1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - directie - sau tren de rulare - la A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de alincelfin, 8 Mai 2010.

  1. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    am inteles, multumesc!
     
  2. AdrianBuhai

    AdrianBuhai 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 1,9 TDI 2005
    Am si eu o problema , la viraj maxim stanga , la roata din dreapta se simte ca si cum ar fi patrata.Mecanicu o zis sa fac geometria la roti dar dupa ce am facut-o este aceeasi problema.Cand am fost la mecanic , a verificat toata directia si a zis ca am un mic joc in capul de planetara dar nimic grav. Oare ce ar putea fii?
     
  3. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Cred ca vreo bucsa de la un brat e varza...
     
  4. stryker1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4, 1.8T, 2007
    Ati auzit ca ar fi necesar sa se schimbe o data cu amortizoarele fata si suportii amortizoarelor, care ar fi doar OE (aproximativ 700 lei / buc) ? Urmeaza sa schimb amortizoarele si mecanicul mi-a spus sa iau in calcul si costul, eventual, al schimbarii acestor suporti, daca sunt uzati. Pana acum stiam de flanse, rulmenti de sarcina, kit protectie etc. dar nu si ca acesti suporti se pot uza intratat incat sa fie necesara schimbarea. Masina are 177.000 km in 11ani.
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu!Nici macar flansele de sus nu sunt necesare de obicei, pentru ca la B7 amortizorul este fix si flansa nu are rulment.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    revin cu aceeasi problema, zgomotul pe partea dr nu a disparut nici dupa schimbarea bucselor de la jugul motor... ce sa mai schimb ca nu mai stiu....?
     
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Pentru moment....mecanicul
    Nu ai spus in ce conditii bate.Spuneai mai sus ca ai totul nou : ce inseamna totul.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    Am fost la mai multi mecanici, cred ca in final o sa merg la reprezentanta.
    Am schimbat toate bratele cu altele marca TRW, bieletele antiruliu (TRW), bucsele bara stabilizatoare (OE), fuzetele (oOE din dezmembrari), rulmenti (SKF), bucsele cadru/jug motor (Lemforder), suporti/tampoane motor (cel cu senzor OE, celalalt miele iar cel mic din fata Lemforder), amortizoarele au 2 ani si 20 000 km (monroe).
    La cel de pe dreapta unde se aude zgomotul am schimbat si flansa, dar degeaba, cand l-am demontat nu se vedea nimic in neregula la el, iar la test mi-au iesit la 60%, eu p'astea le suspectez, si cred ca o sa le schimb cat de curand. Nu am schimbat bieletele de directie, toti mecanicii mi-au zis ca nu au joc.
     
  9. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    o sa incerc sa schimb din nou amortizoarele fata, sa fac o incercare poate reusesc sa scap de zgomot...oricum au iesit la 60% la testul de amortizoare...

    am o intrebare, si nu mi s-a parut doar mie... dupa ce am schimbat bucsele de la cadrul/jugul motor la plecarea de pe loc fara acceleratie simt ca s-ar poticni putin, parca da sa moara motorul, inainte nu facea asa, pleca de sub tine sa zic asa, nu avea nici o poticnire, e posibil sa fi gresit cu ceva mecanicii? o sa ma duc la service, dar as vrea o parere de la voi inainte sa ma duc peste cei de la service...

    multumesc!
     
  10. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Bieletele antiruliu de care sa cumpar ? LEMFORDER sunt cu vreo 20 lei mai scumpe ca VW OE. Nu pretul e problema, dar nu inteleg de ce VW OEM sunt mai ieftine. Multumesc.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca esti sigur ca sunt OE, nu mai sta pe ganduri.
     
  12. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    De pe autokarma (sa nu ziceti ca fac reclama), 79 lemforder, 72 trw, 63 vw oe , 30 cea mai ieftina. :) (bine, nu sunt 20 lei diferenta... :)) )
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am vazut si eu ca au niste preturi imbatabile . Am luat pentru un prieten o distributie, role , curele accesorii.
    Cred ca sunt seriosi, nu pun sigla de original cu radiera :)
     
  14. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Am luat si de pe epiesa, aia au transportul un pic mai ieftin, deci cam tot pe acolo as iesi. Cam tot aceeasi incredere pot avea si in magazinele de piese de la mine din zona, deci ori le iau de la magazin ori online tot cam acolo e. Dar la nivel de tara autokarma si probabil epiesa sunt cei mai renumiti. Ma opresc aici ca vine Cristi si ne baneaza. :angrymod:

    Deci Lemforder mai scump sau VW OE mai ieftin ? :arco: (ma intereseaza care ar fi mai bun)
     
    Ultima editare: 19 Apr 2018
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca cele Oe sunt produse de Lemforder....cred ca este o concluzie simpla.

    Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
     
    Scorpyon apreciază asta.
  16. bog_audi_a4_b7 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2018
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi a4 b7, 1.9 TDI, 2006
    Salut,
    Eu am schimbat tot kit-ul cu unul "OPTIMAL" si deja au inceput sa scartaie dupa 25.000 km. Nu stiu ce sa le fac, am fost la service-ul la care le-am schimbat si mi-au spus sa revin intr-o alta zi. Cand le-am pus mi-au spus ca beneficiez de garantie 2 ani, acum sa vedem. M-ar tenta ideea cu schimbatul bucselor si a pivotilor dar nu stiu daca o face cineva.
     
  17. 50RIN 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2017
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A4,1.9, 2007
    Zgomot in partea din fata, dreapta spre centru a masinii!?!

    Am un Audi A4 1.9 TDI, an 2007. Cam de vreo cateva luni am un zgomot ca o "rapaiala, clipocit" in partea din fata , dreapta spre centru a masinii. Am fost la service, dar nu au gasit nici un joc la roti, brate etc. De cate ori am facut teste pe drum denivelat apare si-l localizez undeva in fata, cam in spatele bordului, paradox ca nici mecanicii nu isi dau seama(vreo 4 la numar). Nu apare neaparat la gropi ci mai mult la denivelari mici, plombe turnate mai grosier, sau drum de tara pietruit si la viteze mici 10-30km/. S-a intalnit cineva cu asa problema? O solutie?!? Multumesc!
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tampoanele motor/cutie in ce stare sunt ?
     
    50RIN apreciază asta.
  19. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    in general tampoanele motor sunt de vina, eu am cam aceasi problema si tampoanele sunt duse
     
    50RIN apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stiu, ca am trecut si eu prin asta acum cativa ani. :)

    Ba chiar am inlocuit tot kit-ul de brate fata + flanse/amortizoare + arcuri pana sa ajung la tampoane (moment in care imi venea sa ii aprind o lumanare cand am aflat pretul, 750 ron buc. OE). :)
     
    50RIN apreciază asta.

Distribuie pagina asta