1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suporti - Tampoane motor la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de BIG, 15 Iun 2009.

  1. BIG

    BIG 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    Novaci
    Masina:
    Audi A4 B5 8D 1.6 ADP '95
    Am reusit intr-un final...

    Dupa cateva luni bune de munca daca nu chiar o jumatate de an am reusit sa imi pun masin la punct.
    Am citit acest forum zi si noapte am deschis topicuri atunci cand nu gaseam raspunsuri si pana la urma zic eu ca am reusit.
    Si sa va spun prin ce am trecut:
    Pentru inceput m-a lasat ambreiajul, am ramas cu masina in Dr. Tr. Severin in mijlocul orasului nu mai intra in viteza decat cu motorul oprit, arcurile din discul de ambreiaj erau zob asa ca am schimbat tot chitul.
    Am schimbat planetarele complet pentru ca avusese burdufii sparti si se dusesera si axurile si oricum bateau in viraj capetele.
    Masia avea un joc foarte mare atunci cand schimbam vitezele sau cand reduceam in frana de motor si acceleram brusc si de asta am banuit suportii de la motor, de fapt tampoanele. Am schimbat un tampon pe partea dreapta pentru ca ala mi se parea mie dus dar nu a rezolvat in totalitate zmuciturile motorului la schimbarea vitezelor asa ca m-am suparat si am schimbat tot ce e tampon la motor si cutie.
    Alta viata dupa schimbarea tampoanelor masina are alta tinuta, nu mai zmuceste cand schimb vitezele sau cand reduc si accelerez, sta mai bine pe drum cand sunt denivelari si chiar in curbe, nu mai trepideaza la relanti.
    Cu trebidatiile de fapt este alta treaba pentru asta pot sa spun ca am mai facut cate ceva.
    Am schimbat bujiile si fisele am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat filtrul de benzina, am schimbat sonda de tempertura apa si am filosit un aditiv pentru curatarea injectiei de la Metabond si am rezolvat si trepidatiile intre timp masina a inceput sa oscileze la relanti asa ca va trebui sa ii curat di nou clapeta de acceleratie.
    Comform discutiilor de pe forum am decis sa schimb si lichidul din servo pentru siguranta desi nu aveam probleme si surpriza lichidul era negru ca uleiul din diesel la schimb si subtire ca apa deci pana la urma nu a fost degeaba.
    Zilele astea am decis sa schimb si discurile spate pentru ca imi urla un rulment pe spate si am zis ca daca tot desfac acolo sa nu muncesc de doua ori si alta surpriza, colierele de la abs de pe disc erau fisurate(pe ambele parti) si aveau o deschizatura de o jumatate de centimetru. Acum stau cu masina pe dreapta si astept colierele.
    Am schimbat discurile fata pentru ca erau ovalizate si la cateva luni le-am ovalizat din nou si schimbat iar.
    Pentru viitor mai am planuit cam asa: Schimbarea distributiei si a transmisiei pentru ca rola intinzatoare la alternator prezinta deja semne grave de uzura.
    Am ramas fara lac pe capota si am partea dreapta vopsita de un service de doi lei si a inceput sa imi crape vopseaua asa ca trebuie sa o vopsesc complet.
    Circuitul de freon imi rasufla undeva la sau langa radiator asa ca atunci cand voi desface pentru distributie trebuie sa rezolv si asta.
    Poate ca au mai fost probleme dar nu imi mai aduc eu aminte acum, masina asta mi-a provocat dureri de cap si a fost cam terminata atunci cand am luat-o dar intr-un final sunt multumit de ea.
    Multumesc acestui forum pentru ca fara acest forum nu as fi reusit, multumesc utilizatorilor care au postat pe acest forum, multumesc tuturor.
    Urmeaza sa scriu un roman despre masina mea si am sa-i pun titlul "Trilogia restaurarii unui B5" :).
    Atunci cand va fi gata si vopsitul voi prezenta masina membrilor pana atunci imi este rusine de ea cum arata. Va multumesc inca odata tuturor si multa bafta.:friends::salute:
     
