1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie pneumatica - perne aer la Audi A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de VVV, 25 Aug 2007.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @FloAlexVlad Deoarece, conform ETKA, au coduri diferite pentru suspensie normala si pneumatica.
     
    FloAlexVlad apreciază asta.
  2. FloAlexVlad

    FloAlexVlad 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2010
    Fiind suspensie S-line (amortizoarele roșii) este mai rigida. Mie îmi place, sta foarte bine pe drum, sunt super încântat. Sincer o spun.


    audi66
    Nu deranjează cu nimic dacă rămân brațele ei :)
     
  3. go_play

    go_play 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 Quattro (ASB) 2007
    Buna colegii,

    Ieri dupamasa am dat intr-o groapa (nu mare) si imediat dupa, la semafor, am observat martorul verde si in max 1 minut si cel galben... am pus imd testerul si imi da:
    02646 - Plausibility of Level Control System 008 - Implausible Signal - MIL ON. Partea dreapta fata imi sta mai in jos cand stau la relantiu si mult mai lasata daca merg cu masina....
    Am incercat sa calibrez dar nu ma lasa sub nici o forma...ba mai rau imi da si Control position not learned 005.... Compresorul merge (am dat charge pe 024,025)
    Am observat ca pentru 1 secunda cand sterg eroarea (care in 1 secunda si apare - cea cu control pos not learned) vad raza farului pentru 1 secunda cum se misca in sus. Iar cand incerc sa adaptez imi apare si cealtalta eroare iar... (cea cu plausibility)
    Nu stiu cu ce sa incep.... v-as fi recunoscator daca m-ati ajuta....
     
  4. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salutare dragi colegi,
    Atentie, pentru cei care au suspensie pneumatica - nu schimbati splashscreenul cu cel de RS sau S. Eu am facut asta si nu mai aveam acces la meniul de reglare suspensie. Stiind ca masina este RS, imi dadea optiunea de a regla o suspensie adaptiva normala, nu pneumatica. Am schimbat inapoi modelul masinii in Avant Standard C6, si acum vine intrebarea - desi mi-a revenit meniul pentru suspensia mea, nu am acces la setarea Dynamic, pot seta doar primele 3 optiuni (Lift, Comfort, Auto). Aveti idee de ce ? In toate setarile din meniul secret am umblat doar la nivelul de baterie si ulei, iar din VCDS i-am activat doar mirror tilt, needle sweep, battery and oil level. Ma gandesc sa nu cumva sa trebuiasca indeplinite alte conditii, si sa nu aiba legatura cu setarile facute in meniu.

    Zi buna sa aveti!
     
  5. Morph3o

    Morph3o 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Braila Ro / Hamburg De
    Masina:
    Audi A6 3.0tdi quattro 2009
    Salutare, am un A6 4F Facelift cu suspensie pneumatica, astăzi am schimbat amortizorul spate dreapta cu unul sh al meu find scurs tot și am impresia ca acea roata sta puțin mai ridicată fata de restul roților... din ce mi-a spus mecanicul ca a echilibrat toate pernele după din tester dar tot așa sta mai ridicată de vreo 1-2 degete diferența.
    A mai pățit cineva la fel?
    Multumesc!
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Amortizoarele se cumpara obligatoriu noi NU SH (adica piese noi de la gunoi). Fiecare amortizor are caracterstici in functie de configuratia si motorizarea masinii.
     
  7. Morph3o

    Morph3o 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Braila Ro / Hamburg De
    Masina:
    Audi A6 3.0tdi quattro 2009
    Amortizorul l-am cumpărat de la o firma din Germania ce sunt specializati in vânzarea pieselor pneumatice adica perne, amortizoare, compresoare și alte accesorii legate de ele. Bine inteles după seria de șasiu a mașinii.
    Nu văd ce legătura are amortizorul cu nivelul mașinii care își face nivelul din perna nu din amortizor.
    Nu se poate echilibra amortizorul sau perna într-un fel sau altul ?
    Efectiv este același amortizor le-am avut pe amândouă in mâini astăzi și nu este nici-o diferența.
     
    alexandruodinulescu@yahoo apreciază asta.
  8. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Nivelul se face cu VCDS măsurînd la fiecare aripa în parte și introducând valorile. Mecanicul care ți-a reglat suspensia n-are nici o treaba cu meseria sau amortizor defect.
     
    Ultima editare: 18 Feb 2019
  9. Morph3o

    Morph3o 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Braila Ro / Hamburg De
    Masina:
    Audi A6 3.0tdi quattro 2009
    Asta vroiam sa aflu. Am VCDS dar nu prea am cunoștințe. Amortizorul l-am schimbat pentru ca cel vechi era scurs, plus cablu rupt si cum s-a întâmplat asta nu știu.
    Am montat amortizor SH pentru ca la următoarea figura din partea suspensiei pneumatice o dau afara și pun arcuri cu amortizoare normale OEM și gata.
     
  10. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Sunt informații pe forum cum se reglează suspensia. Este tutorial și pe ross-tech. Trebuie doar sa cauti.
     
    Morph3o apreciază asta.
  11. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salutare, oficial am nevoie de ajutorul vostru. Cum spuneam si mai sus, desi nu am umblat deloc la setari de suspensii, am "reusit" sa pierd meniul de adaptive air suspension. Ieri am facut un update la navigatie, inainte de asta aveam in meniul de AAS 3 optiuni active din 4, "Dynamic" era gri, nu il putem selecta. Dupa update, aveam acelasi meniu, iar acum dimineata i-am reactivat meniul ascuns, atat, iar acum toate optiunile din meniul AAS sunt gri, nu mai pot selecta nimic... Va pot trimite poze din orice meniu, am tot incercat si eu sa vad daca s-a debifat ceva, dar nu, Air Suspension este bifat, iar optiunea este la nivelul 5, deci apare... :(
    Multumesc
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Peste tot pe forumul asta scrie sa nu va jucati cu VCDS daca nu stiti sa il stapaniti. VCDS NU este o jucarie.
    Si mai scrie ca intotdeauna cand faceti o codare sa va notati codarea veche existenta pe modulul respectiv. Dar...cina sa auda ?
    Acum cauta in folderul Debug sa vezi ce ai codat si mergi inapoi la codarile initiale.
     
  13. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Cu VCDS NU am modificat nimic in afara de mirror tilt, needle sweep, activare meniu ascuns si activat lap timer/battery level. Atat. Iar din meniul ascuns am incercat sa schimb splashscreen, dupa care am revenit la setarile standard. Atat si nimic altceva. Am verificat si folderul ala, poate am facut ceva fara sa imi dau seama, dar nu, doar asta am facut.
    Cred eu ca e ceva din meniul ascuns care e gresit bifat, desi, repet, nu m-am atins de altceva in afara de ceea ce voiam sa fac. Lucrez in IT si stiu foarte bine ce inseamna sa bifezi o casuta care pare inofensiva, am experienta in umblatul in varful degetelor de la picioare printre chestii sensibile.
    UPDATE: am dat o tura cu masina, si, cum suspectam, mi s-au reactivat cele 3 optiuni - Lift, Comfort si Auto. In continuare lipseste Dynamic (nu lipseste, dar nu poate fi setata).
     
    Ultima editare: 19 Feb 2019
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Offff, din greseli invata omul... Odata apasat CAR, la mine intra in meniul de setare suspensie. De aici, daca apesi SETUP intra intr-un alt meniu, in care sunt 2 optiuni, complet gresit evaluate de mine - Towing mode si Jacking mode. Eu am crezut ca asa se activeaza alarma masinii, respectiv senzorii anti-furt si anti-talharie. Gresit... Towing mode fiind ON, suspensia nu poate trece in modul dinamic, setare de siguranta pentru atunci cand tragi ceva dupa tine, sa nu fie masina prea lasata. Odata dezactivat towing mode, mi-a reaparut optiunea de mod dinamic.
    Nu e rau sa fii prost, important e sa nu ramai asa :banghead:
     
    Big D, Aurel G și MarianMaxx apreciază asta.
  15. Benicuta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2012
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    AUDI A4 B6 1.9TDI-131CP, AVF
    Salut, am inlocuit pernele pe spate si am vrut sa fac o recalibrare comform TECH ROSS. Cand am intrat mi-a dat eroare si a um spune ca nu sunt invatate valori pentru asta. Meniul de level e gri si e in jack mode, dar nu o pot dezactiva ca e tot gri. 01437- position not learned. Cand sterg eroarea cu VCDS, apare meniul level normal pt o secunda apoi devine iar gri. A mai avut cineva problema asta? As aprecia niste sfaturi
     
  16. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
  17. Benicuta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2012
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    AUDI A4 B6 1.9TDI-131CP, AVF
    Nu am gasit pe Ross Tech procedura de resetare. De altfel nu am gasit niciunde nici pe site-uri in engleza. Daca stie cineva um se reseteaza valorile as aprecia detalii. Multumesc!
     
  18. Alex alex

    Alex alex 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Craiova - Slatina
    Masina:
    Audi a6 c6 3.0 2007 3.0 ASB Audi a4 , awx 1.9 131 cp , 2001
    Buna seara colegii !De 1 luna de zile sunt in posesia unui a6 c6 cu suspensie pneumatică.
    Am o "mică" problema si eu! Am citit acest topic in intregime dar vreau sa va cer si parerea dvs.
    Problema se manifestă astfel: pe drum drept indiferent daca sunt gauri sau nu masina nu scoate nici un zgomot, nici o bataie.In momentul in care calc frâna(mai ales cand cobor pantă)si drumul este denivelat pe partea față a masinii , pe ambele părți, incep sa se auda bătăi, destul de puternice.Bucsile, bratele sunt verificate si tot ce a fost uzat s a schimbat.
    Va mulțumesc!
     
  19. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Sa verifici amortizorul sa nu se fi dus partea de sus a lui.
     
    Alex alex apreciază asta.
  20. Alex alex

    Alex alex 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Craiova - Slatina
    Masina:
    Audi a6 c6 3.0 2007 3.0 ASB Audi a4 , awx 1.9 131 cp , 2001
    Te referi la suportul ce susține si pe prinde pe caroseria masinii(am mai citit ca au probleme colegii cu ele ) sau la amortizor in sine ? Multumesc pt raspuns!
     

Distribuie pagina asta