1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - inocuire/modificare cu Arcuri si Amortizoare Sport - ce alegem si ce se potriveste

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de IONUT_TM, 24 Apr 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    metoda mea preferata: cu o clama cu surub comprimi complet arcul in partea de sus intre 2 spire, dar max 2,5cm pe telescoape originale. Eu la un b5 as cobori decat fata pentru ca pe spate daca e foarte incarcata se pot sparge telescoaoele. Sau poti monta/demonta clamele in 2 min daca ai tot timpul in portbagaj 2 chei de 10 :).
     
  2. ka_bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2009
    Locație:
    Sf.Gheorghe
    Masina:
    Audi S3 din 2001
    Eu nu as avea curaj sa pun cleme pe arcuri...si eu am pus prima data arcuri sport pe masina si am distrus telescoapele dupa nici un an.Ulterior am achizitionat un kit coilover de la KW varianta 2. Se poate marii sau micsora garda la sol destul de usor cu un set de chei ce au fost incluse in pachet. Si un avantaj mare este ajustarea reboundului in capul telescopului.Daca vrei cat de cat comfort il setezi pe minim, daca vrei stabilitate sporita il setezi pe maxim, sau intre in functie unde simti ca ai atins nivelul dorit de tine.Kitul e de 2 ani pe masina si nu regret ca l-am montat pe masina si daca as fi sa aleg inca o data as faceo fara ezitare.
     
  3. raulbzr 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2010
    Locație:
    TIMISOARA
    Masina:
    A4 B5 1.9TDI 1z 90 cp negru mat
    :)am si eu o problema ...masina mea are garda la sol cam 10cm max ...cand dau in gropi se scutura toata caroseria ....este mai rigida decat o masina cu suspensii sport ....cand apas pe capota abia ca se misca un pic ...arcurile mele sunt foarte ciudate ...aud si niste mici scartieturi pe spate ....zilele viitoare o sa imi pun alte arci (normale) ...credeti ca schimbarea arcurilor schimba situatia sau circuland cu arcurile astea (vezi poza) aprox jumatate de an prin Timisoara sii avand jante pe 18 sau stricat si telescoapele...
     
  4. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    ai niste arcuri acolo :ohmy:
    cred ca trebuie sa schimbi si amortizoarele, si nu neaparat din cauza celor 6 luni in care spui ca ai circulat tu asa cu masina, ci pentru ca probabil nu au fost schimbate de muuult timp tinand cont de cum arata arcurile
    ps: "distantiere" de alea intre spire aveam si eu la dacia brek ca sa pot pune mai mult pe ea fara sa o tarai pe pamant
     
  5. mihai_urotiorc

    mihai_urotiorc 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2009
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Dacia Logan MCV , 1.5dci,2007
  6. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    am montat pe masina mea inaltatoare de 1,5 cm pt ca era lasata pe spate din cauza basului! sunt destul de scumpe aceste inaltatoare si am asteptat si cateva saptamani dupa ele dar se merita , am reusit sa pastrez linia masinii..
     
  7. mihai_urotiorc

    mihai_urotiorc 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2009
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Dacia Logan MCV , 1.5dci,2007
  8. bogdan.prichici 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4
    care ar fi diferenta dintre "suspensie SPORT" si "suspensie S-Line"
    am vazut ca au PR-uri diferite si bineinteles apar sub aceste denumiri in decodor
     
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Amortizoare sport

    Koni FSD (Frequency Selective Damping)
    Sunt interesat de parerea celor ce folosesc astfel de amortizoare precum si alte pareri atat pro cat si contra.
    Comparatii cu alte produse
     
  10. bob37 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2010
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A6/C6 2,0 TDI ,dec.2004
    Salut,

    Am un A6/C6 2 tdi dec 2004 achizitionat recent.Se pare ca are garda cam mica.
    Cum pot sa imi dau seama daca suspensia este sport?

    Multumesc!
     
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Mai adaug in lista Bilstein B6 si B8 . ;)
    Anyone ?
     
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Catalin,asi aduce in discutie si suspensia sport OEM,cred ca e cea mai confortabila ;)
     
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cornel in cazul meu amortiozoarele sunt s-line in combinatia arcurilor de Eibach Pro Kit
    Ca si pret variantele Bilstein respectiv Koni de care aminteam mai sus sunt sub celor OEM sport. In plus si acestea sunt facute de producatori comercializandu-se sub tutela Audi
    Ma bate un gand sa o mai cobor putin :)
     
  14. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Koni produce amortizoare pentru KW si Bilstein :)
    Eu mi-am luat Kw V2 si pe cele de pe spate scrie clar Koni.
     
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Insa le-ai montat sau ba.
    Ce pret ai obtinut si cum se prezinta fata de cele oem?
     
  16. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Inca nu le-am montat...astept sa se incalzeasca. Cand le montez o sa revin cu un feedback.
    In review-uri sunt foarte bine cotate si setate pe full soft sunt chiar mai comfortabile decat oem...
     
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Am avut o experienta ciudata cu niste suspensii reglabile si de atunci am incercat sa le evit.
    Astept vesti dupa montaj ;)
     
  18. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    eu acum am un Bilstein B16 PSS9 iar pe nivelul 9 - cel mai soft sunt ceva mai dure decat suspensia S-Line, eu acum le tin 7 pe fata si 7 pe spate si chiar daca masina e ceva mai rigida mie imi convine.
     
  19. iurius777

    iurius777 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6,2.5tdi V6, 2000
    eu ma alta belea! nu stiu ce sa-i mai fac sa o mai ridic un pic! am schimbat amortizoarele dat tot asa joasa e si cu 4 persoane in masina pe un drum de romania face ca toti dracii, freaca cauciucurile din spate de aripa! problema ar fi arcurile sport! as vrea sa pun ceva non-sport care sa mai ridice masina, dar cica sunt vreo7-8 modele pentru masina asta! de precizat ca cauciucurile sunt 225/40/18 fata si 235/40/18 spate( sa fie si asta o cauza a problemei?)!
     
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Mai mult ca sigur problema ta se leaga de anvelopa de 235.
    Ce ET si J au jantele ? Sunt OEM ?
    Iti recomand niste anvelope de 225 si lasa arcurile sport la locul lor ;)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta