1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - directie - tren rulare - planetare - rulmenti la Audi A5 (B8)

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de jaguarxkr, 9 Iun 2013.

  1. andrey.mih25 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A5, 3.o TDI, 2009
    Ce pret te-au ajuns amortizoarele si daca le-ai luat originale sau pe origine ? Multumesc
     
  2. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Originale, 500 Ron bucata
     
  3. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Salut baieti, am o problema si ma macina ca inca nu am aflat raspunsul. In vara anului trecut am cumparat de la cineva 4 jante cu anvelope pe 18. Imediat dupa ce le-am montat am observat ca masina tinde sa traga stanga. Am mers cu ele cca 300 km si am facut pana, rezultatul fiind cauciucul STANGA FATA taiat pe interior. Am crezut ca a fost un accident nefericit si am cumparat alte doua pneuri. Dupa alti 400km acelasi rezultat, cauciucul STANGA FATA taiat pe interior. Am pus janta DIN stanga fata pe STANGA SPATE si dupa alti 300-400 de km a taiat din nou TOT CAUCIUCUL STANGA FATA desi jantele au fost schimbate intre ele. Am observat ca una din jante a fost chituita, oare sa fie din cauza jantei? Precizez ca nu se intampla acelasi lucru cu jantele de iarna care sunt pe 17 si masina merge perfect drept, nu drage absolut deloc, in schimb cu cele pe 18, trage stanga si taie cauciucul. Orice sfat ma poate ajuta. Nu am reusit sa fac proba cu alte jante pe 18 sa vad daca se intampla acelasi lucru si daca cineva e dispuns sa ma ajute in acest sens, sa fac o proba cu alte jante pe 18, macar 5 minute sa vad daca mai trage stanga, sunt dispus sa platesc acest serviciu fara nici un fel de problema. Ideea este ca vine sezonul cald iar eu nu stiu ce sa fac...sa schimb jantele? Daca nu e din cauza jantelor le-as schimba degeaba.
    Multumesc anticipat si, daca este cineva din Bucuresti dispus sa ma ajute, asa cum am spus sunt dispus sa platesc.
     
    Ultima editare: 17 Feb 2014
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce specificatii au jantele pe 18 care le-ai pus, ET, J?
     
  5. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    nu stiu decat codul produsului 8t0601025M 245/40/r18
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    18 x 8.5J ET29, dimensiunea cauciucului este corecta. Sunt jantele originale care s-au montat pe A5. Dupa ce ai dat janta jos nu se vede in ce s-a frecat de a dus la taierea cauciucului ?
     
  7. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    nu se freaca de nimic, cred ca roata calca stramb de imi toceste cauciucul pana la sarma. Acum nu stiu daca e problema de la jante or masina are ceva de calca stramb. Curios este ca echipata cu jante pe 17 merge perfect, nu trage nu toceste
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune jantele pe 18 si du-te si fa unghiul de directie (130-150lei). Nu o sa iti mai toceasca.
     
  9. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Am facut geometria, nu iese perfect, nu a iesit niciodata perfect. Mi-a tocit cauciucul si dupa geometrie. Curios este ca echipata cu jante pe 17 merge perfect masina. Trebuie sa fac rost cumva de alte jante pe 18 sa le probez sa vad daca mai trage masina stanga. Daca nu mai trage inseamna ca jantele erau problema
     
  10. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Cineva o sugestie pentru zgomotul din clipul postat mai sus? Multumesc
     
  11. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Am reusit sa identific cauza zgomotului de la directie, postat la pag. 2.
    e vorba de axul cardanic de la coloana de directie, cel care este intre coloana si caseta. Pentru cine are o problema similara
     
    RazvanRXR apreciază asta.
  12. mdr_mirel 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 sportback 2.7 TDI 2010 190HP
    Salut jaguarxkr,
    Am si eu aceeasi problema cu acel pocnet in volan cand se incalzeste. Spune-mi te rog la ce service i-au dat de cap si cat te-a costat operatiunea de reparatie.
     
  13. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Pocnetul provenea de la auxul intermendiar intre coloana de directie si caseta de directie. Exista doua cruci cardanice acolo, una care intra in caseta de directie (sub masina) si alta care se lega de coloana de directie (in masina).
    Crucea din interiorul masini era gripata si producea acel zgomot/vibratie care se transmitea in volan. Problema am rezolvato cu cca. 150 de lei, la un service din Buzau unde exista un sigur mecanic care este si detinatorul acelui service. In cazul meu, a fost desfacuta crucea cardanica si reconditionata, munca de 4 ore. Initial am vizitat reprezentantele din Bucuresti, si am primit doua probabile cauze. La primul mi-a fost sugerat sa schimb coloana de directie...undeva la 5.000 RON iar la al doilea caseta de directie, undeva la 4.700 RON. In viitor daca mai apare zgomotul voi avea in vedere schimbarea axului intermediar, pret cca. 1.000 lei.
    Cat despre mecanicul mai sus indicat, trebuie sa precizez ca locuiesc in Bucuresti si pentru probleme de acest gen nu ezit sa ma deplasez pana la Buzau. Este primul mecanic care mi-a dat impresia ca stie exact ce face, are toate sculele necesare si lucreaza foarte frumos, eu unul am stat de fiecare data langa masina. Problema este ca e foarte solicitat iar eu, desi il cunosc personal am obtinut o programare abia la 3 saptamani distanta. In orice caz, daca problema se manifesta similar, pune pe cineva sa desfaca axul intermediar si sa verifice crucile cardanice, daca una din ele se misca sacadat e clar. Numai bine,
     
