1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie Allroad A6 C6 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C6 (2006 - 2011)' creată de kuku, 31 Mai 2010.

  1. kuku 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Allroad 2008, 3.0 TDI
    Salutare!

    intr-un post de-al meu de acum aproape un an ma anuntam fericitul posesor al unui A6 allroad 3.0 TDI cumparat de nou in 2009.

    iata ca nu mai sunt fericitul posesor al unei masini incredibil de scumpe ci fericitul posesor al unui motiv de nervi fata de masina si fata de service-ul existent in Romania.

    Pe scurt, in decembrie plec in vacanta 2 saptamani, las masina frumos in fata casei si cand ma intorc o gasesc lasata pe contra-aripa (roata atingea contra-aripa). pernele se desumflasera pe fata complet. O fi fost foarte frig, masina nepornita o gramada de timp, o fi oarecum normal la -30 C....zic

    o luna mai tarziu plec 3 zile, ma intorc.... aceeasi poveste.....bun asa, o fi fost frig...

    incep sa urmaresc si imi dau seama ca aproape in fiecare zi, din ce in ce mai des adica gasesc masina lasata pe pernele fata, 2-3 cm. cand pornesc motorul se ridica si e ok.

    intre timp realizez ca masina mea se comporta mizerabil la drum, ca mi-e frica sa intru mai tare intr-o curba pentru ca incepe sa danseze, chiar si pe dynamic fiind. initial am dat vina pe faptul ca e o masina mai lunga, pe perne deci mai moale oricum. insa de aici si pana la faptul ca nu ma simt in siguranta mergand cu ea cred ca e cale cam lunga. am condus multe marci si modele, sunt destul de tehnic si mai mult decat atat imi plac masinile si stiu sa conduc si sa interpretez coerent si obiectiv o masina. momentan a mea imi pune viata in pericol si nu glumesc. am inceput sa leg problemele cu pernele fata de instabilitatea masinii....pare oarecum logic chiar daca nu esti mecanic auto.

    zis si facut, o duc in service, mi-o tin baietii 2 saptamani si supriza....raspunsul: masina nu are nimic, la noi nu s-a lasat.
    ok...zic....iau masina aca si SURPIZA: a doua zi dimineata o gasesc lasata.... tare nu....m-au facut nebun cu acte in regula..... de parca am vreun interes sa tin masina inservice in loc sa merg cu ea.

    tip...urlu....fac urat in service.... ma cheama cu masina....(frumos din partea lor) si aflu ca i s-au comandat nu stiu ce valve care "ar putea fi problema". deci o luam din aproape in aproape....profesionist ce sa zi...

    aflu deasemenea ca pe standul de amortizoare masina a reisit ca ar fi "dezechilibrata" 20% pe fata - limita maxima admisa - si 24% pe spate - deci periculos chiar ca e peste limita maxima....

    intreb: garantie cat? raspuns - pai la amortizoare 10000 km....tare... eu care inca nu am iesit cu ea cat de cat offroad....care nu am luat nicio groapa sanatos.....nu ca as merge cu ea in buzunar dar nu am avut ocazia si nici nu dau cu ea de toti peretii ca nu am de ce. am 27.000 km intr-un an jumate deci masina va e clar ca nu a fost hartanita.

    si iata ca probabil va trebui sa platesc un set complet de amortizoare...

    acum ca ati citit un post cat un roman am si eu cateva intrebari:

    1. care e treaba cu valvele alea? o banuiesc pe treaba dar am nevoi de o confirmare de la cineva care stie mai mult decat pot eu sa-mi inchipui.
    2. oare rezolva problema?
    3. cam cat e un set de amortizoare la reprezentanta...OEM ma refer nu aftermarket sau un brand neagreat.
    4. oare pot sa ii fac sa mi le schimbe pe garantie?
    5. care e treaba cu dezechilibru fata de axe? asta nu o inteleg

    Multumes de rabdare.
     
    Ultima editare: 31 Mai 2010
  2. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Salutare,

    Din cate stiu eu, Audi da garantie standard 2 ani sau 100.000 de km, care intervine prima. Amortizoarele, si cu atat mai mult pernele de aer nu sunt consumabile (asa cum sunt placutele de frana sau chiar discurile de exemplu) deci ar trebui sa fie acoperite de garantie. De garantia AUDI nu cea data de importator/dealer/service. Asa ca ia-ti sabia si du-te la lupta cu ei. Nu e normal sa schimbi pernele/amortizoarele la nici 30.000 de km nici macar in Romania. Trebuie sa ti le schimbe pe garantie, banii si-i iau de la Audi. Iar daca reparatia dureaza mai mult de 2 ore trebuie sa-ti dea si masina la schimb. GRATIS!
     
  3. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Asa este garantie este de 2 ani sau 100.000 km. Ar trebui sa ti le schimbe neaparat pe garantie.
     
  4. kuku 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Allroad 2008, 3.0 TDI
    Pernele pare ca sunt acoperite de garantie insa nu si amortizoarele. :)
    Treaba romaneasca. Oricum mor cu ei de gat. Am apelat la un avocat deja care imi citeste contractele.
    Pana una alta astept interesat sa vad daca imi rezolva problema si daca da cum. Pe urma vad ce fac insa nu vreau sa le sar la gat pana nu o sa imi spuna clar ca trebuie sa platesc amortizoarele.
     
  5. Ale Xander

    Ale Xander 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 30 tdi, 2009
    Salut,

    Eu sunt nou pe forum dar sunt fan declarat Audi si in special Allroad. Dupa multi ani de tras cu ochiul pe la cei care aveau, in 2009 am reusit sa imi cumpar si eu una.
    Masina este extraordinara, confort, stabilitate spatiu, putere, tot ce-ti doresti. Totusi am intampinat cateva probleme iar ultima problema apare in zilele astea friguroase: dimineata gasesc masina lasata de fata stanga, pornesc motorul si se ridica. Sun la PB sa fac o programare, amabil, tipul de la service imi spune ca e o masina ca a mea la verificare cu aceiasi problema si ca ma suna sa imi spuna ce defect are. Intradevar suna peste cateva ore si imi spune ca nu au gasit niciun defect.

    Va rog daca stiti, sa-mi spuneti ce sa fac in continuare.

    Va multumesc!
     
  6. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Arunca o privire la varianta mai veche C5 unde s-au discutat problemele legate de suspensie.

    Evita PoRo daca nu mai este in garantie.
     
  7. Ale Xander

    Ale Xander 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 30 tdi, 2009
    Multumesc pentru sfaturi, am citit cam tot ce se putea de pe forumuri dar numai despre modelul anterior. Astept sa se incalzeasca un pic si ma bag sub masina sa inteleg care e sistemul si sa vad ce gasesc acolo. La PoRo ma duceam cu speranta ca au mai intalnit situatia si au o rezolvare dar daca e vreo garnitura sau vreo cupla astia recomanda schimbarea pernei sau mai stiu eu ce!

    Cum aflu ceva revin cu informatii!
     
  8. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Salut!


    Intervin cam tirziu, dar m-am gandit ca vor mai fi si altii in situatia asta. Problemele si suspensia sunt la fel ca la modelele 2000-2005, pernele sunt generatia 2 si merg si pe modelul vechi (au in plus o protectie de aluminiu pentru mizeria de pe strazi).
    Sigur ai o perna sparta, dar nu-i musai s-o schimbi la Porsche Bucuresti, poti incerca un ARNOTT ca pretul e mai bun. Intra la sectiunea Allroad 2000-2005 si afli tot ce vrei. Daca nu o schimbi la timp va cadea si compresorul.

    Eu vad treaba mult mai simplu: daca masina se lasa pe o parte inseamna ca e o scurgere de aer sau un senzor de nivel pe partea respectiva care nu mai sta in pozitia initiala (se sprijina pe bratul de jos cu o siguranta din tabla de otel). Asa se poate explica instabilitatea.
    Daca intrau cu testerul pe suspensie apoi pe garda la sol si-ar fi dat seama (dar de unde nu ai nici D-ZEU nu da). Faptul ca nu il da defect pe diagnoza, iar, nicidecum de la amortizoare (masina e destul de noua si nu am auzit sa cada amortizoarele in 50000 KM ca cei de la Audi le-ar rechema pe toate in service) iar de la un amortizor defect nu se lasa masina pe o parte.
    Oricum suspensia (perne, senzori, calculator, compresor) ar trebui sa fie in garantie macar 100.000 km, pentru ca asta e punctul forte la Allroad.
     
  9. Ale Xander

    Ale Xander 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 30 tdi, 2009
    Pe site la ARNOTT nu dau decat modeul C5, dar o sa intreb la PB daca se potrivesc de la un model la altul pentru a fi sigur. Cat despre compresor sper sa tina ca nu am ce face, trebuie sa folosesc masina macar pana trece frigul asta. Eu inca sper sa fie vreo garnitura si nu perna sparta mai ales ca ii trebuie 8-10 ore sa se lase.
     
  10. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    salut

    ini pare rau dar sigur e perna.Sa scrii dupa ce verifici,daca stii sa verifici.
     
  11. Ale Xander

    Ale Xander 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 30 tdi, 2009
    Nu stiu sa verific asa ca o sa ma duc intr-un service, banuiesc ca o ridic si dau cu o spuma ceva sa vad pe unde rasufla.
    In alta ordine de idei, am scris un mail celor de la Arnott si mi-au raspuns imediat ( cinste lor ), din pacate nu au perne pt modelul meu. La PBV ma costa 4800 ron o bucata fara manopera:sign_omg:!!! Se pare ca vine cu tot cu amortizor. Acum astept raspuns de la un prieten din Germanica, sunt curios ce pret gaseste acolo.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Feb 2012
  12. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Salut!

    Din pacate nici la reprezentanta nu stiu sa le verifice. Da se verifica cu apa cu spuma dar procedura conteaza mult.
    Ca sa te convingi ca am dreptate fa asa: mergi la service si cere verificarea pernelor dar sa te lase sa vezi cum lucreaza ei apoi le spui tu.
    Adica:

    1 blocarea suspensiei;

    2 pus CRIC (nu pe elevator) dat roata jos, pus alt cric hidraulic sub fuzeta, dat cu spuma partea de jos a pernei, privit cu atentie inclusiv partea din spate cu o oglinda ,ridicat inca un pic fuzeta (perna se muleaza) iar dat cu spuma si tot asa din aproape in aproape pentru ca porii ai sa-i vezi la atunci cand perna se ruleaza sub amortizor.
    Daca va sta dreapta si umflata nu vei vedea nimic si nu stii ce problema ai. Astept sa spui ce ai gasit.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Feb 2012
  13. chrisss 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2009
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2007
    Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o interpretare la eroarea asta:



    Address 34: Level Control Labels: None
    Part No SW: 4F0 910 553 B HW: 4F0 907 553 A
    Component: J197 LUFTFEDER H17 0020
    Serial number: 00628003028200
    Coding: 0000210
    Shop #: WSC 80021 176 82698
    VCID: 234EEDD2DD8FEE04

    1 Fault Found
    02646 - Plausibility of Level Control System
    008 - Implausible Signal - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11101000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 11
    Reset counter: 114
    Mileage: 161362 km
    Time Indication: 0
    Date: 2012.03.01
    Time: 17:49:12


    Mersi
     
  14. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna chrisss
    Scuza-ma ca-ti spun dar da-ti si voi detalii suficiente cand cereti sfaturi, deci dezvolta si vino cu amanunte despre ce si cum se comporta masina, ce ai facut la ea de iti da eroarea. Pare a fi o suspensie neadaptata.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Mar 2012
  15. adi_sax 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 Allroad
    Buna dimineata.....
    Am citit cele scrise de voi legat de suspensie A6 C6allroad si vreau sa va spun ca am aceeasi problema cu pernele din fata. Am un Allroad 3.0 din 2009 cu 95.000 km. Pana acum nu am avut nici o problema cu suspensia. Acum cateva zile fiind frig afara (-12 -15) s-a lasat botul masinii.
    Am fost cu ea la dealer care mi-a dat verdictul " perna stanga defecta - por". Dar culmea pe modul Confort din setari suspensie nu se lasa jos, deci, ciudat sau daca e perna defecta de ce nu se lasa in fiecare zi, nu ?
    Nu stiu ce sa mai fac, poate ma sfatuiti voi.
    Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Ian 2013
  16. Ale Xander

    Ale Xander 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 30 tdi, 2009
    Salut,

    Asa cum ai citit mai sus eu am avut problema asta anul trecut, tot la frig si tot pe stanga fata si tot cu acelasi verdict de la reprezentanta! A trecut frigul, a trecut si buba. Sfatul meu e sa nu cumperi inca alta perna. Asteapta sa vezi cum se comporta cand trece gerul!

    Bafta!
     
  17. adi_sax 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 Allroad
    Salut,
    Multumesc pentru sfat.
    Dar anul acesta ai mai avut probleme ?
     
  18. Ale Xander

    Ale Xander 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 30 tdi, 2009
    Nu, iarna asta nu am mai avut probleme!
     
  19. Bogy 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2013
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    A6 Allroad,3.0 TDI,2007;A8L,3.0TDI,2017
    Perne allroad

    Buna.Cred ca totusi ar trebui sa incerci sa ii afli buba,atat timp cat vei gasi masina lasata pe oricare perna,compresul va lucra fortat,fapt ce va duce la deteriorarea lui.Toate cele bune!;)
     
  20. ioanz 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Domnesti
    Masina:
    Audi A6 Allroad C6 3.0 TDI 2008
    Problema suspensie pneumatica

    Buna seara.

    Am achizitionat de curand un A6 allroad din 2008 masina arata bine numai ca am urmatoarele probleme:

    1. Imi apare in bord mereu o eroare a sistemului pneumatic si nu mai pot nici urca nici cobora masina (mentonez ca am reparat compresorul ce scotea inainte 10atm acuma scoate 15 atm , inainte nu puteam ridica masina de loc, ca pana se ridica dadea deja eroarea).

    2. Pe denivelari gen santurile produse de autocamioane pe autostrada se comporta tare ciudat , am o senzatie tare ciudata de nesiguranta , fuge in toate directiile trebuie sa ma cam tin la ea :( .


    Va rog sa ma ajutati cu un sfat .
    Multumesc anticipat.
     

Distribuie pagina asta