1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - directie - tren rulare - planetare - rulmenti la Audi A5 (B8)

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de jaguarxkr, 9 Iun 2013.

  1. Batack3

    Batack3 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2016
    Locație:
    romania
    Masina:
    audi A5 sportback 2.0 2014
    De asta am si raspuns la postul de mai sus ! Decat sa faci o treaba de 3 ori si ajungi la acelasi rezultat dar cu pret mult mai mare mai bine faci 1 si buna chiar daca la prima vedere este un pret exorbitant.Mai tarziu iti dai seama ca nu ai decat de castigat ca si timp , nervi si bani .
     
  2. Florea Mădălin

    Florea Mădălin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A5 3.0 quattro
    Multumesc pentru sfat a fost de folos, ati avut dreptate pivotul era dus, am schimbat brațul cu totul .

    Am si eu aceiași problema cu pocniturile când iau dreapta si stânga de volan. Tin sa menționez ca am schimbată acum recent, toată partea pe la directie si chiar am crezut ca o sa scap de pocnituri. Da ce sa vezi, nu am scăpat. O sa încerc cu spray-ul acela despre care vorbiți, dar nu am reprezentanta audi ca să-l pot găsit. Il pot comanda de undeva ? Cum ar trebui procedat.
     
  3. fzoxygen

    fzoxygen 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A5 - 2.0 TDI 170cp (CAHA) - 2010
    Trebuie sa fie o vaselina pe baza de cupru, pentru a rezista temperaturilor inalte.
     
  4. Dj_alex20004 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A5, 2.0tfsi, cabrio
    Salut. Va rog sa ma ajutati cu o informatie daca puteti. Din pacate, acum cu zăpezile din ultima perioadă, am reusit sa strâmb roata/puntea de pe spate intr-o bordură la masina mea. Este un Audi A5, an 2012, 2.0TFSI, cabrio, tractiune față. Ce ma interesează, este sa stiu daca este compatibilă o punte de pe un alt A5 gen: coupe, quattro, diesel, etc...
    Multumesc!
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  6. Dj_alex20004 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A5, 2.0tfsi, cabrio
    Multumesc pentru raspuns. Am gasit o punte spate complet echipată, dar este de pe un A5 2013, coupe, tractiune Quattro si nu stiu daca se potrivește.

    IMG_20180319_151842.png
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se potriveste de pe Quattro.
     
  8. gmmarius87 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Skoda Octavia, 1.4 16v, 2001
    salut. am o intrebare legata de suspensii. sunt rigide? adica te scutura la drum denivelat? intreb asta pt ca am avut un bmw x5 30 sd si cand intram pe drumurile noastre judetele din Arad, care nu sunt ca in palma, te scutura de iti intorcea matele pe dos. problema asta nu era cand eram pe autostrada sau european. are problema asta si audi a5 modelul asta 2.0 tdi quattro sau nu? multumesc,
     
    AditzaN1 apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ti se pare ca treaba asta este influentata de mai multi factori ? Suspensie, dimensiunea jantelor, anvelope, etc. ?
     
  10. gmmarius87 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Skoda Octavia, 1.4 16v, 2001
    Nu chiar. Intreb daca audi a5 vine cu suspensii sport care sunt rigide si scutura sau cu suspensii "normale". La modelul 2013
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum adica nu chiar ? Vine cu 3 tipuri de suspensie, normal/sport/s-line.
     
  12. gmmarius87 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Skoda Octavia, 1.4 16v, 2001
    Sunt suspensii sport, si sunt rigide asa cum am patit cu bmw?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Orice suspensie sport va fi rigida comparativ cu una standard.
    BMW-ul este oricum rigid si cu suspensie stock.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    gmmarius87 aici nu este topic de consiliere achizitie si nu intrebam pe forum daca sunt rigide suspensiile pentru ca asta inseamna ca "esti praf" in privinta cerintelor pe care le doresti de la o masina. Cand iti cumperi o masina premium o cumperi in cunostinta de cauza.
    Fa un test de drum cu cineva care are masina asta ca nu pe forum afli raspunsul.
    Ce tie ti se pare suspensie rigida pentru altul este setarea perfecta. Asa ca degeaba pui asemenea intrebari si oricum topicul asta nu este deschis ca sa discutam despre rigiditatea suspensiei la o masina. Nu mai continua cu asemenea intrebari. Citeste forumul asta si diverse articole despre setarea unei suspensii, existente cu miile pe net, ca sa inveti. Multumesc pentru intelegere.

    Ca sa inveti, invata pe dinafara acest articol: http://www.turbosfax.ro/stire.php?categorie=5&articol=27

    Acest articol, creat si scris de un roman baiat destept, este "Biblia" suspensiei si ce inseamna ea.
     
  15. Guest 95548 Guest

    Salutare si bine v-am gasit.

    Posesor al unui Audi A5 3.0 TDI quattro din 2008, am si eu o problema.

    Am schimbat recent rulmenti, discuri, placute, etc si am fost sa fac aliniere roti si am dat de urmatoarele :

    https://www.imageupload.co.uk/image/Ewuc
    https://www.imageupload.co.uk/image/EwuB
    https://www.imageupload.co.uk/image/EwuD
    https://www.imageupload.co.uk/image/EwuE

    Problema este ca nu se poate face alinierea (dupa multa chinuiala) fara sa schimb aceste bucsi pe spate si surub

    Ma poate ajuta cineva cu un cod de produs sau cum se numesc aceste bucsi? Se vor scoate afara la cald si inlocuite dar am nevoie sa stiu ce sa cumpar.

    Am gasit urmatorul link: https://www.driftworks.com/powerflex-bushes-for-audi-a5-s5-rs5-2007-2016-a5-quattro-2007-2016.html dar sunt nedumerit.

    Orice ajutor este apreciat.

    Multumesc,
    Cristian
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai facut la misto pozele alea.

    Alege ce ai nevoie din PDF-ul atasat.
     
  17. Guest 95548 Guest

    Salut. Nu eu am facut pozele ci cel cu alinierea care a zis ca nu se ocupa cu asa ceva si a vrut doar sa imi arate cum sunt.

    Am crezut ca ma poate ajuta cineva cu care piese sunt fara sa mai merg la o constatare, scutindu-ma de un drum.
     
  18. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    A venit frigul si au aparut problemele. De trei zile, pe langa problema cu volanul mentionata in topicul dedicat am zgomote ciudate la rulare. Nu stiu daca se leaga cu directia dar sunt in service-uri de 3 zile si nimeni nu stie ce are.
    De la 45-50 km/h se aude un sunet ca si cum ar trepida un metal sau un plastic sub masina. Nu simt vibratii in volan sau masina dar sunetul creste in intensitate o data cu viteza. Parca ar vibra ceva sub masina si s-ar lovi de altceva. Sunetul nu este lung, tine cam 3-4 secunde apoi revine dupa 2 secunde, constant in functie de viteza. Se aude destul de puternic.
    Ce am facut ? verificata la service, masina nu are nici macar bucsa slabita. Azi am fost sa verific cauciucurile si jentile (desi am pus cauciuruile acum 3 saptamani), m-am mirat ca toate rotile erau dezechilibrate si presiunea era 1.5 in loc de 2.2. Asa am aflat ca doua din cauciuri (pe care le-am mutat pe spate) au o mica deformare, nu se invart perfect. Apoi m-am dus la geometrie, totul era ok.
    Se aude exact la fel, acelasi zgomot peste 40km/h. Cauciucurile sunt an 2017, Petlas. Maine ma duc sa imi montez cauciucurile de vara si sa vad daca se mai aude.. desi sunt sceptic. Si problema cu directia a aparut de curand, sunetul de curand ... cauciurile de iarna le-am pus acum vreo 1 luna.
    Ce credeti ca ar trebui sa mai verific ca nu mai stiu...
    Mersi
     
  19. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Schimbat cauciucuri de iarna cu cele de vara .... acelasi zgomot. Din pacate in perioada nu ma mai poate ajuta nimeni. Daca cunoasteti pe cineva care ma poate primi 20 minute sa urcam masina pe elevator si sa incercam sa rulam pana la 50kmh sa vedem de unde provine zgomotul .... m-ar ajuta enorm.
    Zgomotul este indiferent daca se accelereaza sau nu, e constant ... cand franez pare ca se diminueaza .... Am facut poze la placutele de frana , mi se par ciudate cele de pe fata ... poate stie cineva daca-s ok (placuta calca doar in partea de jos pe disk, la mjloc e gol). Pozele sunt facute fara frana, doar in D (cele de pe spate sunt lipite de disc.
    Mersi ...
     
  20. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Poate e de la evacuare, vreun racord flexibil deteriorat.
     

Distribuie pagina asta