Salutare tuturor! Am nevoie de ajutorul vostru,va rog.Mecanicul masinii mele,un Audi A4,2500cc,163CP,fabricatie 2003,a gasit rupt suportul motorului,cel de pe partea stanga,cu senzor.am fost pe la cateva magazine si nimeni nu reuseste sa-l gaseasca complet,cu senzorul respectiv.Daca cineva poate sa ma ajute in acest sens ii multumesc,mentionand ca eu locuiesc in Pitesti.O zi buna!
cauta si la alt magazin.este si cu senzor si fara senzor.eu am pus fara senzor,nu vad nici o diferenta,nu trepideaza,doar ca la tester arata acolo ceva...''valve..for mounting'' .salut
Ieri am schimbat suportul la motor,cel din stanga,pe partea cu soferul,l-am gasit cu senzor,original,380 RON si 40 RON manopera,am inteles ca acel senzor te avertizeaza pe bord numai daca tamponul este spart si a pierdut uleiul,al meu era numai rupt,mecanicul l-a observat pentru ca motorul avea mici trepidatii la ralanti si se auzea mai intens la gropi sau la trecerea peste ralentatoarele de viteza de pe minunatele noastre strazi.Oricum,a meritat cheltuiala,motorul merge mult mai rotund.Multa bafta!
Senzorul de pe suport nu este nici pentru "intarirea suportului" nici pentru vreo indicatie pe bord de defectare. Este un senzor acustic si e folosit de motor pentru un mers mai uniform si pentru reducerea vibratiilor. Deci e de preferat sa cumparati modelul cu senzor,desi lipsa lui nu afecteaza performantele motorului.
Ne poti explica mai in detaliu cum functioneaza acel "senzor acustic"? Cum anume functioneaza? Chiar sunt curios.
Si eu am schimbat ambii suporti, 800 lei cu tot cu manopera (originali, made in UK). Eu tot eroare pe vag-com am avut si cand i-am dat jos se vedea clar ca a curs din ei lichidul. La mine mecanicul a facut experienta pana a prins smecheria ca trebe puntea desfacuta Diferenta nu se simte, cel putin e nu simt. Eu am inceput de volanta pe duca si tare mi-e sa nu ii stric si pe astia pana o schimb.
Buna ziua. Am avut si eu o problema cu suportul de la motor, initial m am dus la service pentru un sunet ciudat de la roata dreapta fata, si am descoperit ca pe lannga bieleta antiruliu mi s au dus si tampoanele de la motor(suportul). Cand era rece motorul scutura cam tare , dar asa face de cand am luato asa ca nu mi sa parut ciudat. Am ramas socat cand am descoperit cat costa 450 de lei bucata originale cu senzor, cele vechi aveau uleiul scurs dar in bord nu aparea nicio defectiune... Azi am fost sa iau masina de la service, era f rece afara, am urcat , pornesc masina si nu mia venit sa cred....o schimbare enorm de mare....la rece motorul abia transmitea vibratii. Am facut reparatiile la service ul : La service Bucuresti, baietii au fost promti, rapizi de incredere si au facut o treaba buna, recomand
Da, dar cand calc ambreajul etot vibreaza... Nu e volanta... volanta are suntelul ei specific... banuiesc sa nu fie un injector mai puturos, fiindca si cand e cald motorul si vreau sa il pronesc pleaca cam greu... la rece motorul pleaca la sfert de cheie...
Leu47 cand se strica/s-a scurs lichidul din tampoane. Poti sa le schimbi foarte des sau niciodata. Iti apare eroare la diagnoza sau se simte vibratie cu motorul pornit la relantiu sau la oprire.
Salutare !eu am gasit original doar la wv 180 euro bucata!gasesti si comercial in jur de 80 euro,dar fara senzor!oricum se cunoaste diferenta!
Salut baieti,si eu am a4 b7 si la mine se simnt vibrati si la cald si la rece...si daca stau pe loc si o accelrez f incet cam pe la 1750 ture pana la 2000 ture motor se simnte si mai tare vibratia oare are ceva la volanta sau suporti de la motor??
In primul rand te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uite-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc. In al doilea rand este greu sa presupunem motivele acelor vibratii. Cauzele pot fi multe incepand de la tampoane, ambreiaj (volanta) si terminand inclusiv cu motorul (injectoare, compresie, supape defecte blocate, etc.). Mergi la un service auto fa o diagnoza inclusiv ca sa vezi cum lucreaza injectoarele fa un LOG (nu intreba cum pentru ca scrie pe forum) fa mai multe investigatii impreuna cu un mecanic bun si asa te edifici. Bafta.
Pana la urma ce rol are senzorul de la suportul motor?la mine desi era curs, nu am vazut nici o eroare pe vag.
Sa te avertizeze ca trebuie schimbat. Numai unul din tampoane are senzor, si e posibil sa nu se fi rupt de tot, chiar daca a curs din el. La mine nu era curs, si aveam avertizarea.
Senzorul respectiv, este de fapt un electroventil, care in functie de turatia motorului deschide/inchide un orificiu. Daca nu ma credeti, cand il dati jos pe cel vechi, il rupeti de pe suport, il puneti in mufa si porniti motorul, dupa care rulati la diferite turatii.. o sa observati miscarile lui.
In cazul acesta trebuie sa vand suportii pe care tocmai i-am montat pe masina si sa-mi cumpar cu senzor...