1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie si Perne de Aer la Allroad A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de hai-hui, 9 Ian 2008.

  1. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Daca nu se lasa nu prea vad cum sa depistezi scaparea,compresorul este in spate sub masina intre puntea din spate si locasul rotii de rezerva pe partea soferului.
     
  2. snipest 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi Allroad C5 2003
    Salut,

    Acesta e primul meu mesaj pe forum, desi il urmaresc de ceva vreme. Din cate am citit, se pare ca v-ati confruntat cu toate situatiile prin care trec si eu in prezent cu masina mea. Detin un Allroad din 2003 si ma gandeam ca poate imi puteti recomanda un service care sa aiba specialisti pentru acest model in zona Timisoara. Problemele in cauza:
    1. Suspensia; o gasesc dimineata pe treapta de jos, asa ca trebuie sa o urc manual de fiecare data. Pe bord mi se aprinde mereu semnul de suspensii;
    2. Ceva imi freaca atunci cand pornesc, pana cand fac circa un km. Posibil din cauza ca plec cu ea pe treapta de jos;
    3. Becul de la treapta 4 e galben, nu verde ca celelalte. E posibil sa fie doar ledul de alta culoare?

    Multumesc frumos.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Feb 2013
  3. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Daca se lasa de pe o zi pe alta sigur este undeva scapare,restul se lasa pentru a readuce masina pe orizontala,dar toate astea s-au discutat de f multe ori,frecatul posibil sa fie din cauza asta ,de-si daca sant genti si cauciucuri oem nu prea ar tebui sa frece nici pe cea mai joasa pozitie.Faptul ca ultimul led este galben nu e nici o preblema,la modelele de dupa 2002 asa au fost fabricate.De obicei boala la perne ataca pe fata prima data,tre sa depistezi la care roate e buba,si recomandarea este sa le schimbi cu pereche.
     
  4. rbscotland 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 Avant quattro 3.0 TDI - MY2006
    Eu am un A6 Avant pe perne. Suspensia este asemanatoare cu Allroad (desi nu sunt identice - eu am 4 pozitii, voi 5).
    Ideea este ca orice eroare trebuie vazuta pe tester si apoi verificate in primukl rand circuitele electrice - din proprie experienta cablurile se taie/intrerup primele.
    Nu schimbati perne, compresoare, senzori - eu aveam eroare pe senzor stanga fata (masina nu mai urca, nu mai cobora, bec galben aprin continuu, bec verde se stingea dupa cateva secunde - masina incerca sa coboare pe dynamic cum o lasasem dar nu putea).
    Problema - cablu catre senzor rupt, INNODAT pur si simplu de un "specialist" (pe vremea cand masina avea alt proprietar)
     
  5. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Este ok cea ce spui ,dar intre cele doua suspensii sant diferente enorme,la modelele noastre apar 90 la suta probleme mecanice mai ales la perne,la modelul tau pernele sant echipate cu burduf de protectie ,cea ce prelungeste viata pernelor f mult ,dar au realizat un soft mult mai sofisticat ,si astfel sant mai mult probleme electronice.
     
  6. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna

    1.Sigur ai o scapare de presiune in sistem.La Allroad sistemul mai ramane activ 15 minute dupa ce ai incuiat masina,dupa care se trece in slip mode,si se activeaza la deschiderea portierei de la sofer.Daca sunt pierderi de presiune ele sunt compensate numai din acumulatorul de presiune care atunci cand ajunge la o anumita presiune ia aer din sistem din toate partile si compenseaza pierderea deoarece compresorul nu mai porneste.Dimineata acumulatorul e gol sistemul se activeaza la deschiderea usii si cand pui contactul porneste compresorul(acesta nu porneste cu motorul oprit decat in cazul de lipsa presiune sau in urma diagnozei,alfel trebuie pornit motorul)Cu motorul la relanti pusa pe orice trapta si fara sa atingi masina compresorul nu trebuie sa pornesca deloc.Daca are pierderi sistemul va compensa din butelie iar cand acesta nu mai are presiune atunci compresorul primeste comanda de pornire.Poti verifica si asa.Dar sigur pierzi pe la o perna doua.Cum verifici?S-a tot scris mai in urma.Read.2.Trebuie stiut faptul ca la Allroad se ridica intai spatele si apoi fata valabil pentru fiecare trepta.La coborare e invers.Posibil sa frece roata in carenajul de la aripa interioara(perna e moale masina grea pe fata)3.Becul galben pe treapta 4 indica faptul ca esti pe modul manual.Daca tii butonul de ridicare apasat 5 sec.ledul va deveni verde iar suspensia va avea alta strategie.(automat)
     
    Ultima editare: 2 Feb 2013
  7. zolimar 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi Allroad 2.5TDI
    Problema suspensie

    Am si eu o problema din decembrie si sper sa ma ajute cineva.
    Anul trecut la inceput am schimbat pernele pe fata ca scapau si in decembrie a inceput sa scape si perna stinga spate asa ca am inlocuit-o. Tot in aceeasi perioada a inceput si compresorul sa functioneze mult mai des, pina acum nu am remarcat niciodata functionarea lui, si de atunci aud si la semafor deobicei cum se opreste.
    Citeodata porneste si la fiecare minut. Masina nu mai scapa presiune, niciodata nu o gasesc lasata jos, de cind am schimbat si ultima perna.
    Pe scannera m urmatoarea problema care reapare daca o sterg dupa un timp:
    1 Fault Found:
    01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291) - - implausible signal, sporadic
    Am facut si un log cu vagscopul, arata asa:
    Thursday,31,January,2013,19:20:01
    4Z7 907 553A,, - 2C1A1 X030 ,

    ,Group A:,'003,,,,Group B:,'007,,,,Group C:,'006
    ,,Status UpButton,Duplicate,Status DnButton,Pump relay,,Front valve1,Front valve2,Rear valve1,Rear valve2,,Pump temp,Reservoir pressure,Reservoir valve,Pump
    ,TIME,Not Oper.|Activated,UpButton?,Not Oper.|Activated,OFF|ON,TIME,ON|OFF,ON|OFF,ON|OFF,ON|OFF,TIME,(5-95C),(3.58-15.96 bar),OFF=Closed,ON|OFF
    MARKER,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP,°C, bar,,
    ,1.41,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,0.01,ON,ON,OFF,OFF,0.70,35.0,5.53,ON,OFF
    ,3.48,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,2.09,OFF,OFF,OFF,OFF,2.80,35.0,3.25,OFF,OFF
    ,5.58,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,4.19,OFF,OFF,OFF,OFF,4.88,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,7.69,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,6.28,OFF,OFF,OFF,OFF,6.99,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,9.77,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,8.40,OFF,OFF,OFF,OFF,9.08,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,11.85,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,10.46,OFF,OFF,OFF,OFF,11.15,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,13.96,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,12.56,OFF,OFF,OFF,OFF,13.26,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,15.72,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,14.57,OFF,OFF,OFF,OFF,15.15,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,17.45,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,16.30,OFF,OFF,OFF,OFF,16.87,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,19.18,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,18.03,OFF,OFF,OFF,OFF,18.60,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,20.86,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,19.75,OFF,OFF,OFF,OFF,20.33,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,22.83,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,21.42,OFF,OFF,OFF,OFF,22.12,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,24.89,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,23.51,OFF,OFF,OFF,OFF,24.20,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,26.98,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,25.58,OFF,OFF,OFF,OFF,26.28,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,29.10,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,27.69,OFF,OFF,OFF,OFF,28.39,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,31.16,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,29.78,OFF,OFF,OFF,OFF,30.47,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,33.26,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,31.85,OFF,OFF,OFF,OFF,32.55,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,35.35,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,33.96,OFF,OFF,OFF,OFF,34.66,35.0,2.93,OFF,OFF
    ,37.42,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,36.04,ON,ON,OFF,OFF,36.73,35.0,11.07,OFF,ON
    ,39.25,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,38.10,ON,ON,OFF,OFF,38.68,35.0,11.07,OFF,ON