  2. a4_96 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Locație:
    Resita
    Masina:
    1996
    BIG am o mare rugaminte, am aceeasi problema: smucituri cand accelerez si o las in frana de motor, te rog da-mi un sfat ce sa fac, fratele meu insista ca e de la planetare dar nu bate nimik in curbe, atat se aude un zgomot cand schimb viteza cand cupleaza in cutie; am incercat sa misc motoru si nimik nu pare nimik dus la suporti, o sa mai incerc sa o mai urc odata pe rampa si mai verific suportii. Daca poti sa imi dai te rog un pret, cu aproximatie pe tine cat te-au costat planetarele si suportii. Am un audi de 1.6 benzinar din 96, 74 KW, motor ADP, apropo cu trepidatiile la relanti am aceeasi problema, astia de la service mi-au spus ca e de la sonda lambda, eu am hotarat deocamdata sa curat clapeta de acceleratie, maine o curat si vedem cum mai merge, am schimbat si filtru de benzina...sper sa nu fie sonda ca e cam la 350 lei. Din cauza asta nici astia de la Rar nu vor sa-mi dea identificarea ca spun ca nu iese la testu de fum pt ca trepideaza la relanti.
    Astept un pret cu aproximatie daca poti sa imi dai.
    Multumesc
     
  3. BIG

    BIG 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    Novaci
    Masina:
    Audi A4 B5 8D 1.6 ADP '95
    Planetarele nu bat atunci cand schimbi vitezele, pentru asta nu pot fi de vina decat tampoanele la motor sau/si cutie sau chiar cutia de viteze, daca vrei sa vezi daca ai joc in cutie cand ridici masina invarte de roata in fata si in spate si vezi daca e joc mare acolo se aude izbitura si nu ai ce ii face dar mai tine mult si asa. Tampoanele eu le-am verificat cu ranga, pe bune, am bagat ranga sub motor si am tras in sus si in jos si la mine tampoanele rasuflau. Pe mine tampoanele m-au costat 6 milioane la motor si 1,5 milioane la cutie. Nu ai acea izbitura din planetare asa ca nu schimba, planetarele le verifici in viraj in treapta a 2 viraj stanga si accelerezi, viraj dreapta si accelerezi si daca nu bat nu au nimic. Eu cred ca problema ta e la tampoane, iar sonda lambda o poti verifica cum functioneaza cu vag com-ul, fa-i o scanare cu vagul si mai vorbim.
     
  4. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    salut!
    am avut si eu problema cu un suport cel din dreapta de la motor la masina din semnatura ;am inlocuit zmucitura sa mai diminuat dar nu a disparut de tot asa ca o sa schimb si pe cealanta parte
    ce nu stiu eu suportul acela din fata de sub radiator nu stiu daca e ok ce am io acolo pentru ca motorul se misca sus-jos la bruscare si suportul ace;a nu pare sa faca mare lucru asa ca daca are cineva o poza cum arata acel suport din fata la masina din semnatura il rog sa posteze
    si suportii de la cutie ar putea fi si aia dusi cumva ?adica is suporti normali de cauciuc si nu par sa fie rupte sau deteriorate ar putea sa nu mai faca treaba cum trebe sa le schimb si alea?
     
  5. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    am schimbat si celalant suport la motor dar inca se mai simte sa fie oare si cele de pe cutie??
     
