1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suport si/sau Tampoane motor la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de madalinc, 27 Noi 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Preturile alea sunt informative.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, sunt preturi reale pentru produsele pe original cumparate din reprezentanta. Pot fi insa si informative, deoarece isi mai pun si adaos :wtf:
    In program, pretul este in euro.
     
    Ultima editare: 18 Iul 2017
  3. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    upload_2017-7-18_10-46-16.png
    Asta este oferta ce am primito de la Augsburg Romania. Dintre cele 5 oferte pe care le am asta ar fi cea mai buna, dar mi se pare dubios deoarece sunt la jumatate de pret fata de celelalte oferte.Preturile sunt in lei fara TVA, dar totusi e destul de putin. ma gandesc sa nu cumva sa comand si sa nu fie ce trebuie. Pt a le comanda trebuie sa fac transfer bancar in totalitate.
    Ce imi recomanzi?
     
    madaaurel apreciază asta.
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu pot sa-ti recomand nimic. Nu am cumparat de acolo, nu stiu de unde aduc piese, etc...
    Eu in general nu prea am incredere in cea mai mica oferta, intotdeauna ascunde ceva.
     
  5. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    upload_2017-7-18_11-25-37.png
    upload_2017-7-18_11-25-53.png
    Tocmai ce am primit si codurile de piese. la o cautare pe google apar ca sunt facute de lemforder si acestea ar fi codurile lor.
    Credeti ca mi se potrivesc pe masina mea? WAUZZZ8K79N066890
     
  6. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Nimeni nici un raspuns? A mai montat cineva suporti motor lemforder?
    In comparatie cu cei de la reprezentanta sunt la jumatate de pret. Cei de la porsche mi-au cerut 1800 lei cu manopera(cod set suporti 8R0198381).Chiar nu stiu ce sa fac. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi. Multumesc.
     
  7. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Salut,
    Eu i-am schimbat pe ambii suportii, am pus Lemforder 3474001 pe ambele parti, asa avea masina sensor in ambii.

    Poti sa verifici si tu, dupa ce demontezi scutul.
     
  8. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Lemforder am pus si eu, ambii cu senzor. Era razuita sigla vw audi. Cei originali de pe masina erau tot Lemforder!
     
  9. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare. Imi spuneti va rog care este tamponul antibalans din imaginea atasata. Multumesc.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pozitia 17, se introduce pe suportul 19.
     
  11. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Multumesc. Am citit ca ar fi un si suport anti balans la cutia de viteze. Vreau sa imi schimb toti suportii si as avea nevie sa stiu care pozitii din desen ar trebui sa le comand.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Din prima imagine pozitia 2, din imaginea a doua pozitiile 3 si 17. Astea sunt toate de care ai nevoie.
     
  13. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare. Tocmai ce am schimbat suportii la motor +cutie +suportul antibalans.
    Intradevar suportul de motor de pe partea soferului era rupt. Totusi am o problema care persista si anume cand opresc motorul si asta dupa ce e incalzit bine, masina tremura. Ce ar mai putea fi ? Rog niste sfaturi. Multumesc
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai obs vreo diferenta fizica, de montaj, intre cei doi ?
     
  15. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Montajul a decurs chiar usor si repede. Nici unul din suruburi nu ne-a dat bataie de cap. Suportii pe care i-am pus sunt lemforder si aveau stearsa stanta de vw sau audi. La relanti aveam un usor balans, a disparut acum doar ca la oprirea motorului masina are un tremurat mai accentuat care nu stiu daca e normal sau nu.
     
  16. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    informatii ce le-am descoperit in cazul meu, pt motorizarea 1.8 TFSI CDHB 118 kW, FWD, cut manuala (dar probabil e aceeasi poveste pe mai multe motorizari, in special 1.8 tfsi si 2.0 tfsi):

    tampoanele motor vin ca set 8R0198381D ("198" inseamna set, 2 buc. daca ar fi 199 atunci aia inseamna individual 1 buc. de asemenea "D" inseamna cutie manuala(sau PR G0K) si "C" cutie cvt(sau PR G0Z). setul contine si aparatorile alea suplimentare de metal.

    setul 8R0198381D contine 2 bucati:
    1 stanga 8R0199381G - Lemforder 34744 01 Hydro Bearing
    1 dreapta 8R0199381L - Lemforder 34745 01 Hydro Bearing.
    ambele sunt hidraulice.

    setul 8R0198381C (pt cutie cvt) contine 2 bucati:
    1 stanga 8R0199381C care e electro-hidraulic,
    1 dreapta 8R0199381L care e hidraulic.

    se observa ca dreapta-8R0199381L e comun la ambele tipuri de cutie.

    tampoanele electro-hidraulice se intalnesc la masinile la care se poate seta sasiul sport/confort sau care au cutie automata cu mod sport, iar cele doar hidraulice pt sasiu simplu.

    in cazul meu, configuratorul de la Lemforder imi dadea tampon stanga electro-hidraulic, desi mie imi trebuia doar hidraulic.

    ca si simptome ca tampoanele sunt stricate, imi tremura masina f tare la pornirea si oprirea motorului, dar in rest era ok, turam motorul la 4000 in neutru, si se vedea un balans frumos al motorului, nu ai fi zis ca sunt cu probleme. dar surpriza a venit cand am dat jos tampoanele si am constatat ca ambele aveau uleiul scurs, iar unul din ele avea si cauciucul f f rupt.
     
    911turbo apreciază asta.
  17. AB77ZYC 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9
    Salutare, cand am mers in concediu si am oprit in vama simt o trepidatie la relanti (in mers totul e la fel). Dupa aproximativ 1200 de km ajung la destinatie pun vcds, fiind convins ca valorile injectoarelor au luat-o razna, surpriza, totul perfect! A doua zi cand o pornesc pe langa tremuratul la relanti, simt si o trepidatie la pornire si oprire. Ulterior m-am gandit la tapoanele de la motor si mi-am vazut de treaba...ajuns acasa, azi am dus masina pe elevator sa inspectez vizual tampoanele fiind convins ca sunt curse, nu erau! E adevarat ca de cand a inceput trepidatia am facut 2500 km si prin ploaie, poate s-a spalat uleiul curs.
    Intrebarea mea e, unde trebuie sa verific cu vcds tampoanele deoarece scanarea toala nu merge, imi da ceva eroare...
    P.s: dupa ce am citit intreg topicul o sa verific si tampoanele de balans pe care le-am omis.
    Ms!
     
  18. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    AB77ZYC
    Tampoanele antibalans, este defapt unul singur. Mai este suportul de la cutia de viteza si evident cei doi suporti motor, stanga/dreapta.
    Cam greu de crezut ca apa de ploaie a reusit sa spele integral orice urma de ulei (asta daca cumva nu mai este scutul de plastic la motor).
    Daca spui ca masina a fost pe elevator si scutul dat jos, pe traversa de aluminiu pe care sunt prinsi suportii motorului, se putea observa urme de ulei, sau eventual pe scut. Cu vcds ... cam greu sa poti afla. Iti spun asta pentru ca eu i-am schimbat pe amandoi (doar unul era curs, pe partea stanga) si nu a dat niciun semn de eroare (chiar daca amandoi suporti aveau senzor pe ei).
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am schimbat si eu suportii la motor, erau praf, cel antibalans si cel de la cutie sunt ok, n-au necesitat schimbare.
    Procedura nu e complicata, e nevoie obligatoriu de elevator si cric pentru motor, sa poata fi ridicat dupa ce ambii suportii s-au desfacut din surubele de prindere. Nu se desface nimic altceva aditional, doar aparatorile interioare de plastic/pasla de la ambele roti. E destul de mic spatiul acolo, suportii ies doar intr-o pozitie, va sfatuiesc sa aveti rabdare. Suportii sunt exact la fel, nu e nicio diferenta fizica intre ei, se pot monta indiferent pe care parte.
    Diferenta in bine e foarte mare, la porniri/opriri, accelerari, parca e alta masina.
     
  20. AB77ZYC 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9
    Sorin, nu este nicio urma de ulei nici pe traversa nici pe scut (legat de ploaie, am vrut sa zic ca am prins ploaie pe autostrada, nu a plouat masina in parcare)...mai am 1000 de km pana la revizie si atunci o sa fac poze + verificat mai in detaliu tamponul de la cutie si cel anti-balans.

    Nucu, ai tai se vad "obositi", ai mei estetic artata f bine. O sa vad cu atentie mai mare peste 1000 de km cand intru in service.

    Ms de informatii si o sa revin cu poze si sper, cu rezolvarea problemei.

    P.S: am vazut ca pretul tamponului cu senzor e aproape dublu fata de cel fara, fiind identici stanga cu dreapta si acel senzor in cazul vostru care ati depistat tamopane praf, nu a transmis nicio eroare pe vcds sau in bord, ma intreb de ce nu ati pus noile tampoane fara senzor?
     

Distribuie pagina asta