    ,40.98,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,39.83,ON,ON,OFF,OFF,40.41,35.0,11.07,OFF,ON
    ,42.71,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,41.56,ON,ON,OFF,OFF,42.13,35.0,11.07,OFF,ON
    ,44.44,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,43.29,ON,ON,OFF,OFF,43.86,35.0,11.07,OFF,ON
    ,46.34,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,45.00,ON,ON,OFF,OFF,45.65,35.0,13.35,OFF,ON
    ,48.45,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,47.05,OFF,ON,OFF,OFF,47.75,35.0,5.86,ON,OFF
    ,50.55,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,49.16,OFF,ON,OFF,OFF,49.86,35.0,3.58,OFF,OFF
    ,52.63,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,51.25,OFF,OFF,OFF,OFF,51.94,35.0,3.25,OFF,OFF
    ,54.74,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,53.33,OFF,OFF,OFF,OFF,54.04,35.0,3.25,OFF,OFF
    ,56.80,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,55.43,OFF,OFF,OFF,OFF,56.12,35.0,3.25,OFF,OFF
    ,58.87,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,57.49,OFF,OFF,OFF,OFF,58.18,35.0,3.25,OFF,OFF
    ,60.98,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,59.57,OFF,OFF,OFF,OFF,60.28,35.0,3.25,OFF,OFF
    ,62.93,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,61.67,OFF,OFF,OFF,OFF,62.36,35.0,3.25,OFF,OFF
    ,64.66,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,63.51,OFF,OFF,OFF,OFF,64.08,35.0,3.25,OFF,OFF
    ,66.39,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,65.23,OFF,OFF,OFF,OFF,65.81,35.0,3.25,OFF,OFF
    ,68.23,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,66.96,OFF,OFF,OFF,OFF,67.54,35.0,3.25,OFF,OFF
    ,70.35,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,68.93,OFF,OFF,OFF,OFF,69.65,34.0,3.25,OFF,OFF
    ,72.43,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,71.04,OFF,OFF,OFF,OFF,71.75,34.0,3.25,OFF,OFF
    ,74.51,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,73.12,OFF,OFF,OFF,OFF,73.83,34.0,3.25,OFF,OFF
    ,76.59,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,75.20,OFF,OFF,OFF,OFF,75.89,34.0,3.25,OFF,OFF
    ,78.70,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,77.30,OFF,OFF,OFF,OFF,78.00,34.0,3.25,OFF,OFF
    ,80.77,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,79.39,OFF,OFF,OFF,OFF,80.08,34.0,3.25,OFF,OFF
    ,82.85,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,81.46,OFF,OFF,OFF,OFF,82.14,34.0,13.67,OFF,ON
    ,84.93,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,83.55,OFF,OFF,OFF,OFF,84.24,35.0,13.67,OFF,ON
    ,86.90,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,85.63,OFF,OFF,OFF,OFF,86.32,35.0,13.67,OFF,ON
    ,88.62,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,87.47,OFF,OFF,OFF,OFF,88.05,35.0,13.67,OFF,ON
    ,90.35,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,89.20,OFF,OFF,OFF,OFF,89.78,35.0,13.67,OFF,ON
    ,92.08,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,90.93,OFF,OFF,OFF,OFF,91.50,36.0,13.67,OFF,ON
    ,94.06,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,92.69,OFF,OFF,OFF,OFF,93.37,36.0,13.67,OFF,ON
    ,96.16,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,94.77,OFF,OFF,OFF,OFF,95.47,37.0,13.67,OFF,ON
    ,98.25,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,96.86,OFF,OFF,OFF,OFF,97.55,37.0,13.67,OFF,ON
    ,100.32,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,98.94,OFF,OFF,OFF,OFF,99.63,37.0,13.67,OFF,ON
    ,102.41,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,101.00,OFF,OFF,OFF,OFF,101.71,38.0,14.00,OFF,ON
    ,104.51,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,103.12,OFF,OFF,OFF,OFF,103.82,38.0,14.00,OFF,ON
    ,106.59,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,105.20,OFF,OFF,OFF,OFF,105.90,40.0,14.00,OFF,ON
    ,108.68,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,107.28,OFF,OFF,OFF,OFF,107.98,40.0,14.00,OFF,ON
    ,110.67,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,109.39,OFF,OFF,OFF,OFF,110.08,41.0,14.32,OFF,ON
    ,112.40,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,111.24,OFF,OFF,OFF,OFF,111.82,42.0,14.32,OFF,ON
