1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suporti - Tampoane motor si cutie viteze la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de GELUTZU, 29 Mar 2010.

  1. GELUTZU

    GELUTZU 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2008
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    AUDI A4 130 HP B6
    Cand porneam motorul zguduia foarte tare si pocnea parca.Am bagat masina pe tester si a dat ca un tampon era defect asa ca l-am schimbat.Intr-adevar nu mai face asa de tare la pornire dar parca tot zguduie(cca 1 sec).Stiu ca motorul mai are un tampon care e fara senzor de data asta(cel din dreapta parca) si cred ca am sa-l schimb si pe ala.Cineva mi-a spus ca mai are un tampon motorul .Unde este cel de-al treilea si ce rol are ? Ar putea fi de la acesta?
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Motorul are 2 suporti stanga dreapta(cu senzor pe dreapta si fara pe stanga cum stai in masina) si un opritor in fata montat pe traversa.Este o bucsa de cauciuc(spuma tare) si are rolul de a amortiza miscarea pe verticala a motorului.Costa 20 ron si pe original este lemforder.Insa partea delicata este schimbarea lui pentru ca trebuie sa dai traversa jos(teava prin care circula aerul care vine de la turbo).Eu l-am schimbat altfel: l-am taiat pe cel vechi si l-am scos bucati,iar apoi l-am uns pe cel nou cu vaselina si l-am fortat pana a intrat la locul lui.
     
  3. GELUTZU

    GELUTZU 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2008
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    AUDI A4 130 HP B6
    OK, mersi de raspuns....totusi care are senzor si care nu ca eu l-am schimbat doar pe cel care a aparut ca eroare cu vag-comul.Ar putea fi si celalalt din dreapta.Intr-adevar am observat ca nu am tamponul central .cel de sub radiator si el s-ar putea sa fie cauza.Appo e scump un tampon central?
     
    raulmihai apreciază asta.
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Am scris mai sus,costa 20 ron insa se schimba foarte greu fara demontarea barii si a traversei.El este prins pe traversa si joaca intr-un dreptunghi metalic prins pe motor.Nu il ai deloc?
    Cu senzor este tamponul din dreapta(cum stai in masina) cel de sub turbina.In stanga ai unul fara senzor(tot hidraulic),dar poti observa daca motorul se misca rau accelerand pe loc.
     
  5. GELUTZU

    GELUTZU 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2008
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    AUDI A4 130 HP B6
    Multumesc frumos, raspunsurile tale mi-au fost de ajutor.Nu am deloc tamponul motor central si mi-ar fi de ajutor un cod daca ai sa-l gaseasca mai usor ca prin telefon cei de la service nu stiau sa-mi zica care-i tamponul.
     
  6. GELUTZU

    GELUTZU 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2008
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    AUDI A4 130 HP B6
    gata,am rezolvat treaba.problema era si de la tamponul din partea dreapta care avea piulita desfacuta si nu mai amortiza cum trebuia de aia se auzea trosnind la plecare.Un rol il avea si tamponul central pe care l-am schimbat si acum totul este ok.
     
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    ma bucur ca ai rezolvat.Spune-mi te rog cum ai schimbat tamponul central
     
  8. GELUTZU

    GELUTZU 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2008
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    AUDI A4 130 HP B6
    Sincer,nu stiu cum l-au schimbat baietii de la service dar....l-au schimbat :) Din cauza acelui tampon, de contrabalans parca , masina facea un zgomot la accelerari bruste si chiar la franare.Tamponul din stanga l-am luat de la ei(lucreaza cu AUTONET) si am dat 400 lei pe el, pt. ca era original si avea si senzor pe el.Cel din dreapta, fara senzor, l-am gasit eu mai ieftin adica doar 175 lei la AUTOKARMA.

    Am uitat sa spun ca le-am schimbat pe toate trei pana la urma pentru ca se afectasera unele pe altele si cele doua, stanga -dreapta aveau un lichid rosu scurs din ele
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Dec 2014
  9. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    tampon motor

    Ce zgomote, jocuri in schimbator, etc. erau inainte sa schimbi toate tampoanele de motor ? Acum cum se comporta ? Fa o mica descriere. Poate sa fie de folos, fiind niste piese care cad mai repede decat normal, in RO.
     