  6. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    exact asta as fi sugerat si eu ,te uiti sub cutie,ca nu dureaza mult,misca un pic acolo,stiu pe cineva care a schimbat ambreiajul din cauza aia,cand la demontare au observat,avea si un sunet ciudat,zicea el
     
  7. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    ca sa fie treaba mai faina suportu ce lam schimbat ieri pe stanga e defect de nou dupa ce lam montat am vazut urma de ulei in cutie si acuma cu el pus sus am vibratii in toata masina deci pe viitor evitati suportii marca BIRTH
    o sa le schimb si pe cele de pe cutie numa nu acuma sa mai vina niste bani
    in plus capat de bara schimbat in decembrie joaca din bucsa acolo unde iese filetu din el am fost sa fac directia si mi-o aratat acolo ........trebe so schimb iara asa ca in timp scurt 200 de lei aruncati pe geam
     
  8. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    la fel si la mine si macar am luat febi ,acum iar tre sa o schimb comercianti ca la noi
    :haudrauf:
     
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Am schimbat suportii motor stanga si dreapta motor Febi si Lefoerder cred plus suportii cutie de viteza alti 2.
    Nu mai am trepidatiile oprire si o mica trepidatie la ralanti .
     
  10. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    am luat un cap de bara azi de pe o masina de dezmembrat si lam montat
    alta viata nu mai joaca din bucsa si directia e mult mai precisa
    cat de suport bine ca nu am dus gunoiu:) lam luat si urmeaza sa-l pun la loc deci cu suportul cel nou am vibratii de nu se poate clar ca nu face treaba mai deloc oricum o sa pun la loc cel vechi si il mai schcimb cand gasesc la dezmembrari
     
  11. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Salut!Care ar putea fi problema daca motorul meu s-a saltat din partea din fata?Suportul rupt si care anume?
     
  12. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    pai sunt 2 suporti principali pe mijloc, 2 spre cutia de viteze si 1 frontal. In altceva nu se tine motorul fata de caroserie. Verifica pe acestia, probabil unul sa rupt/dezintegrat iar motorul a iesit din lacas. Cei de pe mijloc fiind hidraulici ii poti urmari de scurgeri.
     
  13. Bibi_ebony

    Bibi_ebony 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Brad
    Masina:
    a4 b5,1.9TDI 1Z 66kw/1996 a4 b5 s4 combi 1.9 TDI ajm 85kw 2001
    ce firme de suporti recomandati , ca doresc si eu sa-mi comand si nu ma pricep ce producator ar fi mai bun la un suport de motor?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumpara suporti motor doar OE (original). Bafta
     
  15. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Daca misc de motor,se aude un fasait de la suportul motor dreapta. Asta inseamna ca e spart,si trebuie inlocuit?
     
  16. covesanu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    audi A4 b5 ,1997
    Da inlocuieste suportul,
    Eu am inlocuit cei 2 suporti hidraulici si tot mai am joc la motor. Cred ca este din cel din fata, cel de sub radiator.Am schimbat distributia luna trecuta si am schimbat si suportul ala, dar se vedea clar ca nu este prea fix si ma gandeam ca o sa am joc, dar nu asa mare.Acum m-am gandit la o alta varianta.Sa dau scutul jos, si sa ma apuc sa desfac suportul la tamponul din fata cel de sub radiator, acel suport se poate regla pe tampon.Sa vad poate ii gasesc o pozitie sa il tin sa nu mai joace asa.
     
  17. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Imi poate spune cineva ce coduri trebuie sa aiba suportii de motor la A4 1.9 TDI AFN,din 1997?
    De asemenea,suportii sunt identici ca si constructie interna,adica pot fi montati doi de stanga,sau doi de dreapta? Sau trebuie neaparat montat cel de stanga pe stanga,si cel de dreapta pe dreapta?
    Multumesc.
     
  18. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Intra pe unu din site-urile de pe care poti comanda piese auto online si verifica suportii disponibili pentru motorizarea ta. Daca apar cu mentiunea stanga sau dreapta inseamna ca nu sunt la fel, daca nu e mentionat nimic sau e scris stanga/dreapta inseamna ca e ok.
     
  19. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Ce producator imi recomandati sa aleg pentru suport (tampon) motor? In afara de Lemforder,ar mai fi si altceva care sa aiba aceeasi calitate,dar sa fie mai ieftin?
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai mai jos codurile la suportii tai de motor la pozitiile 7 respectiv 8. In afara de Lemforder, daca TRW nu face suporti, restul sint cam la noroc. Bafta.
     

Distribuie pagina asta