    ,114.12,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,112.97,OFF,OFF,OFF,OFF,113.55,42.0,14.32,OFF,ON
    ,115.85,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,114.70,OFF,OFF,OFF,OFF,115.27,43.0,14.32,OFF,ON
    ,117.82,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,116.43,OFF,OFF,OFF,OFF,117.13,44.0,14.32,OFF,ON
    ,119.91,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,118.51,OFF,OFF,OFF,OFF,119.21,45.0,14.32,OFF,ON
    ,122.03,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,120.62,OFF,OFF,OFF,OFF,121.32,45.0,14.32,OFF,ON
    ,124.09,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,122.71,OFF,OFF,OFF,OFF,123.40,46.0,14.65,OFF,ON
    ,126.17,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,124.78,OFF,OFF,OFF,OFF,125.46,47.0,14.65,OFF,ON
    ,128.26,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,126.87,OFF,OFF,OFF,OFF,127.56,48.0,14.65,OFF,ON
    ,130.33,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,128.95,OFF,OFF,OFF,OFF,129.64,49.0,14.65,OFF,ON
    ,132.39,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,131.02,OFF,OFF,OFF,OFF,131.70,50.0,14.65,OFF,ON
    ,134.47,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,133.10,OFF,OFF,OFF,OFF,133.80,51.0,14.97,OFF,ON
    ,136.22,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,135.06,OFF,OFF,OFF,OFF,135.64,51.0,14.97,OFF,ON
    ,137.94,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,136.79,OFF,OFF,OFF,OFF,137.37,52.0,14.97,OFF,ON
    ,139.67,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,138.52,OFF,OFF,OFF,OFF,139.10,53.0,14.97,OFF,ON
    ,141.65,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,140.28,OFF,OFF,OFF,OFF,140.97,54.0,14.97,OFF,ON
    ,143.72,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,142.34,OFF,OFF,OFF,OFF,143.03,55.0,14.97,OFF,ON
    ,145.81,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,144.42,OFF,OFF,OFF,OFF,145.13,55.0,14.97,OFF,ON
    ,147.89,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,146.52,OFF,OFF,OFF,OFF,147.20,56.0,15.30,OFF,ON
    ,149.99,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,148.60,OFF,OFF,OFF,OFF,149.28,58.0,15.30,OFF,ON
    ,152.09,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay ON,150.69,OFF,OFF,OFF,OFF,151.38,58.0,15.30,OFF,ON
    ,154.16,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,152.77,OFF,OFF,OFF,OFF,153.46,59.0,10.74,ON,OFF
    ,156.23,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,154.85,ON,ON,OFF,OFF,155.54,59.0,8.14,OFF,OFF
    ,158.32,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,156.92,ON,ON,OFF,OFF,157.62,60.0,6.51,ON,OFF
    ,160.04,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,158.88,ON,ON,OFF,OFF,159.46,60.0,4.56,OFF,OFF
    ,161.76,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,160.61,OFF,OFF,OFF,OFF,161.19,60.0,3.58,OFF,OFF
    ,163.63,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,162.34,OFF,OFF,OFF,OFF,162.95,60.0,3.25,OFF,OFF
    ,165.71,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,164.34,OFF,OFF,OFF,OFF,165.03,60.0,3.25,OFF,OFF
    ,167.83,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,166.42,OFF,OFF,OFF,OFF,167.12,60.0,3.25,OFF,OFF
    ,169.92,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,168.53,OFF,OFF,OFF,OFF,169.23,60.0,3.25,OFF,OFF
    ,171.99,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,170.61,OFF,OFF,OFF,OFF,171.30,60.0,3.25,OFF,OFF
    ,174.10,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,172.69,OFF,OFF,OFF,OFF,173.39,60.0,3.25,OFF,OFF
    ,176.18,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,174.78,OFF,OFF,OFF,OFF,175.49,60.0,3.25,OFF,OFF
    ,178.26,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,176.88,OFF,OFF,OFF,OFF,177.57,60.0,3.25,OFF,OFF
    ,180.37,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,178.96,OFF,OFF,OFF,OFF,179.66,60.0,3.25,OFF,OFF
    ,182.40,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,181.06,OFF,OFF,OFF,OFF,181.74,59.0,3.25,OFF,OFF
    ,184.13,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,182.97,OFF,OFF,OFF,OFF,183.55,59.0,3.25,OFF,OFF
    ,185.87,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,184.70,OFF,OFF,OFF,OFF,185.28,59.0,3.25,OFF,OFF
    ,187.60,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,186.45,OFF,OFF,OFF,OFF,187.02,59.0,3.25,OFF,OFF
    ,189.68,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,188.29,OFF,OFF,OFF,OFF,188.97,58.0,3.25,OFF,OFF
    ,191.77,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,190.38,OFF,OFF,OFF,OFF,191.09,58.0,3.25,OFF,OFF
    ,193.85,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,192.46,OFF,OFF,OFF,OFF,193.17,58.0,3.25,OFF,OFF
    ,195.95,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,194.54,OFF,OFF,OFF,OFF,195.23,57.0,6.51,OFF,OFF
    ,198.03,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,196.65,ON,ON,OFF,OFF,197.34,57.0,6.18,ON,OFF
    ,200.13,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,198.73,ON,ON,OFF,OFF,199.42,57.0,4.23,OFF,OFF
    ,202.20,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,200.81,OFF,OFF,OFF,OFF,201.50,57.0,3.58,OFF,OFF
    ,204.30,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,202.91,OFF,OFF,OFF,OFF,203.61,56.0,3.58,OFF,OFF
    ,206.36,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,204.99,OFF,OFF,OFF,OFF,205.69,55.0,3.58,OFF,OFF
    ,208.09,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,206.94,OFF,OFF,OFF,OFF,207.51,55.0,3.58,OFF,OFF
    ,209.84,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,208.68,OFF,OFF,OFF,OFF,209.26,55.0,3.58,OFF,OFF
    ,211.61,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,210.41,OFF,OFF,OFF,OFF,210.99,55.0,3.58,OFF,OFF
    ,213.72,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,212.31,OFF,OFF,OFF,OFF,213.02,54.0,3.58,OFF,OFF
    ,215.80,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,214.43,OFF,OFF,OFF,OFF,215.11,54.0,3.58,OFF,OFF
    ,217.88,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,216.49,OFF,OFF,OFF,OFF,217.18,54.0,3.58,OFF,ON
    ,219.99,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,218.58,OFF,OFF,OFF,OFF,219.29,53.0,5.21,OFF,OFF
    ,222.06,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,220.68,OFF,OFF,OFF,OFF,221.37,53.0,4.88,OFF,OFF
    ,224.12,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,222.74,OFF,OFF,OFF,OFF,223.43,52.0,4.88,OFF,OFF
    ,226.23,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,224.82,OFF,OFF,OFF,OFF,225.53,52.0,4.88,OFF,OFF
    ,228.31,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,226.92,OFF,OFF,OFF,OFF,227.61,52.0,4.88,OFF,OFF
    ,230.38,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,229.00,OFF,OFF,OFF,OFF,229.69,52.0,4.88,OFF,OFF
    ,232.10,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,230.95,OFF,OFF,OFF,OFF,231.53,51.0,4.88,OFF,OFF
    ,233.83,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,232.68,OFF,OFF,OFF,OFF,233.25,51.0,4.88,OFF,OFF
    ,235.70,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,234.42,OFF,OFF,OFF,OFF,235.00,50.0,4.88,OFF,OFF
    ,237.78,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,236.39,OFF,OFF,OFF,OFF,237.09,50.0,4.88,OFF,OFF
    ,239.85,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,238.47,OFF,OFF,OFF,OFF,239.16,50.0,4.88,OFF,OFF
    ,241.96,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,240.55,OFF,OFF,OFF,OFF,241.25,49.0,4.88,OFF,OFF
    ,254.94,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,253.69,OFF,OFF,OFF,OFF,254.36,49.0,4.88,OFF,OFF
    ,256.67,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,255.51,OFF,OFF,OFF,OFF,256.09,49.0,4.88,OFF,OFF
    ,258.46,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,257.29,OFF,OFF,OFF,OFF,257.87,49.0,4.88,OFF,OFF
    ,260.44,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,259.04,OFF,OFF,OFF,OFF,259.74,49.0,4.88,OFF,OFF
    ,262.54,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,261.15,OFF,OFF,OFF,OFF,261.85,49.0,4.88,OFF,OFF
    ,264.60,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,263.23,OFF,OFF,OFF,OFF,263.91,49.0,4.88,OFF,OFF
    ,266.70,Not Oper.,Not Oper.,Not Oper.,Relay OFF,265.29,OFF,OFF,OFF,OFF,265.99,49.0,4.88,OFF,OFF

    Se pare ca dupa parerea mea ori sensorul de presiune indica aiurea si tot porneste si opreste compresorul, dar nu sint sigur.
    Ma poate ajuta cineva?
    Mersi,
     
  8. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
    01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291): Implausible Signal
    01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291): Short-Circuit to Positive
    01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291): Short-Circuit to Ground (GND)

    Possible Symptoms
    Possible Causes
    Wiring issue between G291 sensor and J197 Control Module
    Faulty G291 sensor
    Faulty J197 Control Module
    Air leak in system

    Possible Solutions
    Inspect and repair wiring harness
    Inspect for leaks with soapy water

    Additional Notes
    When found in the VW Touareg, see Technical Bulletin V4305XX
    When found in the following Audi vehicles check TSB 43-08-16 | TPI 2018765
    2006-2009 (4F) A6
    2004-2009 (4E) A8
    2007-2009 (4L) Q7
    May be stored in conjunction with 00453, 01583, 01770, 01772, 02645 and/or 02646.
     
  9. zolimar 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi Allroad 2.5TDI
    Am verificat mufa care intra pe blocul de valve, dar a fost perfect curat, am dat cu spray de contact, am verificat cablurile dar par in regula.
    Nu cred ca pierd aer pe undeva ca altfel trebuia sa scape si cind masina sta, iar dupa citeva zile masina nu s-a lasat deloc in decembrie.
    Aveti idee cum se poate verifica senzorul de presiune?
     
    Iulian Hosu apreciază asta.
  10. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Verifica cu testerul cat este presiunea maxima atinsa in timp ce merge compresorul,s-ar putea sa incarce putin si sa nu atinga niciodata presiunea minima ceruta in instalatie si butelie.Poate asta este motivul pentru care porneste asa fregvent.
     
  11. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    De ce oare ar fi senzor defect si nu compresorul?Pentru ca e mai ieftin.Schimba compresorul cu unul foarte bun si vei avea presiune.Ai mers mult cu perne sparte si l-ai terminat.In paginile anterioare ti s-a explicat cum il verifici.Read and accept.
     
  12. zolimar 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi Allroad 2.5TDI
    Rodyca ma gandeam ca nu e compresorul devreme ce baga mai mult de 14 bari - vezi in capturile din vagscope. Daca compresorul ar fi defect banuiesc ca nu ar fi in stare sa faca acesta presiune...


    lxl am atasat masuratorile de la vag. Cand merge baga 15.3 bari, dar imediat dupa ce se opreste scade....chiar pina la 3
    La ce presiune ar trebui sa se opreasca ?
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Feb 2013
  13. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Daca baga peste 10 este compresorul e ok,G291 este inclus in blocul de valve,a fii bun unul de proba de pe o masina care nu are erori,din pacate e scump ar fii bine sa mergi la sigur.
     
  14. optimo 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Allroad 2.5 Tdi 2002
    @zolimar - Eu sa fiu in locul tau as cumpara un kit de reparatie a compresorului, care costa 250 de lei aproximativ si care e foarte usor de montat daca reusesti sa dai compresorul jos.

