1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suport si/sau Tampoane motor la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de madalinc, 27 Noi 2013.

  1. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Tampoanele nu au senzori! Prin acele fire este controlata rigiditatea tampoanelor cu ajutorul curentului.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Esti sigur de ce spui ?

    Cum ar putea 2 fire sa controleze rigiditatea in conditiile in care in interiorul tamponului nu este nici o piesa avand acest scop ? Firele alea duc la un simplu senzor si atat.
    Nu mai induce lumea in eroare.

     
  3. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Ultima editare: 15 Feb 2018
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scoate-i mufa sa vezi ca nu se intampla nimic, din explicatiile tale ar trebui sa se vada diferente.
    Exista si ce zici tu, dar se numesc Dynamic Engine Mounts, din cate stiu pe Porsche GT3 au fost pusi asa suporti hidraulici/electromagnetici.
     
    Ultima editare: 16 Feb 2018
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    adi_bm confunzi lucrurile si este asa cum spune audi66.
     
  6. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Poate ma insel, poate chiar o fi un senzor acolo. Senzorul ar trebui sa afiseze undeva niste valori/parametri!
    O sa desfac suportul vechi sa vad exact ce este la capatul firelor.
    Gasesc informatii destule sa-mi argumenteze teoria, contra a ce zic eu nu am gasit nimic pana acum.
    ://www.eeuroparts.com/blog/2619/how-to-tell-if-your-engine-mounts-are-bad/
     
  7. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare, la pornire am un sunet foarte nasol si toata masina smuceste in momentul pornirii. Dupa ce a pornit motorul merge super rotund nu tremura absolut deloc. Am schimbat ambreiajul in ianuarie si de atunci am inceput sa aud un sunet mecanic dar greu sesizabil, nu facea atat de rau. De putin timp a inceput sa faca rau de tot.

    Am suspectat electromotorul dar lucreaza corect. Volanta este noua si nu face nici o problema in mers, nu bate nu tremura merge foarte bine. Problema se manifesta la cald, dimineata la rece porneste bine, se aude sunetul dar foarte incet si nu tremura asa rau.

    Cineva mi-a spus ca e posibil sa fie un tampon nasol. Ce ziceti ?

     
  8. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Salutare, tfsi-ul are tampon antibalans ? Din cate vad in etka nu are ... sau poate e pozitionat in alta parte decat la tdi.
     
  9. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Vreo parere legata de problema asta ?
     
  10. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Da,poate fi un tampon,dar din spatele tastaturii nu poate sa iti spuna nimeni in afara de mafalda ce se aude la masina ta. De cand ai postat prima data ai mers la un mecanic si n-a descoperit nimic? Cauta un mecanic sa o suie pe elevator si sa stea sub masina sa vada de unde provine sunetul cand dai cheie. Bafta!
     
  11. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Un cod pentru tampon motor si cutie de viteza pentru masina din profil se poate ? seria caroserie WAUZZZ8K8N041703. Multumesc foarte mult.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    8R0 199 381 AN - tampon motor dreapta
    8R0 199 381 B - tampon motor stanga
     
  13. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    multumesc boierule
     
  14. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Salutare

    Am aflat multe lucruri despre suportii de motor, datorita voua :) am o curiozitate, trepidatia la relanti poate sa apara de la suportii de motor , in ideea in care nu am nici o eroare.
    Un cod pentru suportii de motor si de cutie se poate , va rog :).. WAUZZZ8K9BN029314
     
  15. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Nu toate genereaza eroare,chiar daca sunt rupti/scursi. S-a mai discutat. Unii au eroare pe ele ,altii nu. Eu de exemplu nu am avut eroare si unul era distrus. La modul ca se ridica motorul cand acceleram de zici ca vroia sa iasa prin capota.
    Trepidatii poti avea in cele mai multe cazuri ori de la suportii motor ori de la volanta, dar volanta de obicei tremura si la plecarea de pe loc.
     
  16. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Azi mi-am facut timp si am desfacut un suport motor defect.
    Suportii motor cu fir au in interior un solenoid (bobina) care actioneaza o supapa de cauciuc in functie de tensiunea aplicata, defapt un electroventil. Nu este nici un fel de senzor!
    In prima poza se vede locul unde"calca" supapa, ea controleaza fluxul de ulei intre cele doua incinte ale suportului si implicit rigiditatea suportului.

    20180728_154412-1024x1820.jpg 20180728_154305-1280x720.jpg 20180728_154352-1280x720.jpg
     
    Ultima editare: 28 Iul 2018
    AlexandruStn apreciază asta.
  17. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Adi , sa inteleg ca ai schimbat suportii de motor. Ce simptome avea masina ta cu suportii rupti ?
    Maine merg sa imi verific si eu suportii. La mine este un vibrat constant in toata masina. Sper sa fie de la suporti.
    Daca cablul ala nu vine de la senzor inseamna ca masina nu indica eroare in caz ca sunt defecti ?
     
  18. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Vibratii la ralanti si ulei scurs...
    Eroare o sa ai la scanare atunci cand circuitul se intrerupe si tamponul nu mai poate fi controlat de catre calculatorul motorului.
     
    voinoiu și AlexandruStn apreciază asta.
  19. stelco1968 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 CAGA , Audi A3 8P 2008 BSE
    Am avut si eu unul din suportii de motor cu uleiul scurs si ca simptom ,auzeam un zgomot metalic cand treceam peste ¨cocoase''. Inainte de schimbare cat si dupa nu am sesizat alte simptome cum ar fi vibratii puternice la pornire sau oprire.
    La masina mea din 2008 si cutie automata doar tamponul de pe partea stanga avea conexiune electrica , ceea ce explica faptul ca nu am avut eroare la scanare si doar tamponul din dreapta avea uleiul scurs , iar dupa demontare se vedeau urmele unde a lovit metal pe metal cand trecem peste ''cocoase''.
     
    AlexandruStn apreciază asta.
  20. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Salutare tuturor.
    Sugestie pentru cazul în care se rup șuruburile de la protecțiile tompoanelor de la motor.
    Astăzi am reușit cu ajutorul dispozitivului din imagine și cu burghie cu carbon.
    Preț dispozitiv, 25 lei, preț burghiu, 12 lei metric 4, 5, 7 și 8.

    20180817_171446.jpg 20180817_121107.jpg
     
    MRR, dreiutz și AlexandruStn apreciază asta.

Distribuie pagina asta