1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suport si/sau Tampoane motor la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de madalinc, 27 Noi 2013.

  1. Claudiu Alin

    Claudiu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 2008
    S-ar putea sa fie tampoanele laterale de vina, eu le-am schimbat pe amândouă. La mine scutura destul de tare când porneam mașina la rece si avea si unele sunete la hopuri mai ales. Ar fi bine sa pui un mecanic sa le verifice dacă sunt scurgeri de ulei pe tampoane. Succes
     
    voinoiu și adi_bm apreciază asta.
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    De ce nu crezi "lucrul asta?" Da, e des intalnita dupa un anumit nr de km.
    Schimba tampoanele, ambele.
     
    voinoiu apreciază asta.
  3. Bandog

    Bandog 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 CAHA 2009
    Cred ca nu m-am exprimat corect. Ideea era ca "ar fi o eroare comuna si ca nu trebuie luata in considerare" asa am citit pe alte forum-uri, de asta am zis ca eu nu cred ce se spune, din moment ce masina are acest comportament.
    Banuiesc ca nu au fost schimbate nicioadata, iar la drumurile noastre nici nu se mai pune problema.
    Trebuie vreo adaptare a senzorului de pe tampon sau e plug & play ?
    Multumesc!
     
    voinoiu apreciază asta.
  4. Claudiu Alin

    Claudiu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 2008
    Tamponul nou îți vine cu tot cu senzor, doar cel din stânga parca are senzor și e plug & play
     
    voinoiu apreciază asta.
  5. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut.
    Imi puteti confirma ca piesa ce se observa crapata in foto atasate este suportul pentru motor ? Daca da, care ar fi procedura de inlocuire pentru acest suport ? Pot face singur acasa sau e nevoie sa merg la service ? (pozele sunt din dreapta fata a masinii). Multumesc
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, este suportul de motor. Trebuie demontata puntea = cadrul motor si nu numai, pentru schimbarea tampoanelor = suportilor de motor. Nu poti face asta acasa ci la service specializat pentru ca iti trebuie elevator si trebuie suspendat motorul in niste cadre speciale. Motorul se suspenda pe sasiu mai precis pe lonjeroane si este tinut = ancorat in partea superiora de catre un cadru special creat.
     
    Racman Stefan apreciază asta.
  7. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Ok. Multumesc.
     
  8. Paul9428 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 tdi 2008 avant
    Salut,
    La diagnoza imi da eroare suport motor pe cablu plus. Ce vrea sa insemne ? Nu am nici cea mai mica vibratie totul e in parametrii.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vrea sa zica ca ori ai probleme la mufa/cablaj, ori s-a scurs uleiul din tamponul respectiv.
     
    Paul9428 apreciază asta.
  10. voinoiu

    voinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 b8
    Va salut ! Am si eu o nelamurire se poate ca tamponul stanga cel cu senzor sa fie curs si sa nu dea nici un fel de erroare ,a mai intampinat cineva ? Multumesc !!!
     
  11. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Salut.
    Eu am avut un tampon motor stanga curs complet si nu dadea nici o eroare. Era scurs de mult, se simtea si la pornire oprire ca este dus, dar cu toate astea eroarea nu a existat. Nu stiu exact cand ajunge sa dea eroarea, insa eu i-am schimbat pe amandoi.
    Bafta!
     
    voinoiu apreciază asta.
  12. voinoiu

    voinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 b8
    Multumesc frumos.
     
  13. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Și eu am pățit la fel. Eu am ambele tampoane cu senzor, cel de pe dreapta era spart și nu a dat nicio eroare. Le-am schimbat pe ambele.
     