    In acest fel, vei stii exact daca e compresorul sau nu... iar daca nu e, stii macar sigur ca e blocul de valve si vei avea si un compresor care functioneaza excelent, cu 300 lei cel mult.

    P.S. eu mi-am montat acel kit si diferenta e spectaculoasa... chiar si la -15 grade ridicarea se face in 10-15 secunde, fata de minutul de altadata. Mai mult decat atat, aveam exact aceleasi simptome pe care le ai si tu....
     
  15. zolimar 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi Allroad 2.5TDI
    suspensie

    Mersi,

    Tu de unde ai cumparat kit-ul de reparatie? Tot de pe ebay din UK?
    De ridicat nu am probleme nici pe frig, se ridica in am 15-20sec. de pe un nivel pe altul.
    Mie mi-e teama sa nu fie ceva valva problema, in special ca (dupa cum se vede si din loguri), de fiecare data cind se opreste compresorul se deschide imdeiat "Reservoir valve". Nu stiu daca acest lucru este normal. La fel as vrea sa stiu daca si la voi dupa ce se opreste compresorul se aude imediat inca o pornire foarte scurta de vreo jumatate de secunda. Acest lucru e normal?

    Mersi,
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Feb 2013
  16. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna

    zolimar cand masina sta pe loc compresorul umple rezervorul si pernele iau aer din rezervor. Nu baga direct in perne.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Feb 2013
  17. ninjachi

    ninjachi 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2010
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi allroad 2001 ,2.5 tdi
    Salut,
    Pentru kitul de reparatie seria este 7L0 698 030. Costa cam 280 ron, se poate schimba de catre oricine daca are cunostiinte de 10% despre mecanica. Eu am dat 700 lei sa repar compresorul acum un an la un meserias de compresoare, i-am montat kitul eu si merge super chiar si cand e frig. Succesuri
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Feb 2013
  18. danyms15ely

    danyms15ely Banned

    Înscris:
    19 Oct 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    audi A6,nou A2 1,4Tdi,audi allroad 2,5tdi BAU 179cp
    ninjachi lamureste-ma si pe mine ce e cu kitul de reparatie la compresor ? eu am cunostinte de mecanica mai mult de 10 %, deci cam cum ar sta treaba, de unde il pot procura ?
    Deci te rog lamureste-ma si pe mine, mie imi urca foarte greu masina de pe treapta 1 pana pe 4. Parca pe treapta 4 urca foarte, foarte greu. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Feb 2013
  19. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Va raspund eu,kitul contine doua suruburi de la cilindru ,un o ring de sub cilindru,si un segment pentru piston.Din state am comandat mai multe,e in jur de 18 dolari bucata + 50 transportul.
    Cine are uzuri minore ,intradevar e o solutie.
    Dar in realitate in 90% din cazuri ,nu e de ajuns,trebuie schimbat,intre alte piese, si cilindrul,care costa mult mai mult.
     
  20. ninjachi

    ninjachi 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2010
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi allroad 2001 ,2.5 tdi
    Kitul il poti gasi la orice furnizor de piese. Colegul de mai sus are dreptate ca poate fi uzat si cilindrul, nu ramane decat sa desfaci sa vezi cum e inauntru. Eu iti dau un link ca vezi cum se face si cum arata kitul, am pierdut cateva ore sa ma documentez si ameritat efortul: http://allroadfaq.com/downloads/howto/Allroad Compressor Strip & Repair How To.pdf. cred ca asta iti va spune totul.
    M-am saturat de mecanicii care stiu sa repare fara garantie. Am dat 700 ron sa-l repar dupa 11 luni s-a stricat iar cu toate ca aveam perne noi de la Arnott fara nici o pierdere de aer. Am fost si la Iasi la..unu Titi, parca te intorci in timp la ala acolo. Daca nu gasesti la tine in oras iti pot da numarul de telelefon si ti se poate trimite de la Bacau. Bafta
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Feb 2013
    lazar alin apreciază asta.

Distribuie pagina asta