1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie si Perne de Aer la Allroad A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de hai-hui, 9 Ian 2008.

  1. alex_gri

    alex_gri 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2011
    Locație:
    brasov
    Masina:
    Audi Allroad 2002 2.5TDI
    Salut,
    Am cumparat o perna de pe perne-de-aer.com design original care a costat 1034 lei produs nou cu garantie 2 ani. Intr-adevar se gasesc si pe ebay cu 150 $ dar costa pentru Romania transportul 130 $ deci 280 $ in total. Transportul a durat 48 de ore vine din Bulgaria prin curier cu deschidere colet. Am montat-o totul pare a fi ok sunt curios zilele urmatoare cum se va comporta si daca voi gasi masina "cazuta" intr-o parte. Va tin la curent .
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Noi 2014
  2. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    m-ar interesa si pe mine sa comand o perna spate stanga.dar observ ca difera codurile intre ele iar cei de la aerosus si cei de la arnott dau codurile diferite pt original...deci cine stie exact codul pe original?
     
  3. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna !Ciudata e pentru tine.Realitatea e ca astea sunt pernele si accesoriile Arnott.Bucsele de sus de rahat.Problema e ca fac corp comun cu perna,deci trebuie inlocuita,chiar daca nu e sparta.Garantia e undeva prin State.Nu-i greseala de montaj,materialul e prost.PS. Blocul de valve s-a blocat datorita prafului de cauciuc de la perna uzata.Deci totul are o logica.
     
    Ultima editare: 10 Ian 2015
  4. OlGabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2005
    Salut!

    Am o problema cu compresorul, pernele, bloc valve, etc. Acum cateva zile am gasit masina lasata total pe partea din fata. Compresorul functiona dar nu s-a ridicat absolut deloc. Stiind ca este destul de obosit, am cumparat kit-ul de reparatie ptr compresor si am schimbat segmentul de pe piston. Dupa ce l-am montat pe masina nu am avut niciun rezultat. Partea din fata sta jos total dar in schimb partea din spate se ridica. Pe tester imi arata ca, compresorul baga intre pana la 5.20 bari si toate valvele apar inchise. Nu-mi da nicio alta eroare decat ca este sub nivel ceea ce se poate vedea si fara tester. Vreo parere, vreun sfat?...Nu stiu de ce sa ma apuc...alt compresor, alte perne, alt bloc de valve...?
     
  5. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    OlGabriel,kitul de reparatie in 99 la suta din cazuri nu ajuta.Compresorul trebuie sa produca 16 bari la capacitate maxima,dar asta se masoara in timp real demontat.
    Fata se ridica dupa ce spatele e pe pozitie,daca nu ridica fata e prea putin presiunea.Fata e cea mai grea.
     
  6. OlGabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2005
    Merci mult ptr raspuns!
    Am mai vb cu cineva si mi-a spus ca exista posibilitatea sa fie pierderi la una sau amandoua pernele de pe fata la bucsile care etanseaza pe amortizor si din cauza asta sa nu se ridice.
     
  7. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Las-o pe doi si scoate seara borna la baterie.Vei vedea ce perna se lasa,sau care din ele e mai joasa deoarece motorul e greu.Numai daca vrei.Pt. Peter ...ma bucur ca in final ai inteles.Compresorul se verifica dat jos.Presiune in unitatea de timp.Pierderile nu vor fi la bucsi ci la PERNE!Daca ai mers mult timp cu perne sparte s-a dus si compresorul.Ca nu ai stiut?Nu-i problema mea.
     
    Ultima editare: 29 Ian 2015
  8. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Daca nu mai ridica fata deloc ,nu are cum sa lase pe doi pe timp de noapte.Eventual se poate ajuta cu doua cricuri pana se ridica.Se masoara pe suprafata dreapta,si de la centrul rotilor ,pana la marginea aripii,fiecare roata,inainte si dupa.
    Ps,compresorul e de vina suta la suta.
     
  9. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Si de ce cade compresorul Peter ? Trebuie gasit defectul DAR si cauza. Salut.

    P.S.:

    Un compresor nou cu una sau doua perne sparte nu tine mai mult de o luna.Deci ...alti bani alta distractie.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Ian 2015
  10. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Compresorul cade din oboseala normala,si poate cadea exact cum spui tu si compresorul nou daca sunt pierderi de aer.
    Cine nu sesizeaza ca are perna sparta,are de a alege si cu reparatia compresorului.
    Cand am avut allroad ,am avut un led montat in bord legat pe releul compresorului,sa vad daca compresorul lucreaza in timp.
     
  11. 2kappa Junior Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2007
    Am cumparat eu Aerosus, fata spate. Bani aruncati pe fereastra. Am trimis inapoi in Germania sa imi recuperez banii, deocamdata inca nu am primit raspuns. Acum am ,,reparat" sau cel putin asa am vazut in filmulet, compresorul. Baga 14 bari. Dar masina tot nu se ridica. Ce poate sa fie? Am schimbat si blocul de valve, cumparat de la Mures (a doua bucata ca prima canci). Sa fie si bucata asta dusa? Nu mai stiu ce sa-i fac, mecanicii cred ca sunt mai pe dinafara sau poate s-au vorbit sa ma prosteasca sa mai adauge manopera la fiece schimb de piesa. Ma poate ajuta cineva? Multumesc
    https://www.dropbox.com/s/7b7j1vgnpk0m7y7/A6 compresor 005.avi?dl=0
     
    Ultima editare: 4 Feb 2015
  12. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Si eu masor cu manometru,ar fi indicat un rezervor de 5-7 litri legat in serie cu manometrul.La prima vedere pare ok compresorul,trebuie sa si tina presiunea,sa nu piarda.
    Fa o scanare de erori, sa vedem ce apare.Cred ca am vorbit azi la telefon,eu suspectez totusi blocul de valve.
     
  13. zexxe

    zexxe 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad
    Este cineva din Bucuresti care se pricepe la Mod 402 ?
    Am un Allroad 2003 benzina , si vreau sa-i aliniez suspensiile.
     
  14. ninjachi

    ninjachi 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2010
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi allroad 2001 ,2.5 tdi
    Slut tuturor, va zic o patanie.. Acum cateva zile mergeam usor prin bacau, eram p l1, dedata am sesizat ca i botul ridicat dar mie imi indica l1, am incercat sa ridic p l2, fata sa dus p L4, ma rog .. Merg la un test nimic, erori nesimnificative , imi arata la canalele de la nuvel dreapta fata cu minus, dau roata de p fata jos surpriza , bratul de senzorul de inaltime desfacut de pe clema aia de p bratul de jos,probabil de la uzura si rugina gaura sa largit si a iesit ... Poate nu e asa important faza e ca m am panicat pana am gasit BUBA, care mai are probleme similare verificati bratele de plastic de la senzori .
     
  15. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Chiar daca postul e vechi, problemele sunt de actualitate.Tin sa precizez faptul ca sunt multe tipuri de calculatoare de suspensie si fiecare are strategia de lucru cum a fost setat,de aici si neantelegere-le de mai sus.


    Poate ne spui mai detailat ce s-a intamplat exact cu pernele Aerosus ? De ce nu ai fost multumit ? Chiar toate 4 nu au fost bune ?


    Vezi te rog sa nu dai din lac in put.De ce vrei sa umbli acolo ? Verifica intai suspesia pe loc drept (intr-o parcare de supermarket). Si vezi ce a comentat colegul ninjachi bieletele de la senzori sa fie OK. Alfel o sa o imprastii total. Sfatul meu este sa nu umbli, dar faci cum vrei.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Feb 2015
  16. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    Citeam ca majoritaea se plang ca masina se comporta ca o barca. Eu pot spune ca la mine este tocmai invers, se comporta chiar rigid. Pe treapta 1 chiar e durere pe drumurile din Romania. Am mai observat ceva: am schimbat pernele cu altele Arnott generatia a 2-a. Ori mi se pare, ori din cauza protectiei de metal, dar masina mi se pare mult mai rigida decat cu pernele originale.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Feb 2015
  17. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Este perfect adevarat faptul ca devine mai rigida si totul din cauza acelei protectii fara nici un rost pe portiunea de sus, oricum uzura apare acolo unde se muleaza si freaca pe cilindrul de jos.
    Abia acum si-au dat seama si ei ca este nevoie de o protectie antipraf, ceea ce in Romanica este destul. Eu am cumparat printre primii Arnott si dupa 2 ani pe fata, s-au dus, exact atat au tinut si cele OEM. Acum schimba la greu generatia 2, dupa ce la vremea respectiva spuneau ca sunt pe viata LIFE TIME. Acum generatia 3 este cu protectie si are 12 luni garantie. Anul trecut am pus pe fata, sunt curios cat tin, dar preventiv am luat 4, nu mai vreau sa am surprize. Spatele inca tine, incepe al 3-lea an de functionare, daca se strica le trimit si platesc numai transportul 900 lei si trebuie sa primesc altele noi, care binenteles au numai 12 luni garantie. Asa am procedat si cu cele pe fata.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Feb 2015
  18. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    Eu am generatia a 2-a pe toata masina iar fata are 2 ani. Spatele cateva luni iar amortizoarele sunt noi OEM cumparate in 2012. Spuneti-mi si mie cum functioneaza sistemul de aer care intra in amortizoare pe spate ? Am vazut ca la cele Bilstein se anuleaza acel furtun.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Feb 2015
  19. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2015
  20. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    Si cele Bilstein de ce nu au asa ceva, adica nu isi pierd din rigiditate si implicit masina se comporta mai ciudat pe treptele mai joase ?
    Sa inteleg ca referitor la amortizoare tot cele originale sunt mult mai bune, desi costa o avere ?
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Feb 2015

Distribuie pagina asta