1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - directie - tren rulare - planetare - rulmenti la Audi A5 (B8)

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de jaguarxkr, 9 Iun 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate fi orice, de la un brat la o simpla bucsa.
    Ai preferat cam prost, pune masina pe groapa sau pe elevator, invarte de volan si vezi unde pocane. Punct ochit, punct lovit.
    De ce vrei sa incepem sa ne dam aici cu presupusul degeaba cand poti afla cauza in 5 minute ?
     
  2. fzoxygen

    fzoxygen 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A5 - 2.0 TDI 170cp (CAHA) - 2010
    Multumesc pentru raspunsuri. O sa merg iar cu masina la service.
     
  3. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Ai controlat nivelul lichidului servo? Poate scapi ușor ☺️
     
  4. fzoxygen

    fzoxygen 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A5 - 2.0 TDI 170cp (CAHA) - 2010
    @Adi86 Asta am facut prima data :D. Nu mica mi.a fost surprinderea cand am vazut ca nivelul era undeva spre minim. Am completat, acum e la maxim. Am vazut ca o problema oarecum asemanatoare s.a rezolvat reconditionand axul cardanic de la coloana de directie (cel care este intre coloana si caseta). O sa.i rog pe baietii de la service sa verifice asta fiindca dupa ce masina sta o perioada (peste noapte) nefolosita, pana se incalzeste acele pocnituri nu se aud sau se aud spre finalul cursei volanului.
     
    Adi86 apreciază asta.
  5. Batack3

    Batack3 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2016
    Locație:
    romania
    Masina:
    audi A5 sportback 2.0 2014
    fzoxygen Imi poti spune daca ai rezolvat problema ? Am si eu problema aceasta iar mecanii imi spun ca sunt 2 posibilitati :
    1. Pompa servo
    2.Cutie directie
    Dar nici ei nu stiu ce anume ar trebui sa schimb exact . ☹️
     
  6. fzoxygen

    fzoxygen 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A5 - 2.0 TDI 170cp (CAHA) - 2010
    Din ce am citit și pe forumurile de afara 99.9% e piesa 3 din imaginea atașată. Dacă poți, pune te rog un video cu zgomotul. Ce mărime au jantele tale?
     
  7. Batack3

    Batack3 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2016
    Locație:
    romania
    Masina:
    audi A5 sportback 2.0 2014
    255/35/19 Iti multumesc pentru raspuns si daca este altcineva care s-a mai ivit cu aceasta problema il rog sa posteze aici poate asa ajung la un rezultat cu un minim de cunostinta si pret .
    Audi A5 coupe 3.0 diesel quatro
     
  8. fzoxygen

    fzoxygen 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A5 - 2.0 TDI 170cp (CAHA) - 2010
    Ai verificat nivelul lichidului de servo? Cică la unii s.a remediat problema doar completând. Ai încercat și jante mai mici sa vezi dacă tot asa face? (am auzit o teorie de genul asa însa mi se pare eronata).
     
  9. Batack3

    Batack3 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2016
    Locație:
    romania
    Masina:
    audi A5 sportback 2.0 2014
    Am verificat. Lichidul este ok .Cat despre jante am mers 2 ani fara sa am probleme. Am sa te tin la curent cand am sa dau de un mecanic bun care sa stie despre ce este vorba. Daca nu am sa merg cu ea pana pocneste piesa care are probleme si bani nu le dau la astia de iti schimba piese prin eliminare de ajungi sa dai 5000 €uro sa iti schimbe o bieleta care era de fapt, poate, problema.
     
  10. fzoxygen

    fzoxygen 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A5 - 2.0 TDI 170cp (CAHA) - 2010
    @Batack3 revin cu vesti bune. După ce am auzit sfaturi gen: "alta caseta", "alta pompa" ... problema s.a rezolvat cu un spray cu vaselina. Se pare ca problema vine de la a2-a cruce a axului volan. Nici nu.i nevoie sa mergi la service daca improvizezi puțin. Ideea este ca trebuie sa ajungi sub mașina, undeva sub scaunul șoferului, acolo ai vedere directa spre ax. Dacă ai un compresor la dispoziție e bine sa sufli puțin axul după care "adaugi" vaselina... problema rezolvata.
     
  11. Mihai Vlad

    Mihai Vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI 2009 Coupe
    Salut baieti. Treaba sta in felul urmator: imi trepideaza volanul la viteza intre 100 si 110 km/h. Mi se pare ca nu e nici drept din cauza ca atunci cand tin eu drept de el trage spre dreapta. Iar cand intorc maxim stanga sau dreapta de pe loc se aud niste pocnituri. In mers nu se aude nimic cand rotesc. Pocniturile par sa vina de pe ax. Incerc sa imi dau seama care sa fie cauza la pocnituri: servo ? Si la trepidat: unghiul de fuga ? Sau e una la amandoua. Astept pareri ! Merci
     
    Ultima editare: 7 Iul 2017
  12. fzoxygen

    fzoxygen 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A5 - 2.0 TDI 170cp (CAHA) - 2010
    Pentru vibrații in volan echilibrează rotile, 99% e de acolo. Pentru "trasul într.o parte" trebuiesc făcute unghiurile. Pentru pocnituri, în prima faza eu zic te sfătuiesc sa "arunci" vaselina pe ax.
     
  13. Batack3

    Batack3 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2016
    Locație:
    romania
    Masina:
    audi A5 sportback 2.0 2014
    Pentru pocniturile de pe loc si eu te sfatuiesc acelasi lucru .Dar nu orice fel de vaselina .Am atasat sprayul care il gasesti doar la Audi in reprezentanta. Te ajunge maxim 100 RON .Eu am rezolvat cu pocnitura multumita unui prieten care avea alt prieten care a lucrat la audi .Mi-a uns axul cu acel spray siliconic special si dupa cativa km a disparut pocnitura .In prima instanta am ctezut ca am dat banii degeaba dar in timp si-a revenit la normal .
     
  14. Mihai Vlad

    Mihai Vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI 2009 Coupe
    Bun, merci. O sa il cumpar si o sa astept o perioada sa vad cum se comporta si dupa, o sa revin. Bafta
     
  15. Gabriel-Aurel Buliga

    Gabriel-Aurel Buliga 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2018
    Colegii o întrebare pana sa ajung mâine la service
    Am un a5 2.7 TDI multitronic și când o accelerez in d și pun frâna brusc pocnește/trosnește ceva dar nu tot timpul și in D și in R
    Ce ar putea fi?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poate fi orice pe la directie, suspensie, tren de rulare. Verifica masina pe elevator la jocurile directiei, capete de bara, etc., etc.
     
  17. Florea Mădălin

    Florea Mădălin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A5 3.0 quattro
    Salut,
    Vreau sa schimb câteva bucse pe fata la un A 5 3.0 quatro diesel. Trebuie schimbate câteva bucse cum ar fi cele de pe brat vreo 8 in total. Le pot găsi și separat, fără brațe ? Multumesc.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, se gasesc separat. Dar iti recomand sa verifici si pivotul din capatul celalalt al bratului. Sa nu cumva sa ai surpriza ca schimbi bucsa crapata si tot iti bate din cauza pivotului dus.
     
  19. Batack3

    Batack3 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2016
    Locație:
    romania
    Masina:
    audi A5 sportback 2.0 2014
    Exact cum am patit eu ....Alti bani , alta distractie
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de asta se schimba bratele integral dar nu o sa intelegeti niciodata si nu o sa ascultati nicodata sfaturile unora care au mai trecut prin asta pentru ca va ganditi ca faceti economie de bani dar la final nu faceti nimic decat o alta paguba de bani mai mare.
     

Distribuie pagina asta