1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie si Perne de Aer la Allroad A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de hai-hui, 9 Ian 2008.

  1. edy71 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Allroad , 2.5 TDI , 2002
    Salut !

    :think:


    Poate cineva sa-mi recomande un service din Bucuresti in care a montat perne Arnott si e multumit de '' lucrare ''??

    Multumesc anticipat !
     
  2. Doctor X 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    a6 allroud,2.5tdi,2002
    Buna.Mai am o intrebare:ii normal sa apara masinuta pe bord,adica o eroare in sistem,care sa fie temporara in momentul cand intrii cu masina in apa mai mare sau cand intrii intr-o furtuna mare?Ma refer sa apara eroarea din cauza ca ajungel apa la blocul de valve sau la un computer de pe o perna?Este ceva normal?Si doi daca ii normal masina sa se echilibreze singura cand opresti la stop in oras dupa o frana mai brusca?Multumesc
     
  3. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    1. Nu este normal sa-ti apara martorul, asta indica o problema.
    2. Da, este normal. In functie de suprafata de rulare si de inclinatia masinii.
     
  4. Doctor X 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    a6 allroud,2.5tdi,2002
    Am rezolvat problema,era senzorul de nivel din dreapta fata.Tija se misca un pic mai greu si a dat-o mecanicul cu un spray si cablul care duce la mufa de conectare era rupt partial,de aceea se aprinde martorul pe bord la ploaie mai mare,gropi si altele.Avea un contact imperfect cate o data.A facut-o si acum a disparut si eroarea temporara.Masina functioneaza perfect.O zi buna tuturor
     
  5. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Pai pun tot felul de cacaturi(care le iau si de pe acest forum) in perne,astia sunt niste .....!Nu merita Allroad-uri.DoctorX,B0n3s ti-a spus sa faci diagnoza,asa vedea-ai imediat despre cei vorba.Nu am vazut multumesc frumos.lui deoarece ti-a dat sfaturi bune.Cateodata e pacat sa ajuti pe cineva.
     
    Ultima editare: 5 Iul 2013
  6. djcyp 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Fieni
    Masina:
    allroad 2.5 tdi 2002 132 kw AKE
    amortizoare

    Buna!S-a vorbit de perne, de compresor dar de amortizoare mai nimic.Daca cineva poate sa ma ajute cu cateva sfaturi legate de amortizoare fata. Ce am patit mai exact, de 2 ani de zile tot schimb bratele de la directie, cele superioare la 6 luni sunt terminate.De o luna au aparut si pori la perna fata stanga, toate probleme astea ma duce cu gandul ca ar fi amortizorul terminat.Pe partea stanga fata am dat jos amortizorul, cand ma las pe el opune rezistenta dar nu prea mare. Raportat la greutatea masina nu cred ca ar fi ok amortizorul.stima!
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi ca unele service-uri/reprezentante au standuri pentru test de amortizoare (eu spre exemplu l-am facut la Dacia service, :)) si iti spune/listeaza exact la ce procent din 100% sint amortizoarele.
     
  8. djcyp 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Fieni
    Masina:
    allroad 2.5 tdi 2002 132 kw AKE
    salut

    De o saptamana perna fata stanga a cedat si dupa indelungi cautari pe net am ajuns la concluzia ca din germania ma duce cel mai ieftin sa cumpar un amortizor si o perna. Vad ca aici pe forum parerile sunt impartite leagat de pernele ARNOOT. Am gasit perna si amortizor originale la 440 euro http://www.air-suspension-shop.com/index.php?a=688&lang=eng , amortizorul am inteles ca cel original ar fi cel mai bun dar nu stiu ca sa fac cu perna, sa iau originala sau ARNOOt generatia 1?http://www.air-suspension-shop.com/index.php?a=118&lang=eng Astept cateva pareri! stima!
     
  9. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    In speranta sa nu se supere Rodyca inainte sa dai banii pe o perna noua de ce nu incerci varianta cu Slime?
    Atat eu cat si colegul micul_pitic avem facuta aceasta operatiune de peste 1 an si fara probleme pana acum. Daca urmezi pasii cu strictete nu strici nimic(bloc de valve, conducte infundate).
    Stiu ca este o carpeala romaneasca dar decat sa dau 2000 ron pe o perna mai bine imi cumpar 20 perne originale cu pori.
    Pentru cei cu perne Arnott nu recomand aceasta operatiune deoarece perna are alta structura, alt material , si practic solutia sta la baza tijei amortizorului.