    Ultima editare: 6 Feb 2020
    Ionut Stancu și voinoiu apreciază asta.
  14. Marian1980 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2019
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    Audi a4, 2.0tdi,2012, multitronic
    Am schimbat și eu ieri tampoanele la audi a 4 b 8.5 din 2012. Le-am schimbat în fata casei cu mașina suspendata pe cale. Tamponul de pe stânga e mai ciudat de scos, trebuie desfacute puțin cele 4 suruburi care țin cadrul motor și plasticele de sub aripi. Pe partea dreapta se scoate fără sa desfacă șuruburile de la cadrul motor. La audi a4 b 8,5 sunt și niște table care vin în spatele tampoanelor și au rolul de piulițe pentru șuruburile care țin tamponul prins de caroserie. Sub Baia de ulei se pune un cric cu o bucata de lemn cât mai mare pentru a a nu pune presiune doar pe un punct mic pe baia de ulei. Eu am făcut operația singur, dacă eram doi era mult mai simplu. Operația cu totul între 2 și 3 ore maxim. Suporți am luat Lemforder și am plătit pe cel cu senzor 67 de lire și cel de pe dreapta 47 de lire.
     
    voinoiu și smurff apreciază asta.
  15. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Salutare, am sa las o parere legata de "Transmission mount insert" - acel fier de aluminiu ce se pune peste tamponul cutiei de viteze (eu am manuala). L-am comandat dupa ce am citit destul de multe pareri bune. Ajuta la reducerea miscarii ansamblului motor-cutie la accelerare si decelerare. O imbunatatire se simte si la accelerarea pe loc, reduce balansul motorului.
    Pe langa astea, are si parti proaste. Masina vibreaza foarte tare la relanti. Daca pleci un pic mai din ambreiaj, tremura de zici ca volanta e "moarta". In marsarier, trebuie accelerata mult, ca altfel iti da senzatie ca moare motorul, dar de fapt, toata vibratia se transmite in masina, parca tampoanele nu isi mai fac treaba. Posibil pe cutie automata sa fie alta poveste, pe manuala nu recomand. Am sa-l arunc la gunoi.

    034motorsport-transmission-mount-insert-b8.jpg 034motorsport_b8_audi_a4_s4_rs4_a5_s5_rs5_transmission_mount_filler_insert_step_5.jpg
     
    Horatius apreciază asta.
  16. Amboo

    Amboo 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2020
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A4 B8 CAHA 2010 Quattro
    Ma ajuta un coleg cu codurile ptr suporti motor la masina din semnatura WAUZZZ8KXAA035368 ?

    ...7zap nu-mi recunoaste VIN-ul :notme:
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E normal sa nu il recunoasca. Vad ca nu intelegeti ceva: acest forum nu este un site pentru coduri de piese. Codurile le afli la magazin de unde cumperi pe baza seriei de sasiu. Piesele nu se comanda de pe net ci se cumpara de la magazin pentru ca sa vezi ce cumperi direct nu sa te trezesti acasa ca primesti ceva aiurea.
     
    ELVIS apreciază asta.
  18. Amboo

    Amboo 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2020
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A4 B8 CAHA 2010 Quattro
    Chestia e ca am fost la un magazin specializat sa cer o oferta de pret si mi-au dat si codul OE care ei zic ca e ptr masina mea. Am cerut ajutor pe forum pentru ca acel cod nu apare mai pe nicaieri si vroiam sa compar.

    Ai si tu dreptate Cristi, dar in cazul meu (si nu numai) verifica de 2 ori si comanda o data.
     
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Seria de caroserie (sasiu) [VIN] e recunoscuta de obicei in programe cu licenta, un magazin are asa ceva (ar trebui) pentru identificari.

    Uite codul OEM pentru setul de suporti la motor pentru seria ta: 8R0 198 381 S

    Sau Meyle HD 100 199 1404/S
     
    Amboo apreciază asta.
  20. Amboo

    Amboo 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2020
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A4 B8 CAHA 2010 Quattro
    Multumesc Alex.
    Intradevar, codul care mi-a fost dat de la magazin este acelasi cu cel de mai sus. Ceea ce nu inteleg, este de ce dupa codul OE imi da doar Meyle ca alternative ?

    8R0 198 381 S - alternativ doar Meyle
    8R0 199 381 C - alternativ Lemforder, Corteco, Febi, etc...
     

Distribuie pagina asta