1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - inocuire/modificare cu Arcuri si Amortizoare Sport - ce alegem si ce se potriveste

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de IONUT_TM, 24 Apr 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. iurius777

    iurius777 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6,2.5tdi V6, 2000
    m-ai bagat in ceata! sincer nu stiu ce e ET,J!?!?! jantele sunt Oz! am luat niste arcuri noi sa vad ce se intampla dupa ce le schimb,daca e mai rau le pun la loc pe alea sport si mai bine schimb jantele cu unele mai mici,nu? se comporta bine la drum,in curbe la viteza mai mare,dar doar daca sunt singur in masina!faza e ca eu fac multe drumuri externe si cu persoane si bagaj nu prea ma ajuta arcurile sport!incerc sa gasesc solutia de mijloc! ms de sfat!
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mai 2012
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ca sa te lamuresti de cele scris mai sus arunca un ochi cand ai timp peste urmatoarele subiecte :
    http://www.clubaudi.ro/jante-anvelope/3680-et-roti.html
    http://www.clubaudi.ro/jante-anvelope/151-ce-jante-se-potrivesc-si-cum-sa-le-alegem.html
    http://www.clubaudi.ro/jante-anvelope/21859-care-este-offset-ul-minim-pentru-a4-b6.html

    Posibil sa nu mai ai probleme cu arcurile stoc depinde de noroc.
    Insa iti recomand sa schimbi anvelopele de 235 cu unele de 225 in prima instanta !
    Puteai scapa mai ieftin fara sa inlocuiesti amortizoarele si arcurile prin simpla inlocuire a pneurilor spate.
    Succes:friends:
     
  3. iurius777

    iurius777 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6,2.5tdi V6, 2000
    am schimbat amortizoarele spate,fiindca unul era bubuit si sincer nush daca era vb numai de cauciucuri, fiindca am pus o roata de rezerva pe 16 si nu mai freaca de aripa,dar estetic arata groaznic,cu spatele vizibil lasat,chiar daca nu era nimeni in masina! am schimbat azi arcurile fata/spate si e ok! deja mi se par gentile pe 18 prea mici!a ridicat-o bine de tot! sa vedem acum cum se va comporta la drum mai ales la viteza mai mare si in curbe!
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Silviu any news ? Sunt curios cum se simt pe gropile patriei :p
    Varianta BILSTEIN B16 imi cam face cu ochiul ;)
     
  5. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Se comporta exceptional suspensia.. nu ma asteptam la asta. Se simte ca e mai rigida si totusi amortizeaza mult mai eficient denivelarile.
    Daca vrei comfort nu te sfatuiesc sa iei B16.. Am inteles ca setate pe 1 (cel mai soft) tot sunt prea dure de oras.
    Si in plus, daca vrei s-o cobori, nu iti va permite prea mult.
    Eu la a mea mai pot s-o cobor vreo 3-4cm si uite cum e acum:
     
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ok merci de info's
    Ideea e ca vreau ceva bun/confortabil. Si nu as mai arunca banutii pe cele s-line oem. By the way cat te-au costat si de unde le-ai achizitionat ?

    Bilstein B16 sunt cam hard asta spun toti cei ce ruleaza cu ele, despre KW v2 esti cam singura persoana care foloseste si posteaza impresiile. Multam :)

    Din ce vad in poza diferenta fata de sol este cam aprox egala cu ce am eu acum, respectiv eibach + s-line. Se pot duce mai jos sau aceasta este limita ?
     
  7. theabsolutesound

    theabsolutesound 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 1.8t AJL
    eu zic sa te uiti si la b12 cred ca sunt suficiente si astea ... coboara putzin masina ..acum daca vrei sa fie reglabile ...
     
  8. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Dupa ce am facut un drum pana la Predeal si inapoi (am urcat si la cota 1400) pot sa zic ca sunt geniale :) Le recomand oricarei persoane, care nu e prea comoda :p
     
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu ai montat inca rotile de vara .
    Sunt curios atunci ce si cum .
    Oricum inclin din ce in ce mai mult spre kw. Zilele astea schimb bara de stabilizare cu bucsile si inca ceva maruntaie. Sper sa se mai rigidizeze daca nu trec la amortiozare. :3sadwalk:
     
  10. jadrian

    jadrian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2005, 2.0 TDI, 103kw, BLB
    Salutare
    Merg arcuri S line pe amortizoare normale pe A4?
    ms
     
  11. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    da am avut eu si merg foarte bine
     
  12. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Salut, as vrea sa imi schimb si eu suspensia la masina mea si oscilez intre arcuri Eibach pro kit si suspensie reglabila ta-technix. Voi ce imi recomandati?
     
  13. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    redlife eu am arcuri eibach -30mm dar nu sunt deloc multumit nu mi se pare nici o diferenta in viraje, balanseaza in continuare, iar amortizoarele sunt de 2 ani ~30.000km max si sunt pe gaz :crying:.
    Eu iti recomand ori suspensia TA technic ( dar cica nu ar fi asa fiabila , se duce repede) sau lasi arcurile actale si pui amortizoare rigide /sport ( atentie a nu se incurca cu amortizoare mai mici sport ).
    Spre ex Bilstein B6 nu coboara garda la sol deloc si megr imperechiate cu arcurile stok/ sau sport dar maxim -40mm , dar senzatia va fi total diferita in bine . Asa e la mazda 6 modelul 2010 ( amortizoare sport cu arcuri normale comfort).
    Eu am ajuns la concluzia : poti pune arcuri -40 -60 sau cati mm vrei tu daca amortizoarle sunt moi, tot "barca" o sa fie masina in viraje .
     
    Ultima editare: 25 Apr 2011
  14. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    SAlutare baieti. Am schimbat vara trecuta arcurile cu Eibach -30mm cele negre.
    Prima impresie: masina arata ca o racheta ridicata de bot si rotile bagate sub aripa.
    2. Distanta de la sol la fiecare aripa este total diferita pe fiecare roata ,masina merge mult mai prost ca inainte, balanseaza mai tare, e varza.

    Abia dupa juma de an adica azi din prostie am dat pe forum la peugeot ca daca se schimba arcurile cu altele mai mici trebuie umblat la bara de torsiune pe fiecare roata in parte si schimbat unghil. Am cautat si pt Audi dar nu am gasit nimic. A mai auzit cineva de acest reglaj?

    Am atasat si poze, arata groaznic nici nu vreau sa ma gandesc in ce stare sunt amortizoarele pe spate , cu o cursa mai mica de aproape 10 cm fata de normal. :bye:

    MARE GRIJA LA MECANICI sunt jalnici !!!!!!!!!
     
  15. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Eu cred ca ai probleme cu amortizoarele! Eu am de 5 ani Pro-Kit de la Eibach cu amortizoarele stock (originale!) si se comporta impecabil. Intradevar la greutate 4-5 persoane in masina, la drum denivelat balanseaza, dar avand in vedere ca majoritatea drumurilor sunt facute in doi, este perfect.
     
  16. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Salut, masina balanseaza mai tare cu arcurile Eibach decat cu cele stok cand este incarcata? Te intreb pentru ca in principiu pe arcuri Eibach as vrea sa merg. Multumesc
     
  17. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Cand este incarcata, da. Avand in vedere ca amortizoarele nu lucreaza in locul in care ar trebui, ci cu 3 cm mai jos, dar sa nu crezi ca masina se trnsforma in barca! Eu sunt foarte multumit si spun ca este un compromis perfect intre confort si sport. Daca mergi pe suspensie completa sport, sa te astepti la o rigiditate mult mai mare.
     
  18. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Intervin si eu in lamurirea unei "probleme", daca o pot numi asa.
    Asa zisul balans, cand masina este incarcata este rezultatul tocmai unor arcuri mai tari. Cand e comprimat, arcul tinde sa se destinda, iar "taria" lui decomprima mai repede amortizorul. Amortizorul stok este proiectat pentru arcuri cu o "tarie" mai mica.
    Sincer, si eu folosesc de ceva timp aceste arcuri si sunt extrem de multumit de acestea.
    Intradevar, cine isi doreste o masina cu veleitati super sportive (aici vorbesc doar de suspensia sport), poate opta pentru un pachet arcuri-amortizoare pe masura. Pentru cine doreste sa imbunatateasca comportamentul masinii dar totusi sa mai ramana si cu o farama de confort acestea sunt arcurile ideale in opinia mea.
    Numai bine si alegere usoara!
     
  19. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Salut, ceea ce vreau eu in mare parte e sa o cobor undeva cu 3 cm nu neaparat sa fie mai rigida iar la suspensia reglabila chiar de asta imi e frica sa nu devina prea rigida. Suspensia care o am acum imi place cum filtreaza denivelarile dar dupa ce am pus roti de 235/45/17 masina s-a inaltat un pic si as vrea sa o cobor si de aceea tind sa optez pentru arcuri Eibach dar vroiam sa aud si parerea voastra mai ales ca sunt printre voi persoane care si-au montat pe masina asa ceva. Va multumesc pentru lamuriri.
     
  20. Legend

    Legend 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B6,AVB,2002
    A auzit cineva de kitul de suspensie reglabila Raceland?Am citit cateva discutii pe forumuri straine si cei de acolo spun ca ar fi ok,street-confort.Pretul m-a determinat sa ma orientez spre ele(aprox.270euro)si faptul ca sunt fabricate in State.Incerc sa mai obtin informatii inainte de a le comanda.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta