1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - directie - sau tren de rulare - la A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de alincelfin, 8 Mai 2010.

  1. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    Salutare băieți, de ceva timp am și eu cam aceleași simptome la mașină ca și voi, adică trecând peste adânciturile din asfalt sau denivelări sau sine de tramvai, când roata cade în gol, se aude undeva în dreapta față un zgomot înfundat.... azi am vizitat un stand itp sa văd ar putea sa bată. Placi pt verificarea suspensiei nu aveau aici doar din alea ce verifica articulațiile brațelor, bieletelor și ce alte elemente mobile or mai fi....mecanicul de acolo nu s-a pronunțat asupra amortizoarelor, dar a zis sa schimb capetele de bară ca ar cam bătea... întrebarea mea este dacă schimb capetele de bara mai trebuie schimbate ceva bielete la direcție? Și ce marca sa iau aceste piese? Mulțumesc și sper ca am postat bine.
     
  2. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Am 20 de mii de km cu capete swag, roti pe 17"...foarte multumit de alegere
     
    Mariuspolizei apreciază asta.
  3. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    Mulțumesc drogas
     
    Ovidescu apreciază asta.
  4. SoNNy26 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2015
    Locație:
    SIBIU
    Masina:
    A4 B7 2.0 16V BLB 2005
    Salutare,
    am schimbat saptamana trecuta la 247.000 km : brate superioare (TRW), bieleta antiruliu (LEMFORDER), capat de bara (TRW), bucsi la bratele inferioare (LEMFORDEER) deoarece pivoti erau OK, caseta de directie reconditionata ( cel de la reconditionari mi-a spus ca arata bine cremaliera iar roata dintata are uzura mica) + inlocuire suspensie cu una s-line achizitionata la mana a doua (arcuri fata/amortizoare fata, arcuri spate) deoarece amortizoarele erau curse iar arcurile spate rupte (am observat dupa demonatre)
    Inainte de acesta schimbare avem urmatoarele simptome: bataie fier pe fier la denivelari si in curbe (in specila sensuri giratori) pe partea DREAPTA
    Acum ma confrunt cu o bataie infundata pe parte STANGA, la denivelari mari.
    - Mecanicul a spus ca poate fi : din amortizor sau caseta (deoarece bratele sunt noi)
    - Cel care a reconditionat caseta a spus ca din caseta nu poate fi daca bataia se aude pe drum drept.
    - Am consultat un alt mecanic iar actesta mi-a spus ca sunetul provine de la un brat, dar dupa verificari pe elevator, ciudat...NU BATE NIMIC
    Nu stiu ce mai fac, sa mai schimb odata bratele stanga superioare? sa dau jos caseta sa o ami trimit la verificat? sau sa dau jos amortizor? bratul cel drept a iesit in evidneta, culoarea la colierul cu care este prins "burduful" pivotului este mov si nu albastru ca la celelate iar "burduful" este mai gras (mai mare ca celalat de pe partea dreapta) tin sa precizez: codul este bun.
    Astept o parere...
     
  5. razvanfcs 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCB), 2013, 100 kW, 136CP, WAUZZZ8KXDA099365
    SoNNy26,

    Aceeasi problemă am avut-o și eu. Am schimbat kitul complet pe față - SWAG inclusiv capete de bară. Tot se auzea o bătaie la denivelări mici, viraje stanga - dreapta. S-a rezolvat prin schimbarea capetelor de bară. S-au dovedit a fi defecte de noi.
     
  6. razvanfcs 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCB), 2013, 100 kW, 136CP, WAUZZZ8KXDA099365
    Vă salut dragi membri,
    Ajutați-mă vă rog cu ceva sfaturi..idei:
    Am schimbat kitul de brate pe față (inclusiv capete de bară...bielete directie), uleiul din servodirectie (ulei G004 - verde) și FLANȘELE AMORTIZOARE.
    Am făcut direcția de 4 ori (de două la un service și alte 2 ori la alt service).
    Problema: Nu mai revine volanul la poziția "0". Revine cam 60 - 70 % , sacadat (in trepte...) și durează până revine...chiar dacă accelerez. Se simte clar că ceva nu funcționează cum trebuie. Din postările de pe forum am observat că marea majoritate a cazurilor o reglare incorectă a direcției poate fi cauza.
    MAi nou am observat că dacă e răcoare afară..revine aproape 100% dar tot sacadat.

    Ce ar putea fi? Ce ar trebui să mai schimb?
    Este destul de deranjant..fiindcă nu am control asupra mașinii....trebuie mereu să fiu atent și să poziționez volanul la 0...
    Există posibilitatea ca flanșele amortizoare să fie strânse prea tare sau prea puțin și să țină ceva blocat pe acolo? Mă gândesc că brațele....capetele de bară....bieletele,...sunt ok....atâta timp cât nu bat...etc.
    Mecanicii lui pește prăjit...dau din umeri. Să o luăm prin eliminare...sa încep să schimb din nou piesele care le-am pus noi. Înainte de a face toate aceste operațiuni...mașina mergea impecabil ( doar bucșele de la brațe erau uzate și la gropi troncănea puțin. Am zis să fie bine...am schimbat tot..că na...tot umblu la direcție.

    Mulțumesc!
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sa verifice daca nu au pus invers bieletele la bara stabilizatoare, (alea in forma de potcoava) desi au pe ele semn/litera pentru montare.
    De acolo poate fi problema.
     
    Liviu Marian apreciază asta.
  8. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Nu cred ca se pot pune invers.Acum citeva zile am cumparat eu cele doua bielete si din pacate mi-au trimis doua pe stinga.Am incercat sa o pun pe dreapta dar nu ai cum.Pur si simplu are pozitia ei de montaj, nu se poate pune decit pe partea unde trebuie.
     
  9. Andrei_Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 2.0 TDI 2005
    Salut.
    Ma poate ajuta cineva cu o informatie. As dori sa schimb toata suspensia pe fata pentru ca atunci cand accelerez se aude un troncanit. Poate cineva sa imi spuna cam ce piese mi-ar trebui pt tot. Vreau sa imi fac o idee cam cat m-ar costa.

    Va multumesc!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Scrie in topicul asta. Citeste topicul asta integral Toate elementele, ma refer doar la 4 brate 1 cap de bara si o bieleta antiruliu inmultit cu 2 deci in total 12 bucati costa originale in jur de 1500 Euro sau pe TRW - Lemforder in jur de 2.600 lei. Bafta.
     
  11. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    In sfarsit am scapat de troncaneala groaznica de pe fata(ambele parti). Am gasit un mecanic care se pricepe la multilink. A mers 50 de metri cu masina si a fost foarte clar pentru el. Bratele de jos,alea din spate.
    350 bucata Lemforder. Am schimbat si C-urile de la bara de torsiune,86 lei tot Lemforder. Acum e ca noua masina.. Nu-mi vine sa cred cat e de "legata" acum..
    Intre timp decedase si amortizorul de la capota. 60 de lei,Stabilus.Manopera 150 lei. Toata distractia 1100 lei.
     
  12. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    mario vrs, mecanicul este de la tine din oras sau este din Iasi?mc.
     
  13. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    De la mine din oras.
     
  14. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Am uitat sa va spun ca nu mi-a strans bratele cu masina suspendata. A pus sub disc o chestie de lemn si a lasat elevatorul in jos pana cand masina statea ca pe drum.
    A zis ca nu exista sa le strangi cu masina suspendata.
     
  15. Dragos V

    Dragos V 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI (BKE) - 2006
    Salut! La un A4 B7 in urma unei constatari se pare ca bucsele de la bratele superioare s-au dus. Se pot schimba doar bucsele, sau doar bratele cu totul? Daca se poate, a facut cineva asta in Prahova..unde? Se merita schimbate doar bucsele, avand in vedere ca nu prezinta niciun simptom de uzura in mers, doar ca pe dreapta toceste foarte rau cauciucul?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca pivotii sunt buni, da, poti schimba doar bucsele. Pune OE ca sunt ieftine.
    Se schimba usor, la presa. Vezi sa tina cont mecanicul de pozitia bucsei inainte de montaj.

    Ca sa toceasca cauciucul, ar trebui sa fie bucsele complet rupte astfel incat sa iti influenteze unghiul de directie.
    Ai fost sa faci unghiul si ti-a spus ca nu se poate face din cauza bucselor ?
     
  17. Dragos V

    Dragos V 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI (BKE) - 2006
    Da, asa mi s-a spus, si am vazut ca sunt rupte pe partea dreapta, cele 2 de la bratele superioare. Avand in vedere ca nici 2 brate nu sunt asa scumpe, m-am dus sa le schimb in service. Aici au ridicat-o pe elevator, si mi-au spus ca nici bucsele de pe stanga nu mai au viata lunga.. am zis in regula, schimb 4 brate, dar fac directia si scap de probleme intr-o zi. Dar dupa ce s-au mai uitat expertii, au hotarat ca-mi trebuie un kit de brate, ca sa fie treaba buna. Mi s-a parut cam suspect, chiar daca e un service mare din Ploiesti, asa ca am hotarat s-o las dupa revelion... daca nu gasesc pe cineva sa schimbe doar bucsele, o sa mai cer o opinie, si schimb bratele superioare stanga-dreapta sau tot kit-ul...
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca pivotii sunt buni, nu are rost sa schimbi bratele cu totul. Oricum, orice brat vei pune nu va tine ca originalul, asta in ideea in care ai bratele originale pe masina. Daca nu ai batai ciudate si joc in brate, de ce sa schimbi tot kit-ul de brate ?! Nu m-ar mira faptul ca deja ti-au facut ei vreo oferta pentru kit.
    Bratele trebuie scoase cu un extractor, nu "romaneste" cu ciocanul deoarece risti sa iti strice pivotii cand iti da bratele jos. Bucsele se schimba foarte simplu, la presa.
    Eu as cere si o a 2-a opinie la alt service.
     
  19. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    In ce service gasesti extractorul ala? Poate in reprezentanta si acolo nu merita sa te duci pentru schimbarea bucselor, dealtfel ma indoiesc ca vor fi de acord sa le schimbe si pe buna dreptate ar face asta. Dupa parerea mea, daca bucsele sunt rupte, in mod sigur au joc si pivotii, dar inca nu se vede din cauza flexibilitatii bucselor.
    La noi, extractorul se numeste ciocan si are o greutate de minim 2 kg. uneori si cu unul de 5 kg bati de iti ies ochii, bineinteles dupa ce demontezi fuzeta cu tot cu brate.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Extractorul pentru pivoti costa 50-100 lei, ar trebui sa il aibe orice service !
    Si surubul din fuzeta se poate scoate si prin alte metode, nu doar cu ciocanul.

    Partea grea este extragerea surubului, dupa aia bratele ies numaidecat. Reprezentanta are un extractor si pentru surubul din fuzeta, il scoate in 5 min. Partea proasta este ca acel extractor costa in jur de 4-500 eur.
    Eu am folosit mereu trusa din poza, nu m-a dezamagit niciodata. Bineinteles, fuzeta data jos, capul surubului pus pe o tubulara si batut in celalalt capat pana iese.
     

Distribuie pagina asta