1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - inocuire/modificare cu Arcuri si Amortizoare Sport - ce alegem si ce se potriveste

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de IONUT_TM, 24 Apr 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Stanley

    Stanley 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi b4 Cabriolet 2.0E
  2. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Ti-am trimis mail...sper sa il primesti si sa te ajute in alegere.
     
  3. Stanley

    Stanley 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi b4 Cabriolet 2.0E
    te rog sa mai trimiti odata daca vrei pe adresa de e - mail emastanly@yahoo.com ca pe cealalta adresa nu pot primii e-mail`uri!
    Multumesc anticipat!:)
     
  4. IOAN ADRIAN-taut

    IOAN ADRIAN-taut 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2009
    Locație:
    Zaragoza / Timișoara
    Masina:
    audi a4 20 tdi 140cv BRE 6 trepte an 2006 B7
    salutare tuturor ce detin frumosul auto audi a4 si eu miam cumparat acum 2 ani un audi a4 140cvtdi 6viteze sint ffff multumit de el as vrea sa fac citeva modificari pe el mar o suspensie sport ca tare mult imi place.
    :hubbahubba:
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Noi 2011
  5. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    Si cine te opreste? :p
     
  6. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Recent am schimbat amortizoarele si arcurile stock cu un kit de coilovere .

    Diferenta e de la cer la pamant si avantajul e ca sunt reglabile fata/spate 0-120mm .
    La reglajul actual, cu jante pe 16 incaltate cu 205/55/r16 aripile sunt lasate un pic peste roti(app 1cm) .

    Pana acum nu au fost probleme exceptand aparatorile de noroi care mai ating din cand in cand asfaltul .
    Au costat 240 de lire sterline(220 kitul + 20 transport din belgia) plus 14lire cele 2 chei pentru reglaj .
     
    Ultima editare: 27 Apr 2009
  7. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    salut !

    Cozmino, zi-mi te rog si mie ce marca e suspensia cumparata de tine, sau un link, site ceva, de unde le-ai luat.
    Merci anticipat !
     
  8. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Le-am luat de pe ebay. Nu-mi amintesc marca si TUV-ul si certificatul de garantie(2ani) sunt acasa, in Londra .Transportul a costat 20 de lire din Belgia pana in Londra. Pana in RO habar nu am cat costa .
    Daca vrei, te iau o data la o tura cu masina, sa vezi cum se comporta . E posibil sa nu-ti placa ca-ti cam scoate piatra de la rinichi .


    Vezi pe ebay.co.uk
    Eu le-am luat de la aceasta firma : http://cgi.ebay.co.uk/COIL-OVER-COILOVER-AUDI-A4-ADJUSTABLE-SUSPENSION_W0QQitemZ400046928614QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item400046928614&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A0|293%3A1|294%3A50
    Alta varianta (cred ca acelasi produs, doar ca e in Germania)http://cgi.ebay.co.uk/HighQuality-Coilover-Coil-Over-Audi-A4-B5-1-6-2-8-TDI_W0QQitemZ120418978282QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item120418978282&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
     
    Ultima editare: 11 Mai 2009
  9. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Ultima editare: 11 Mai 2009
  10. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    cozmino i-am dat eu linkul respectiv lui cristi, nu e nevoie sa il mai postezi o data.
    cat despre invitatia ta la o plimbare, nu o sa te refuz, intrucat chiar sunt interesat si m-ai facut curios. continuam discutia pe PM daca mai e valabila invitatia.
    Bafta si merci de info !
     
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Mai Cosmin,pune si tu o poza sa vedem cat de lasata e masina,din ce descrii,cred ca tu ai lasat-o cu 5cm.
     
  12. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Poze :) .
    Spatele a fost mai coborat insa l-am ridicat deoarece am mutat ceva si de lene nu l-am mai coborat. Ca si idee masina mai poate cobori mult fata de setup-ul actual .
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Mult prea joasa pt gustul si curajul meu.Am 2 intrebari:1.se regleaza usor? 2.citisem pe undeva ca la suspensiile reglabile cu cat le lasi mai jos devin mai comfortabile,cu cat le ridici mai sus devin mai rigide;adevarat sau fals?
     
  14. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Se regleaza relativ usor . Trebuie data fiecare roata joasa (ori pe cric, ori pe elevator) . Ai 2 chei cu ajutorul carora faci reglajul .

    E adevarat. Cu cat e mai joasa cu atat e mai confortabila , iar cu cat e mai ridicata e mai rigida(arcul e mai comprimat).
    Practic prin reglaj se ridica sau coboara suportul arcului pe amortizor .
     
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    K,merci,am inteles;te astept sa fac un drive test cu masina ta.
     
  16. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    arata bine dar sunt cam indraznete pentru drumurile noastre, eu o agat si acum asa cum e
    nu ating aripile in viraj sau ceva?
     
  17. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Nu au atins pana acum . S-ar putea sa atinga daca in viraj drumul are denivelari , dar pana acum nu am avut probleme de acest fel . Singurele lucruri care ating fiind aparatorile de noroi de pe fata care se afla cam la 1cm de sol.
     
  18. cezar

    cezar Banned

    Înscris:
    19 Sep 2008
    Locație:
    IASI
    Masina:
    audi a3 2005 tfsi, 200cp, quattro
    parerea mea sincera?
    o urci pe o bordura, una care sa-i rupa bara fata, si sa vezi ce joasa ti se va parea atunci!:)
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Mai 2009
  19. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Suntem off-topic, dar ce sa caute masina pe bordura in primul rand ? :idea: masina asta nu urca borduri, nu ca nu poate ci nu vrea.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Mai 2009
  20. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Intrebare : are cineva pe masina acele amortizoare cu 2 arcuri (unul mic la baza si unul mare sus) ? Daca da, il rog sa spuna care sunt avantajele/dezavantajele fata de cele cu un singur arc .
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Mai 2009
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta