1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie cu Perne de Aer la Audi Allroad A6 C5

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de hai-hui, 9 Ian 2008.

  1. djcyp 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Fieni
    Masina:
    allroad 2.5 tdi 2002 132 kw AKE
    salut

    Dupa ce am citit cele 55 de pagini, am zis sa incerc sa-mi rezolv problema.Mai exact ce problema am, perna spate stanga e mai lasata pe toate nivelele cu aproximativ 20 mm. Am incercat cu vcds mod402 dar tot n-am reusit sa o aliniez, pot spune ca arata mai rau acum.Cand introduc valarea 402 pe cele 4 grupuri, masina sta mai saltata de partea dreapta (fata spate) cu 40 mm mai mult fata de partea stanga fata-spate.In final dupa multe incercari, fata sta mai saltata cu 40mm in comparatie cu spatele.Ce am remarcat de fiecare data cand introduc o noua valoare, la valaore actuala imi apare tot 402:think:.Daca poate sa ma ajute cineva cu un sfat o sa-i fiu recunoscator. Stima
     
  2. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    :readit:Sefu' pe adaptarea suspensiei nu umbli decat daca e musai si te pricepi valabil pentru toate modulele de pe masina!.Daca ai pierderi in sistem si umbli la adaptare deja ai imprastiat suspensia.Trebuia sa verifici pierderi pe partea respectiva.Plus de asta cand adaptezi suspensia se iau niste masuratori,scrie mai in urma spui c-ai citit da n-ai citit nimic ai frunzarit.Ce pot sa-ti spun la modul serios e ca fara un specialist n-o scoti la capat.Ai grija sa nu explodeze vreo perna!
     
    Ultima editare: 4 Mar 2013
  3. snipest 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi Allroad C5 2003
    Salutare,

    Am o problema de vreo doua zile la al meu Allroad c5. Nu mi se mai aprind beculetele de nivel pe bord, iar masina e lasata foarte jos. Nu sunt tocmai in bani acum, desi aveam in plan sa schimb suspensia cu totul prin vara. Mi s-a spus ca e posibil sa am probleme cu senzorul de nivel, care ar costa mai putin. Ati trecut prin asa ceva si voi?

    Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Mar 2013
  4. Adytza_gs46 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi allroad 2,7T 2001
    Salut!!
    Am o problema cu un Audi a6 allroad 2,7T din 2001
    Sunt nou pe forum dar o sa incerc sa ma fac inteles cat de bine posibil
    Deci: problema este la suspensii. Spatele masinii este ridicat la ultimul nivel pe cand fata este total la pamant. Am crezut prima oara ca s-au dus pernele de aer(fata) dar problema este ca at cand pornesc masina, nu se intampla absolut nimic cu partea din fata. Beculetul care indica primul nivel de jos licare incontinu si nu se intampla nimic at cand apas unul din butoanele de ridicare sau coborare.
    Spatele este in continuare sus, dar nici acesta nu coboara din comenzi.
    Compresorul l-am testat cuplandu-i direct curent la contact si merge, dar cu contactul cuplat, nu face nimic.
    Se aude normal si baga presiune asa cum trebuie (doar cu +,- direct la contact)
    Deci problema este ca nu se intampla nimic at cand pornesc masina sau at cand incerc sa o ridic sau sa o cobor din butoane. Am controlat toate sigurantele si totul este ok.
    Am testat cu vag-com si acolo mi-a dat cv de genul " control modul memory error" dar imi este totusi greu sa cred ca ar putea fi calculatorul...
    Am mai gasit inca o eroare la un senzor de nivel stanga-fata. Stiind ca acest senzor are legatura si cu reglarea nivelului la faruri(xenon), l-am demontat si l-am probat manual (sus-jos) ca sa vad daca farurile lucreaza, si, farurile merg la comanda acestui senzor. Nu inteleg totusi de ce imi da eroare la el.

    Sper sa ma ajute cineva sau macar sa imi dea niste idei ce as putea sa mai fac!
    Multumesc anticipat!!
     
  5. micul_pitic Guest

    Salut, eu personal nu avut aceasta problema, dar ai putea sa incerci sa verifici blocul de valve de langa compresor. Mai poti sa incerci sa dai drumul manual la presiunea din pernele spate si sa vezi daca atunci cand pornesti masina, acestea se ridica. Compresorul ar putea sa nu porneasca ori din cauza erorii data de vag-com ori din cauza ca deja exista in butelie presiunea maxima admisa de sistem. Cam atat mi-a venit in minte ca si sfaturi, ar fi bine sa ai vagcomul cuplat in timpul acestor teste. Sper sa rezolvi si sa ne spui si noua solutia acestei probleme.



    Sigurantele le-ai verificat? Pe tester ce eroare iti da? Eu am avut becul de suspensie aprins in bord, dar ledurile de nivel erau aprinse sau clipeau. La tine fiind stinse, aparent ar fi o problema de alimentare cu curent. Sa ne spui si noua cum ai rezolvat. O zi buna!
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Mar 2013
  6. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Raspuns corect!


    Adytza_gs46 din pacate ai calculatorul de suspensie mort. Cauta altul. Rezolvari imediate: imprumuti un calculator de suspensie o ridici pe 2 sau 3 il scoti si mergi asa pana gasesti. Masina nu va mai cobori sau urca daca nu ai pierderi in sistem. Drum bun.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Mar 2013
  7. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Daca senzorii din fata sant la loc,ma refer la clema care o fixeaza de brat,pune testerul vezi in blocul de masurare daca in fata ai valori asemanatoare cu cele din spate.Se poate ca senzorul sa comande farul si sa dea o valoare eronata suspensiei,pana nu dispare eroarea senzorului eu nu ma grabesc sa vorbesc de inlocuirea altor componente.
     
  8. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Hai sefu c-o lalaim!Internal control modul memory error,ar trebui sa stii ce inseamna asta.Problema de calculator.Compresorul nu mai porneste,nu mai are comanda!vrei sa te faci de ras!
     
    Ultima editare: 21 Mar 2013
  9. danyms15ely

    danyms15ely Banned

    Înscris:
    19 Oct 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    audi A6,nou A2 1,4Tdi,audi allroad 2,5tdi BAU 179cp
    salut imi poti da si mie un pm cu numarul omului care ti-a reparat compresorul?merge incontinuare de cand ti la reparat?de cat timp la reparat mersi mult o zi cat mai placuta
     
  10. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    A ajuns ieri la mine la reconditionat un compresor suspensie,pot spune ca am ramas cu gura cascata cand am dat jos cilindrul.
    Sau din perne la coborare a iesit prenandez sau au incercat la urcare prin compresor sa traga,rezultatul va las pe imaginatia voastra.
    Momentan piesele metalice stau in cromofag...
     
  11. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Dupa 24 de ore in Cromofag,dizolvant special,atat am putut recupera.
    Atrag atentia asupra inelului din tabla de cupru ,gasit sub segment pe cilindru.
    Nu ajuta cu nimica, este pierdere de timp.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2013
  12. Sebestyen Gabor 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2012
    Locație:
    Sfantu Gheorghe, jud. Covasna
    Masina:
    Audi Allroad, diesel, 180CP, 2001
    Buna colegi.
    Aproape un an am stat linistit dupa ce am schimbat compresorul. Vreau sa va remintesc ca prima perna de aer (spate stang) am schimbat-o in dec. 2010, iar de atunci am mers cca. 25000 km, dar din cauza ca am tarat-o prea mult a dus la faptul, ca a obosit si compresorul si in 2012 martie am schimbat-o si pe aceasta cu una noua. Anul acesta in februarie am schimbat si a doua perna pe spate (avea un por), dar dupa cca 3 saptamani a inceput sa se lase si fata, unde probabil a aparut iar un por la careva dintre perne (dupa demontarea lor s-a vazut cu ochiul crapaturi destul de adanci), iar de data aceasta am decis sa schimb amandoua perne pe fata. Am comandat 2 buc perne tip Arnott, si le-am schimbat. DAR dupa nici cateva zile am observat ca masina (toata) se lasa in jos cca 2-3 cm pe noapte, iar dupa pornirea motorului ori o lasa pe treapta a 2-a, ori o ridica la treapta a 3-a, (pozitia a 3-a este pozitia de odihna a masinii. Daca ar mai exista o perna, sigur as zice ca aceasta ar fi de vina, dar asa ca toate cele patru au fost schimbate, compresorul are cca 8000 km, fara sa-l fi obosit, nu stiu ce sa mai zic. S-ar putea sa am probleme la vreuna dintre conducte? Unde sa caut? Sau ar fi putut gresi in Service si sa nu fi strans ceva in timp ce mi-au schimbat pernele.
    Pana acum tote indicatiile, sfaturile, pe care le-am primit de la VOI, colegi, mi-au fost utile, de aceea vreau sa va intreb odata pe VOI, inainte sa ma reantorc la Service. Deci astept din nou niste sfaturi de la voi, si m-ar interesa si un tester compatibil cu masina mea, cu care pot sa ma leg si la un Laptop. Multumesc dinainte, si bafta tuturor.
    Cu multa stima Gabor
     
  13. djcyp 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Fieni
    Masina:
    allroad 2.5 tdi 2002 132 kw AKE
    salut

    Despre perne s-a tot vorbit si am inteles ca cele de la Arnott generatia II sunt cele mai bune, dar despre amortizoare ce parere aveti ? care sunt mai bune? stima
     
  14. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Parerea mea ca cele OEM sunt cele mai bune. Ce gasesti pe ebay cred ca sunt sub Bilstein.
     
  15. alexoble18 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 2.5 v6 150 cp tiptronic fab 2001
    Nu se mai ridica pernele la treapta 3 si 4

    Dintr-o data nu mai vrea sa urce treapta 3 si 4 a pernelor. Prima treapta functioneza, a 2-a functioneza si atat. La a 3-a palpaie 2-3 minute apoi apare masinuta si nu mai vrea. Ce o fi ? Abia am achizitionat-o de cateva ore, a mers cand a facut omul proba cu masina. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iun 2013
  16. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    In primul rand diagnoza. Posibil compresor obosit, ar trebui sa-ti apara la diagnosticare.
     
  17. alexoble18 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 2.5 v6 150 cp tiptronic fab 2001
    cum se verifica sistemul de ridicare?

    Sunt noul posesor de Allroad A6 C5 2002 si nu prea vrea sa se ridice. Abia am reusit de 2 zile sa o ridic la 2-a treapta. Cum se verifica si ce anume, sistemul de ridicare coborare ?
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Iun 2013
  18. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Cum ti-am mai spus...DIAGNOZA pentru inceput. Postezi ce erori apar si apoi ne dam cu parerea.
     
  19. Doctor X 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    a6 allroud,2.5tdi,2002
    Buna.am si eu o intrebare.mai nou de cateva zile imi apare in bord masinuta care indica o posibila problema la nivel.mai exact apare cand acelerez si dispare brusc cand franez.imi aparea mai demult doar la rulare pe ploaie torentiala,dupa care disparea brusc dupa un timp si nu mai aparea zile intregi.Mentionez ca am schimbat anul trecut blocul de valve,compresorul si o perna care avea un por de pe stanga fata.Dupa ce le-am schimbat nu am avut nici o problema luni intregi.Am o inpresie ca mecanicul nu a reglat inaltime la fata cu cea din spate la fel,adica mi se pare ca ii un pic mai ridicata din fata.Astept niste raspunsuri.multumesc anticipat o zi frumoasa in continuare.
     
  20. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Daca detii diagnoza pentru inceput vezi ce erori apar.
    Cred ca trebuie facut un 402mod
    Iti trebuie un VCDS, ruleta si ceva de notat.

    Succes
     

Distribuie pagina asta