1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - directie - sau tren de rulare - la A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de alincelfin, 8 Mai 2010.

  1. Dragos V

    Dragos V 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI (BKE) - 2006
    Multumesc pentru raspuns, si imi cer scuze ca am postat la alta sectiune, era pentru B5,am vazut acum. Bineinteles ca mi-au facut oferta pentru un kit ce-l aveau pe stoc, ceva la 1200 de lei, n-au specificat si marca, am vazut doar ca era intr-o cutie rosie. Pana la urma nu am mai schimbat nimic, ramane dupa revelion cand o sa mai am timp, pentru ca o sa cer si alta opinie, si oricum nu o faceau pe loc, ca au zis ca e o zi de munca si manopera 800 de lei. Am intrebat la mai multe service-uri si toti au spus ca nu au presa pentru a scoate bucsele de pe brate. Ma mai interesez si saptamana viitoare,pana atunci sta in garaj...
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum sa nu aibe presa, dar rulmentii cu ce ii da afara ? Deja m-ai tulburat, la ce fel de service-uri ai fost ? :)
    Sub nici o forma sa nu pui mizeriile alea la 1200 ron. Bratele le pui doar OE\Lemforder\TRW sau Meyle HD, in functie de buget.
     
    bog_audi_a4_b7 apreciază asta.
  3. Dragos V

    Dragos V 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI (BKE) - 2006
    Unul dintre cele mai mari din Ploiesti...nu vreau sa le fac reclama negativa pana nu mai consult o alta opinie, poate chiar aveau dreptate cu schimbatul tuturor bratelor...dar asa mi-au spus, ca nimeni nu da jos bucsele de pe brate, sunt din aluminiu, trebuie nu stiu ce presa pt asta, si ca se schimba cu totul. Sincer nu ma pricep, dar ei au si magazin, si acolo mi-au spus ca se gasesc si separat doar bucsele...
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu ce sa zic, incearca la alt service.
    Eu am schimbat de multe ori bucse la brate, bucse de la puntea spate, de la jug motor. Toate au imbracatura de aluminiu, dar ies imediat la presa, mica de mana sau cea mare care este nelipsita in toate service-urile.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dragos, vino de urgenta in Bucuresti la service ca iti strici masina la petardele de mecanici unde vrei tu sa mergi.
     
  6. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    E greu de pus diagnostic la multilink. Mai ales cand nu se vad piese rupte, De asta majoritatea iti recomanda sa schimbi tot.
    Si la treaba cu schimbatul bucselor...nu stiu.. mi se pare carpeala. In sensul ca n-ai cum sa stii cat mai tine pivotul.. Si cand scoti bucsa veche, ''se duce'' si material din brat cand o scoti afara. Aia noua nu mai sta chiar fix..
    Ma rog.. e o treaba asa mai..de criza..

    Daca s-a dus bucsa...e clar ca a vazut multe la viata ei si odata cu ea, a vazut si pivotul aceleasi gauri..
    800 de lei manopera??? O zi de munca?? Eu zic sa taie la jumatate si timpul si banii. Da-le'n saracie de brate...o zi de munca..

    E bine ca ti-au propus set la 1200. Sunt si la 800..:)
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se ia nici un material din brat cand scoti bucsa, sta foarte fixa dupa ce montezi alta noua. Practic e o bucata de cauciuc, sunt multi factori ce duc la distrugerea bucselor, nu doar gropile.
    Daca dispui de un extractor, poti verifica pivotii foarte usor, asa te hotarasti daca schimbi doar bucsele sau bratele cu totul.
    Sa schimbi toate bratele este munca pentru 4-5 ore daca dispui de toate sculele necesare + facut unghiul de directie.
     
