1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si ASV - Admisie Aer - Shutt Off - motor diesel 1.9 si 2.0 TDI la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bugscata, 2 Aug 2013.

  1. laur80vl 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valcea
    Masina:
    Audi A6 ,2.0 TDI[BRE], 2006
    Se gasesc rotite pt clapeta admisie(ASV)?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se gasesc separat.
     
  3. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    am schimbat si debitmetrul dar tot nu am scapat de acea ingatuire intre 1800-2000 rpm, ce as mai putea schimba ar fi egr-ul... e posibil sa fie de la egr?
     
  4. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Eu cand aveam intreruperi, era de la EGR. Dar vreifica toate furtunele,sa nu cumva sa pierzi vacum.

    Am mai avut intreruperi sporadice si dupa ce am schimbat egr-ul, dar am pus avansul la -1.5 si am scapat. Ce avans ai?
     
  5. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    Nu stiu ce avans am, trebuie sa verific, si poate o sa schimb si EGR-ul. As vrea sa-l schimb daca stiu sigur ca e defect, la clapeta ASV stiam ca e defecta.. La EGR cum iti dai seama daca e defect sau nu functioneaza cum trebuie ?

    Am observat ca daca merg cu clima oprita, de exemplu dimineata nu e nevoie, nu am acea ingatuire.
     
  6. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    in weekend am facut un drum pana la predeal mai in forta, si s-a aprins martorul "check engine" si nu se mai tura mai mult de 2800, si asta f greu.... am pus tester-ul si mi-a dat "boost pressure regulation" ?
     
  7. mihaimihai

    mihaimihai 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    iasi/italy
    Masina:
    Audi A4 B7 Sline 2006(brd) 170cp
    Precizez ca aceasta eroare a dispărut odată cu schimbarea clapetei ASV.ingatuiri am avut si eu(tot intre 1800 2000 rpm)dar nu tot timpul.de cand am schimbat clapeta nu am mai avut dar tin sa cred ca sunt de la turbo acele întreruperi.
     
  8. stefanel

    stefanel 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 S-line , 2.0 TDI BPW , Quattro , 2008
    Eu stiu ca acele intreruperi intre 1800-2100 RPM sunt din cauza EGR-ului . Cel mai simplu faci un test cu egr anulat (placuta oarba).Eu asa am procedat dar in schimb aveam eroare din cauza EGR-ului si ca sa diminuez acele intreruperi fara a schimba EGR-ul am pus o placuta cu gaura de 9mm pentru a nu mai avea eroare pe bord. Precizez ca aceasta varianta a mers la motorizarea mea , 2.0 TDI BPW.
     
  9. XanderX

    XanderX 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    Audi A4 - B8 (2012) , 2.0 TDI , 177 cp.
    Eu am schimbat EGR pentru ca si la mine exista acele intreruperi ( EGR nou-nout - VDO Siemens am pus) dar au si ramas in continuare - nu am scapat de ele inca, din pacate .
     
    adamitza2005 apreciază asta.
  10. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    XanderX acelasi am facut si eu , urmatoarea e clapta care trebuie schimbata.
     
  11. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Nu are treaba clapeta cu intreruperile!ASV= Anti Shuttle Valve...folosita doar la oprirea masinii sa nu se zguduie!
    Cautati in alta parte: N75,turbo,N18(pentru 2.0). Cu banii cheltuiti pe clapeta curatati galeria de admisie si verificati senzorii.
     
  12. Eastsidaz 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2016
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A4,1.9tdi,2006
    Si eu am aceleasi simptome,pe la 2000rpm mers constant intrerupe putin,asa parca isi da in nas...si am observat ca atunci cand accelerez tare de la 2000rpm parca ar taia gazul si isi da in nas,si pe la motor se unde un zgomot de la cv piesa electrica....ce ar putea sa fie de la egr sau clapeta de acceleratie?
     
    Liviu Marian apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si crezi ca suntem la ghicitoare ? Fa ce este scris in acest topic si vezi pe urma de la ce este. Bafta.
     
  14. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    eu am reconditionat turbina, am schimbat clapeta asv, am incercat si cu alt debitmetru nou, am schimbat valva n75 si degeaba, tot am acea intrerupere ntre 1800-2000 rpm, chiar nu mai stiu ce sa-i fac, ce sa mai schimb, sau la ce mecanic sa ma mai duc...
     
  15. Cristi p

    Cristi p 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    A4 B7, 2006, 1.9 TDI, BRB
    Salut,

    Am un a4 b7, 1.9 brb, cu 225000km, credeti ca ar fi bine sa ii curat EGR-ul, chiar daca nu mia facut nici o prblema, asa preventiv?
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da, ar fi pacat sa nu o faci mai ales daca ai de lucru in zona respectiva la motor.
     
  17. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    acum am schimbat si egr-ul si degeaba, tot am acea intrerupere....
     
  18. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Poate sa ma ajute cineva cu o lista de garnituri care trebuie schimbate cand faci curatare generala a admisiei daca se poate codul piesei dar e buna si doar denumirea.
    Incep eu cu ce stiu pana acum: Garnitura galerie admisie si garnitura rotunda egr
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca le desfaci o sa vezi ce ai de cumparat. Oricum trebuie sa desfaci galeria de pe pozitie si iti trebuie si garnitura dintre galerie si chiulasa plus 2 garnituri mici de la racitorul EGR.
     
  20. dmr 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2016
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2005
    Cam care este intervalul de pret pentru o clapeta admisie, pentru Audi A4, 2.0TDI, an 2005? Multumesc!
     

Distribuie pagina asta