1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suporti si/sau Tampoane motor si Cutie de Viteze la A3 8P - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Sergiu Statache, 30 Aug 2016.

  1. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Salut,
    Problema mea e ca A3-ul pe care il detin da in nas cand accelereza si decelerez. Am facut log in mers si nu cred ca e relationat cu motorul/turbina/egr-ul si cred ca sunt suportii de motor deoarece acesta se misca foarte tare la pornire si oprire.

    Imi puteti spune care ar trebui sa fie simptomele unor suporti "dusi"?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se vad cu VCDS-ul daca sunt terminati de tot. Daca doar a curs lichid din ei mai merg ceva timp. Daca ai suspiciuni ii poti inlocui obligatoriu pe amandoi doar cu unii originali.
     
  3. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Cristi, zi-mi si mie te rog unde se verifica in VCDS despre ei. Si eu am exact aceleasi simptome ca si Sergiu, si un mecanic nu stiu cat de priceput, mi i-a verificat proptind roata intr-o bordura si accelerand usor. Se vedea clar cum se misca motorul, dar vreau sa vad si din VCDS cum spui tu.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are nici o relevanta verificarea cu VCDS (Output Test pe Engine parca), pur si simplu cand sunt dusi de tot dau eroare la scanare.
     
  5. Claudiu Purenciu

    Claudiu Purenciu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2018
    Locație:
    sighisoara
    Masina:
    Audi A3 - 2.0 TDI - 2006 - BMM
    Eu am avut astatzi o supriza. Dupa ce am observat aceleasi simptomre ca la tine si anume socuri la decelerare in treapta 1, sub masina am gasit surubul ce fixa tamponul in cutie retezat si inca nu am reusit sa il scot.A mai trecut cineva prin asa ceva ?
     
  6. NeazAudi

    NeazAudi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Blaj
    Masina:
    Audi A4 B8 2010, Audi A6 C5 Allroad 2003
    Salutare, am adus mașina de la mecanic si a zis ca am un suport rupt...dar rupt de pe motor...mi-a aratat ceva poze si intr-adevar așa este...cat de gravă este situația? Mă gândesc că rezolv problema doar dacă schimb blocul motor ? Ceva păreri? Cod motor BMM an 2006
     
  7. IvAlin 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2019
    Locație:
    Bucuresri
    Masina:
    Vw golf 4, 1.4, 2000
    Salutare ! Se potriveste tampon motor de pe 1.9 pe 2.0 ? Cel dinspre cutia de viteze (la prindere ma intereseaza). Motivul este inlocuirea cutiei de viteze ce necesita se pare un alt tip de prindere decat cea de pe masina. Multumesc !
     

Distribuie pagina asta