  8. Dragos V

    Dragos V 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI (BKE) - 2006
    Din pacate nu cunosc istoricul masinii, o am din martie, si in afara de schimb ulei+filtre,bujii,stergatoare si distributie (cu pompa de apa si curea de accesorii) n-am umblat la nimic, nu are nicio eroare.. Mecanicul la care am facut toate astea e plecat pana dupa sarbatori, am vorbit la telefon, si o s-o duc la el. mi-a spus ca nu schimba doar bucsele, doar bratele cu totul, si o sa-mi spuna dupa ce face o constatare daca e vorba doar de unele brate sau daca trebuie tot kit-ul. Oricum, avand in vedere ca o face in regim propriu, adica fara garantie ca in service, mi-a cerut 350 de lei manopera pt tot kit-ul(si am incredere cum lucreaza), si a zis ca orice ar fi, trebuie Lemforder sau TRW. I-am povestit de kit-ul la 1200, si a zis ca e ceva de munca sa pun cine stie ce prostii. Acum astept sa fac rost de toti banii, pentru ca am vazut ca costa ceva kit-tul asta, dar am citit pe aici ca Lemforder ar fi si pe cele din fabrica, asa ca merita.
    Si n-am vrut sa ma duc la orice mecanic, dar mi-am cumparat un set de jante si anvelope de iarna noi, si am vrut sa fac si geometria cu ocazia asta..de aici toate astea, si am vrut sa rezolv totul intr-o zi, dar graba si putina informare nu fac treaba buna.
     
    Ultima editare: 30 Dec 2016
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce schimba doar bratele cu totul ? Orice brat Lemforder, etc. nu va avea niciodata fiabilitatea celui cu care a iesit masina pe portile fabricii.
    Ca idee, o bucsa este pana in 100 ron, bratul complet pe Lemforder in jur de 250-300 ron, si pe OE in jur de 500 ron.
    Bineinteles, procedezi in functie de buget, alegerea este a ta.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cele superioare sunt ~500 lei bucata pe original , cele inferioare sunt peste 200 euro fiecare :wtf:
     
  11. Albescu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B7 2006 s-line cod motor BLB
    Am si eu o nelamurire...am suspensie sport s-line, jante pe 16, lichid servo schimbat si de culoare verde, cand virez nu se aude niciun sunet, volanul isi revine singur...dar cu toate acestea invart destul de greu de volan...aveti idee din ce cauza? Multumesc!
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Probabil ai doar servodirectie (PR 1N1) si nu directie asistata (servotronic, PR 1N3)
     
    Boroș apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Chiar daca avea doar servodirectie, tot trebuia sa mearga usor, mai ales cu jante pe 16''.
    Accelereaz-o la 1500-2000 rpm si vezi daca merge la fel de greu. Daca merge usor, e posibil sa ai probleme la cureaua de accesorii si/sau pompa de servodirectie (face presiunea necesara doar in turatie).
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Si eu am de iarna pe 16...de asta zic, stiu cum merge cu 1N1 :wtf:
     
  15. Albescu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B7 2006 s-line cod motor BLB
    M-am gandit si eu la treaba cu turat masina dar degeaba tot greu merge. Da este 1N1 dar nu ar trebui sa mearga greu. Am facut comparatie cu alta si este diferenta. Nucugheri tu ai A4 B8 si sunt cunoscute ca fiind cu directie mai greoaie dar B7 nu au treaba.
     
  16. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Merge greoi si la mine.. M-am obisnuit. Ce sa fac acu.. Sa m-apuc de schimbat pompe,curele,intinzatoare,casete de directie...:)
     
    george_gopo apreciază asta.
  17. Albescu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B7 2006 s-line cod motor BLB
    Influenteaza asa mult cureaua (eu am de lungime [mm]: 1613) sau intinzatorul? Pe mecanicii mei nu am ce sa ii intreb pentru ca toti stiu doar caseta si pompa...Multumesc tuturor!
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, influenteaza. Daca intinzatorul e slab si numai tine tensiune, la fel e si cureaua pe role (implicit pe fulia pompei de servo).
     
  19. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Salut,
    La audi A4 B7 avant 2.0 tdi cod BLB, de doua zile la denivelari sau gropi apare un scartait pe spate foarte enervant si la plecarea cand se lasa pe spate acelasi scartait
    Am fost in service pentru o constatare dar nimic. Cand stationeaza si doar se misca stanga dreapta si lasare pe portbagaj nu se mai aude absolut nimic. Nu au stiut ce raspuns sa-mi dea. Daca s-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare va rog frumos sa-mi comunicati si mie. Va multumesc.
     
  20. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    A mai facut cineva upgrade la bara stabilizatoare spate de RS4 pe A4?
    Ma intereseaza daca mai trebuie altceva inafara de: bara, bucsi bara stabilizatoare, bush "brackets" si suruburi. Astea le-am comandat.
     

Distribuie pagina asta