  10. GELUTZU

    GELUTZU 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2008
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    AUDI A4 130 HP B6
    Scuze de intarziere Teko....zgomote sau jocuri in schimbator nu am observat ci doar la plecare si la pornire se auzeau trosnituri in compartimentul motor mai mult in partea dreapta.Cred ca pentru jocurile de la schimbator ar trebui sa se pronunte cei care au schimbat tampoane la cutia de viteze mai degraba
     
  11. gabriel87

    gabriel87 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2011
    Locație:
    Linz Austria
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 130CP 2003 AVF S-line
    Am fost la un electrician-mecanic care mi-a pus masina la computer (VAG) si mi-a zis ce nu ii okay la masina.
    Am schimbat un senzor de temperatura (indica in bord temp aiurea) si un micro senzor de presiune la pedala de frana care m-a costat 8 mil :( (pentru ca martorii de ABS si ESP erau tot timpul aprinsi).
    Si pe langa acestea mi-a zis mecanicul ca suportii de motor sunt schimbati de proprietarul anterior, sunt noi ''dar nu sunt corespunzatori'' si ar trebui schimbati, daca vreau sa fac masina ca lumea. Din cate am inteles eu, sunt 2 suporti care sustin motorul. Si pretul este undeva in jur la 100 euro suportul.
    Acuma va cer parerea voua.
    Ce vrea sa spuna mecanicul cu expresia ''nu sunt corespunzatori''`? Ar mai face si el un ban sau chiar ii necesar sa ii schimb?
    Eu nu simt nici o diferenta. Masina merge foarte bine, nu troncane nimica sau se trepideze. Cine mi-a vandut-o nu prea a fost corect sa imi zica ce hibe are masina, dar acuma asta e, suport consecintele.
     
  12. laur_c1

    laur_c1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2010
    Locație:
    uk
    Masina:
    A4 2.0 2001 x 2
    Stai putin,ai dat 8 mil sa îți scimbe senzorul de temperatura si brake light switchul ala??? Senzori astia costa împreuna maxim 1.5 mil sau 150 RON si montarea lor durează Jumatate de ora,eu as caută alt mecanic dacă as fi in locul tau
     
  13. gabriel87

    gabriel87 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2011
    Locație:
    Linz Austria
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 130CP 2003 AVF S-line
    Senzorul de temperatura a fost 80 ron, iar microsenzorul de presiune de la pedala de frana a fost 8 mil. Oare chiar am luat teapa cu senzorul de la pedala de frana? :(
     
  14. laur_c1

    laur_c1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2010
    Locație:
    uk
    Masina:
    A4 2.0 2001 x 2
    Eu l am schimbat la a mea din aceasi cauza(ABS si ESP earu aprinse)l am cumpărat de la reprezentanta audi aici in Anglia si a fost 11 £ adică 50 si ceva RON,prețurile nu diferă asa mult de la o tara la alta,suma care ai plătit o u mi se pare ridicola,îmi pare rău sa aud ca încă se întâmpla chesti din astea
     
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca doar senzorul a fost schimbat,pretul este enorm.
    Suporti motor necorespunzatori ,dar noi pot insemna : suporti de alt model,care nu se potrivesc pe masina ta.sau suportul din stanga este fara senzor.Un suport cu senzor costa ca dublu pe langa unul fara senzor si multi aleg varianta montarii unuia fara senzor.Eu recomand sa mergi asa cu iei pana se sparg sau iti apar trepidatii.
    Iti recomand sa cauti totusi un mecanic cinstit,pentru ca cel de acum nu prea pare corect.
     
  16. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Interesante preturi....referitor la suporti, eventual sa-ti zica de ce nu este potrivit. Cum a spus si Catalin, un suport fara senzor este in jur de 200 lei, iar cel cu senzor 400, dar ambele isi fac treaba la fel, doar ca cel cu senzor te avertizeaza daca se scurge.
     
  17. gabriel87

    gabriel87 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2011
    Locație:
    Linz Austria
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 130CP 2003 AVF S-line
    Pretul este pentru suport cu senzor.
    Intradevar mi-a zis mecanicul ca suportul actual nu are senzor.
    Dar cum a zis catalin, nu prea este corect mecanicul. O sa caut altul cat de curand cand mai am probleme.
    @orgonaskaroly nu este potrivit pentru ca ar mai face omu un ban :))
    Daca sunt noi si nu am probleme nu vad sensul sa ii schimb doar ca sa am un senzor in plus.
    Multumesc de raspunsuri :)

    Eu locuiesc de 1 an si ceva in Austria. Am zis ca ii mai ieftin sa schimb piesele in Romania, manopera, etc. Dar cred ca era mai bine sa ma fii dus direct la reprezentanta aici.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Dec 2014
  18. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Fel si fel de oameni, la reprezentanta in Austria probabil pretul pieselor este corect, doar ca manopera costa. Oricum referitor la suport, stai linistit, e ok si fara senzor!
     
  19. alien_h2001

    alien_h2001 Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A6,2010, 2.7 TDI,CANA,190CP
    Imi cer scuze ca intervin ,dar am si eu 2 suporti dusi (cel putin asa imi zicea pe tester).Intrebarea mea este cati suporti sunt in total la motor?Banuiesc ca este cam dificila schimbarea lor,nu? Multumesc
     
  20. CristianM

    CristianM 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI S-Line, 2008
    Daca ma poate lamuri cineva, cand mentionam suporti, ne referim la "tampoane" motor ?
     
    marius.gruia19 apreciază asta.

Distribuie pagina asta