpriză: nu a mai apărut. Și nici spirala nu era aprinsă în bord.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eroarea postata nu este Intermitent, ci Malfunction. Deci, speri degeaba.
     
  15. atty78 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2016
    Locație:
    sighisoara
    Masina:
    audi a4 b8 2010
    salutare. am si eu o problema la un audi a4 b8 din 2010 daca ma poate ajuta cineva? imi tot apare aceasi eroare si am schimbat clapeta de acceleratie si galeria de admisie cu clapeta acea din capatul galeriei si tot imi da eroare
    5336-intake maniflod flap position sensor (bank1)
    P201500(101)-Implausibile Signal
    Not Confirmed- Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault status: 00000001
    Fault Priority:2
    Fault Frequency:1
    Mileage; 184480km
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Eroarea nu are nici o legatura cu clapeta de acceleratie.
    Ai pus galerie noua ?
     
  17. atty78 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2016
    Locație:
    sighisoara
    Masina:
    audi a4 b8 2010
    Da, am montat si galerie noua dar tot imi da aceasta eroare.
     
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cu galerie noua ,OE,si facuta adaptarea NU mai ai treaba cu P2015
     
  19. Gafencu Sergiu

    Gafencu Sergiu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2018
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    EX-AUDI 80; A4 B8
    Salutare,
    Astăzi am rămas acasă, dar nu cauza izolari la domiciuliu ci din cauza acestor erori:

    5290 - Throttle Actuator Control Circuit
    P2100 00 [032] - Open Circuit

    5305 - Throttle Position Sensor (G69)
    P0123 00 [032] - Signal too High

    Să vă explic cum s-a întamplat. Mașina a pornit la prima cheie ,am facut cu ea aprox 10m si am reușit să ies din curte după care a murit motorul, am încercat să o repornesc dar nimic(chiar și după stergerea erorilor de mai sus).
    Menționez ca la începutul săptămâni am curățat EGR-ul și clapeta de accelerație (fiind foarte puțin murdare). Acest lucru îl fac în fiecare primavară de câțiva ani incoace.
     
    Horatius apreciază asta.
  20. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Clapeta de acceleratie blocata/defecta. Fa o adaptare cu ea “in mana”
     
    Gafencu Sergiu apreciază asta.

Distribuie pagina asta