    Daca doriti informatii suplimentare nu ezitati sa ma contactati, datele sunt trecute in profil.

    O zi buna.
     
    Ultima editare: 24 Iul 2013
  10. djcyp 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Fieni
    Masina:
    allroad 2.5 tdi 2002 132 kw AKE
    salut

    am facut si varianta asta a tinut si la mine 1 an si ceva! dar acu s-a marit gaura si solutia nu mai face fata! stima
     
  11. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Din spusele colegilor e bine sa montezi pereche pe fata de la arnott nu decat 1 bucata. La fel si pentru amortizor.

    Bafta
     
  12. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    buna

    1- bratele le pui cele mai ieftine si chinezismele nu tin mai mult de 6 luni.2-colegul de mai sus ti-a dat un raspuns corect,adica verificarea pe stand a amortizoarelor, cred ca costa vreo 50 de lei.Cauta un service care are asa un stand.Bafta.3-revin asupra bratelor.O parte din vina o au si mecanicii!Ca sa schimbi bratele de sus trebuie demontat amortizorul cu perna,se monteaza bratele dar nu se strang la bucse la gata,se lasa libere(slabite)valabil si pentru cele de jos,dupa ce se monteaza din nou pe masina se baga un cric sub bratul inferior,se ridica in pozitia de lucru a rotii si atunci se strang suruburile la gata altfel bucsile de la brate nu vor mai lucra sus-jos ci vor fi tensionate si vor ceda foarte repede.
     
    Ultima editare: 24 Iul 2013
  13. cosso 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2013
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A6 Allroad 2,5 TDI 2003
    Salut.
    Sunt nou pe aici si am un Allroad cu probleme la suspensie.
    In urma testului facut imi da urmatoarea eroare:
    Address 34: Level Control Labels: 4Z7-907-553.lbl\par
    Part No: 4Z7 907 553 E\par
    Component: - 2C1A1 D040 \par
    Coding: 25500\par
    Shop #: WSC 10129 \par
    VCID: 479745C565B6D51\par
    \par
    1 Fault Found:\par
    01397 - Venting Solenoid for Level Control (N111) \par
    31-00 - Open or Short to Ground\par
    \par
    Daca ma poate ajuta cineva cu o idee. Multumesc.
     
    Ultima editare: 11 Aug 2013
  14. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Da,scuze de intarziere cu raspunsul,dar poate e valabil si pentru altii.Aici este vorba de un fir intrerupt(tot dedesubt in zona mufei maxim 10 cm) sau mufa nu e bagata bine,aceasta electrovalva de pe compresor da drumul la aer cand coboara masina.daca ea nu merge,sistemul intra in eroare,becul de la suspensie ramane aprins,nu mai urca,nu mai coboara.
     
    Ultima editare: 12 Noi 2013
  15. radu83 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad 2002, motor 2.5 TDI ake , 2002
    Slutare tuturor si bine v am gasit.Am nevoie de sfaturile dvs va rog vreau sa schimb amortizoarele pe fata si nu stiu cu ce pt ca originale sunt cam scumpe si sincer nu stiu cat mai tin masina si nu as vrea sa dau o gramada de bani pe alea originale
     
  16. zexxe

    zexxe 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad
    La multi ani tuturor !!!
    Doresc un specialist in suspensii de Allroad care sa ma ajute sa reglez suspensia in asa fel incat pozitia low ( 1 ) sa fie cu 170mm lai jos pe fata si 150mm mai jos pe spate. Cunoasteti pe cineva din Bucuresti care a mai facut aceasta operatiune ?
     
  17. djcyp 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Fieni
    Masina:
    allroad 2.5 tdi 2002 132 kw AKE
    salut

    La multi ani tuturor !!!
    salut zexxe

    Tu vrei sa lasi masina pe nivelul 1 cu 17 cm ????E prea ridicata ? Te pot ajuta eu dar trebuie sa-mi explici exact ce vrei.stima
     
  18. zexxe

    zexxe 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad
    Absolut nu !!!
    Doresc coborarea maxim 1,7cm fata si 1.3/1,5cm spate !!!
     
  19. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
  20. radu83 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad 2002, motor 2.5 TDI ake , 2002
    in legatura de amortizoare chiar nu stie nimeni nimic?
     

Distribuie pagina asta