  14. mdr_mirel 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 sportback 2.7 TDI 2010 190HP
    Multumesc pt ajutor.Luni o sa ma duc la un service privat ca sa desfaca acel ax si sa il verifice.Cum adica a reconditionata crucea cardanica?Daca se dovedeste a fi aceeasi pb ca la tine si este greu de reparat acea cruce ,mai bn a-si cumpara axul cardanic nou pe origine si stiu ca scap de problema.
     
  15. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    A reconsitionato. Am ajuns la service si a identificat sursa zgomotului, dupa care am incercat sa o comansam cu livrare in aceeasi zi si pentru ca piesa urma sa fie livrata nu mai devreme de 3 zile, asta insemnand sa revin in Bucuresti cu problema nerezolvata, a decapsulat crucea a scos niste bilite si ace din ea dupa care a repozitionat acele elemente, a pus vaselina si a recapsulato. Am mers 1000km de atunci si problema inca nu a reaparut.
     
  16. mdr_mirel 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 sportback 2.7 TDI 2010 190HP
    In caz ca o sa am aceeasi problama ca si tine,ce parere ai sa cumpar axul cardanic coloana volan?Axul cardanic coloana volan ai vrut si tu sa il comanzi sau doar o cruce din el? Banuiesc ca reparatia nu este pe termen lung.Am cautat pe net si acel ax cel mai ieftin l-am gasit la 950 de lei pe original(pe aftermarket nu se produce).
     
    Ultima editare: 12 Mar 2014
  17. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Pune si tu un filmulet in care sa se auda si zgomotul produs si iti pot spune daca e similar. Daca se dovedeste ca axul e cauza da, schimbal, eu nu l-am schimbat ca nu venea piesa cand aveam nevoie
     
  18. mdr_mirel 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 sportback 2.7 TDI 2010 190HP
    Zgomotul e la fel ca la tine, nu pot sa fac filmulet acum pt ca zgomotul apare dupa ce se incalzeste(dupa 20-30 de minute de mers).Daca o sa fie axul o sa il cumpar ca sa stiu ca scap definitiv de aceasta problema.
     
  19. andrey.mih25 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A5, 3.o TDI, 2009
    Audi A5 3.o TDI - parte mecanica ( inlocuire diferite piese )

    Buna ziua, nu stiu daca am postat bine in sectiunea aceasta, dar daca am gresit, rog moderatorul sa mute thread-ul in partea care trebuie. Multumesc. Revenind, am un AUDI A5 3.0 TDI 240 CP, coupe, an fabricatie 2008 si de curand am fost cu el in service pentru o verificare pe parte mecanica. La service mi-au spus ca trebuie sa inlocuiesc urmatoarele piese :
    -pivot inferior stanga
    -BIELETE ANTIRUL FATA
    -BUCSE BARA STABILIZATOARE
    -BRAT INFER STG + DR ( nu stiu daca alea curbate sau alea mai drepte )

    Piesele acestea mi-au spus ca ar trebui inlocuite la masina, la service-ul la care am facut constatarea acum.
    Dar, asta toamna, la reprezentanta, mi s-a spus ca ar trebui sa inlocuiesc (cred ca pe langa astea ) si alte piese cum ar fi : amortizoare ( ca cica le-au testat si au sub 50% eficienta si alte piese ( am sa atasez mai bine pdf-ul cu factura proforma cu piesele si discount-urile lor, nu stiu exact ce inseamna ce au pus ei acolo, sunt niste coduri si denumiri care numai ei le stiu, am cautat pe net si am gasit dupa codul lor poze cu piesele spuse de ei care ar trebui ) dumneavoastra ce imi recomandati sa schimb sau mai bine spus pe cine sa iau in considerare avand in vedere ca ( 2 service-uri si fiecare imi spune ca trebuie sa schimb mai mult sau mai putin aceste piese ). Va rog sa ma ajutati daca puteti. Multumesc. Poate puteti sa imi spuneti dvs cum se cheama dupa codul de la reprezentanta dat denumirea pieselor. Multumesc.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    8K0 407 509 A - brat stanga, parte superioara, spre spate.
    8K0 407 510 A - brat dreapta, parte superioara, spre spate.
    8K0 407 505 A - brat stanga, parte superioara, spre fata.
    8K0 407 506 A - brat dreapta, parte superioara, spre fata.
    8K0 407 693 N - brat stanga fata, jos.
    8K0 407 152 D - brat dreapta fata, jos.

    In concluzie, la partea de sus a rotilor reprezentanta ti-a sugerat sa schimbi toate bratele. A si inca 2 brate stanga+dreapta la partea de jos.
     

Distribuie pagina asta