1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tampoane/suporti motor la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de kam76, 2 Feb 2010.

  1. kam76

    kam76 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2010
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A4 Avant,2.0 TDI,140 CP(BLB),2006
    Salutare tuturor! Am nevoie de ajutorul vostru,va rog.Mecanicul masinii mele,un Audi A4,2500cc,163CP,fabricatie 2003,a gasit rupt suportul motorului,cel de pe partea stanga,cu senzor.am fost pe la cateva magazine si nimeni nu reuseste sa-l gaseasca complet,cu senzorul respectiv.Daca cineva poate sa ma ajute in acest sens ii multumesc,mentionand ca eu locuiesc in Pitesti.O zi buna!
     
    750872 apreciază asta.
  2. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    cauta si la alt magazin.este si cu senzor si fara senzor.eu am pus fara senzor,nu vad nici o diferenta,nu trepideaza,doar ca la tester arata acolo ceva...''valve..for mounting'' .salut
     
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ceva de genul insa fara senzor.
    In semnatura ai tiptronic desi pana in 2004 are doar multitronic.:huh:
     
  4. kam76

    kam76 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2010
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A4 Avant,2.0 TDI,140 CP(BLB),2006
    Ieri am schimbat suportul la motor,cel din stanga,pe partea cu soferul,l-am gasit cu senzor,original,380 RON si 40 RON manopera,am inteles ca acel senzor te avertizeaza pe bord numai daca tamponul este spart si a pierdut uleiul,al meu era numai rupt,mecanicul l-a observat pentru ca motorul avea mici trepidatii la ralanti si se auzea mai intens la gropi sau la trecerea peste ralentatoarele de viteza de pe minunatele noastre strazi.Oricum,a meritat cheltuiala,motorul merge mult mai rotund.Multa bafta!
     
  5. laurlos 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2010
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 2.5Tdi Quattro,AKE,2001/ Audi A3 1.9Tdi BKP,2004/Mazda RX8 1.3l 231CP/Toyota Celica 4wd 1991
    Senzorul de pe suport nu este nici pentru "intarirea suportului" nici pentru vreo indicatie pe bord de defectare. Este un senzor acustic si e folosit de motor pentru un mers mai uniform si pentru reducerea vibratiilor.
    Deci e de preferat sa cumparati modelul cu senzor,desi lipsa lui nu afecteaza performantele motorului.
     
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Ne poti explica mai in detaliu cum functioneaza acel "senzor acustic"? Cum anume functioneaza? Chiar sunt curios.
     
  7. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Si eu am schimbat ambii suporti, 800 lei cu tot cu manopera (originali, made in UK). Eu tot eroare pe vag-com am avut si cand i-am dat jos se vedea clar ca a curs din ei lichidul. La mine mecanicul a facut experienta pana a prins smecheria ca trebe puntea desfacuta :)
    Diferenta nu se simte, cel putin e nu simt.
    Eu am inceput de volanta pe duca si tare mi-e sa nu ii stric si pe astia pana o schimb.
     
  8. strutuiioan

    strutuiioan 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 avant, 2.0 tdi BPW 140 cp, 2006
    Buna ziua. Am avut si eu o problema cu suportul de la motor, initial m am dus la service pentru un sunet ciudat de la roata dreapta fata, si am descoperit ca pe lannga bieleta antiruliu mi s au dus si tampoanele de la motor(suportul). Cand era rece motorul scutura cam tare , dar asa face de cand am luato asa ca nu mi sa parut ciudat. Am ramas socat cand am descoperit cat costa 450 de lei bucata originale cu senzor, cele vechi aveau uleiul scurs dar in bord nu aparea nicio defectiune... Azi am fost sa iau masina de la service, era f rece afara, am urcat , pornesc masina si nu mia venit sa cred....o schimbare enorm de mare....la rece motorul abia transmitea vibratii. Am facut reparatiile la service ul : La service Bucuresti, baietii au fost promti, rapizi de incredere si au facut o treaba buna, recomand
     
  9. razwan84

    razwan84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2012
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4, 140 CP, 2006
    Si cat a ajuns toata istoria asta? Si eu am vibratii ale motorului dar nu la rece...cand e cald...
     
  10. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Vezi ca vibratiile la cald pot proveni de la volanta.
     
  11. razwan84

    razwan84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2012
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4, 140 CP, 2006
    Da, dar cand calc ambreajul etot vibreaza... Nu e volanta... volanta are suntelul ei specific... banuiesc sa nu fie un injector mai puturos, fiindca si cand e cald motorul si vreau sa il pronesc pleaca cam greu... la rece motorul pleaca la sfert de cheie...
     
  12. Leu47 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4, B7, 1.9 TDI - BRB
    Buna. Aveti idee la cati kilometri se schimba tampoanele de la motor?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Leu47 cand se strica/s-a scurs lichidul din tampoane. Poti sa le schimbi foarte des sau niciodata. Iti apare eroare la diagnoza sau se simte vibratie cu motorul pornit la relantiu sau la oprire.
     
  14. Claudiu2000

    Claudiu2000 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2012
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    audi A4 2500 V6 TDI 2003
    Salutare !eu am gasit original doar la wv 180 euro bucata!gasesti si comercial in jur de 80 euro,dar fara senzor!oricum se cunoaste diferenta!
     
  15. Andreitm21 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    2.0
    Salut baieti,si eu am a4 b7 si la mine se simnt vibrati si la cald si la rece...si daca stau pe loc si o accelrez f incet cam pe la 1750 ture pana la 2000 ture motor se simnte si mai tare vibratia oare are ceva la volanta sau suporti de la motor??
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uite-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    In al doilea rand este greu sa presupunem motivele acelor vibratii. Cauzele pot fi multe incepand de la tampoane, ambreiaj (volanta) si terminand inclusiv cu motorul (injectoare, compresie, supape defecte blocate, etc.).

    Mergi la un service auto fa o diagnoza inclusiv ca sa vezi cum lucreaza injectoarele fa un LOG (nu intreba cum pentru ca scrie pe forum) fa mai multe investigatii impreuna cu un mecanic bun si asa te edifici. Bafta.
     
  17. Cristian Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2014
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A4,1,9 TDI, 2007
    Pana la urma ce rol are senzorul de la suportul motor?la mine desi era curs, nu am vazut nici o eroare pe vag.
     
  18. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Sa te avertizeze ca trebuie schimbat. Numai unul din tampoane are senzor, si e posibil sa nu se fi rupt de tot, chiar daca a curs din el. La mine nu era curs, si aveam avertizarea.
     
  19. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Senzorul respectiv, este de fapt un electroventil, care in functie de turatia motorului deschide/inchide un orificiu. Daca nu ma credeti, cand il dati jos pe cel vechi, il rupeti de pe suport, il puneti in mufa si porniti motorul, dupa care rulati la diferite turatii.. o sa observati miscarile lui.
     
  20. Cristian Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2014
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A4,1,9 TDI, 2007
    In cazul acesta trebuie sa vand suportii pe care tocmai i-am montat pe masina si sa-mi cumpar cu senzor... :(
     

Distribuie pagina asta