ok mersi fain de timpul acordat. dupa părerea ta de specialist se schimba amindoi sau doar cel stricat
Nu sunt specialist sunt doar un pasionat cu ceva mai multe cunostinte in plus. Ii schimbi pe amandoi obligatoriu si cumperi doar originali. Daca schimbi doar unul, cel vechi "il termina" pe cel nou in foarte scurt timp.
Buna ziua, aveti idee daca tampoanele de la motor 1.9 se potrivesc pe 2.0? Am un Audi A4 B7 2.0 (BLB) 16V. Bineinteles ca tampoane cu senzor! Multumesc.
Salutare tuturor, de ceva timp am o problema cu vibratiile la acclerare. Dupa indelungi cercetări, schimbat kit ambreiaj+volanta, schimbat planetare, suporti motor am aflat ca si suportul de la cutia de viteze este dus, si se pare ca se gaseste doar pe original pentru motoarele BRB. Aveti idee daca se potriveste un aftermarket de pe alt cod motor? Mulțumesc
Pai dupa ce ai schimbat atatea, acum te da peste cap un suport de cutie OE sau o marca buna AM compatibila cu masina ta ? Costa cam 80-90 euro nou, din ce vad nu prea vine singur decat cu tot cu picior. Nu ai zis insa ce cutie ai, manuala in 5 sau 6 trepte, sau automata. Mda, nu gaseste codul in Tec Doc.
Ai dreptate, doar ca mi se pare ciudat ca nu se face nimic aftermarket pt codul asta de motor.. este manuala în 5 trepte
Mai bine cauta în catalogul Lemforder online după mașina. Eu am găsit pt B6 și exista simplu, ba chiar nu mai produc cu picior. Costa 145lei. Sigur exista și pt B7. Sent from my HTC 10 using Tapatalk
Bună ziua colegi, Problema mea este că la scanarea cu vag apare urmatorul mesaj: 17994/P1586/005510 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus Am mers la service și am facut o constatare vizuala. Nu sunt scurgeri la niciunul din cele doua tampoane. Menționez că numai suportul din partea stângă are conector electric. Dacă cineva a avut această problemă rog să mă ajute. Simptomele ar fi urmatoarele in cazul meu: 1. vibrații transmise caroseriei la turație mica in mers când motorul este rece. 2. in tractiune la demaraje puternice undeva intre 70-90Km/h se simt ceva vibrații transmise caroseriei. Masina are cutie de viteze multitronic.
Schimba tampoanele motor (ambele) cu unele de preferinta OE. Cele de la cutie le poti verifica si daca e vreunul care nu-ti place, schimbi si acolo.
La o inspectie pe sub masina in timpul unei lucrari am gasit tamponul fara senzor in starea asta: L-am verificat pe cel cu senzor din VCDS si nu imi da ca e dus (iar fizic nu e curs din el). Sa le schimb pe ambele preventiv sau sa il astept si pe ala cu senzor ? Multumesc.
Cel din poza e dus... recomandarea ar fi sa le schimbi cu OEM....daca nu te deranjeaza vibratiile si nu bate motorul la accelerare poti merge asa pana pica si celalalt
Este senzorul de pe suportul de motor din stanga.Probabil a fost inlocuit suportul cu unul fara senzor si au legat sezorul acolo pentru a nu da eroare pe tester. Sent from my iPhone using Tapatalk
Salutare băieți . Mă poate ajuta și pe mine careva cu un cod pt tampon cutie viteza manuala 6 trepte audi A4 b7 blb 2.0 tdi ,103 kw 16v dacă se poate și fără acel brat . Mulțumesc anticipat .