1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie pneumatica - perne aer la Audi A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de VVV, 25 Aug 2007.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, se poate schimba suportul pe care vina prinsa perna in partea de sus.
     
  2. S i l v i u

    S i l v i u 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A6 3.0 tdi quattro 2007
    Am înțeles. Deci din cauza acestui suport poate scoate acele zgomote. Ca ea funcționează normal se ridica, se lasa, nu am probleme cu ea

    Sau poate fi din alta cauza ? Ca toți mecanici mi-au zis sa schimb perna ca vine cu tot cu flanșa si aia pocnește asa.
     
  3. alex_puiulet 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0TDI 170CP CAHA (ACAHAF1) Cutie Manuala - prima inmatric. 29.12.2010
    Salut,
    Am citit tot topicul. Cred ca de aici este si problema mea: masina se hatzana cand plec de pe loc, cand schimb vitezele (cutie manuala), cand iau curbe la viteza mica si se mai zgaltaie si in mers constant, o apuca si nu o mai lasa ...
    As vrea sa schimb si eu suporturile pe care vin prinse pernele in partea de sus. Ma bate gandul ca e de acolo. AAS sus-jos uzeaza in timp cam toate bratele si suporturile si flansele de toate felurile.
    Si pe fata si pe spate le-as schimba, la toate 4 pernele - daca se pot schimba toate flansele acelea, sau suporti, cum le-o zice.
    Va rog, stie cineva codurile suporturilor?
    A6 C6 4F 2.0TDI motor CAHA
    WAUZZZ4F3BN047560
    Multumesc anticipat pentru coduri si pentru idei de rezolvare!
    Alex
     
  4. marek43 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2014
    Locație:
    Satu-Mare, România
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, quattro,2007
    Salut și bine v-am regăsit! . ..În acest topic, bineînțeles,dar sincer nu mi-am dorit așa ceva.
    Înainte să ajung cu "bătrâna" mea la doctor măcar niște păreri avizate să știu cum să mă orientez .
    Au trecut 2 ani de când am schimbat compresorul (de două ori..atenție) dar și atunci l-am schimbat degeaba deoarece s-a constat ulterior că din cauza releului ăla afurisit de 70 de lei aprox. s-au ars 900 de euro.
    Acum însă de 4-5 zile am constatat că spatele mașinii se lasă lent în jos cam în 7-8 ore aprox. Am observat când am ieșit de la servici. Am parcat-o dimineața și după amiaza era deja coborâtă .
    Foarte important insă . .Atenție . ..face figura asta doar în modulul dynamic (sport)...În celelalte poziții nu se întâmplă nimic totul e absolut normal.
    Când pornesc mașina apar pe bord cei doi martori luminoși galben și verde care incep să pâlpâie împreună și după aprox. 30-40 de secunde ,dispare indicatorul galben și rămâne cel verde care îmi arată poziția de dynamic și spatele mașinii își revine complet în poziția respectivă și pornesc la drum.
    Să vedem ce ziceți ? M-am săturat de chestia asta. La ce să mă astept.?
    Am un releu nou de rezervă și m-am gândit să încep cu schimbarea lui din start..sa elimin un factor cel puțin
    Mulțumesc

    Pe scurt...AJUTOR!
     
  5. marek43 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2014
    Locație:
    Satu-Mare, România
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, quattro,2007
    Salut.
    Am făcut testul și nici o eroare
    Dar se pare că se lasă doar pe dreapta spate.
    Mă ajută cineva cu un cod pentru perna aer spate și un preț aproximativ .
    A6 C6 4F2 3.0 TDI Quattro 2007.
    WAUZZZ4F37N090562
    Mulțumesc
     
  6. DRAGOS 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    AUDI A 6, 3000 CC QUATRO 2009
    Buna ziua. Urmaresc si citesc forumul de cca 2 ani. Tot respectul ptr postarile profesionale ale unor colegi, de aceea am o rugaminte la voi, posesorii de AUDI A 6 2009. Azi dimineata, la minus 16 grade, suspensia fata dreapta era lasat-a pe roata, iar indicatorul verde din bord, care indica inclinatia, era pornit. Am pornit masina iar partea dreapta s-a ridicat insa dupa oprire, partea dreapta s-a lasat din nou jos. Care ar putea fi cauzele-sigurante, releu, contacte? La SATU MARE nu exista reprezentanta Audi.
    Multumesc si la Multi ani, fara probleme la AUDI. Cine ma poate contacta si telefonic, multumesc - 0744889306.
     
  7. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Chiar eram curios daca doar eu am patit. Sambata noaptea temperatura a fost de -27 grade, iar dimineata era lasata de tot de bot. Am pornit, s-a ridicat. Apoi azi dimineata la fel (azi noapte -24). Cand m-am intors seara de la munca am pornit-o si s-a ridicat... Este normal la pneumatic ? masina a fost lasata pe automatic.
     
    DRAGOS apreciază asta.
  8. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Se pare ca din nou s-a lăsat, la fel ca și colegul din satu mare. Mai mult pe partea dreapta fata. .. poate stie cineva motivul. Aseara nu a mai fost asa ger, -13
     
    DRAGOS apreciază asta.
  9. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Daca ajuta pe cineva.
    Am mers cu masina la lucru acum 2 zile, in speranta ca daca se mai incalzesc circuitele de la caldura de la motor isi revine . Seara cand am luat-o din parcare era la nivel, nu a mai coborat. Ieri si azi am lasat-o in parcare . Se pare ca nu a s-a mai lasat. Cineva zicea pe net ca la suspensie pneumatica este posibil sa faca asa ceva de la temperaturi foarte joase. Sper ca asta a fost, si sa nu fie mai grav.
     
  10. marek43 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2014
    Locație:
    Satu-Mare, România
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, quattro,2007
    Salutare
    Se pare că pe la Satu Mare suntem "blestemați " cu suspensiile pe pernă de aer...Nici nu mă mir...La ce drumuri avem..
    Oricum, mă așteptam și eu la un răspuns mai concret din partea colegilor profesionisti în legătură cu problema mea..Am cerut un ajutor doar în ideea de a nu mă plimba pe la toate servisurile și să mi se spună că toate sunt în regulă nu există nici o eroare...dar în continuare mașina mea se lasă pe spate dreapta când este pe regimul dynamic și când este oprită. .
    Toți îmi spun să schimb perna de aer...
    Dar oare dacă ar fi de vina perna,nu ar trebui să scape aer indiferent în ce pozitie este reglată.???
     
  11. vs23kta

    vs23kta 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 C6 berlina 3.0d quattro 2007
    salutare !
    Am un A6 C6 berlina 3.0tdi quattro 2007 cu suspensie pneumatica. As dori sa renunt la perne si sa montez arcuri. Ma poate ajuta un coleg cu informatiile necesare acestei operatiuni? Ce anume trebuie schimbat.. Multumesc frumos
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Arcuri, amortizoare, flanse si suportul de sus pe care vine prinsa flansa (sunt diferite la suspensie pneumatica).
     
  13. vs23kta

    vs23kta 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 C6 berlina 3.0d quattro 2007
    Am fost la un service din Brașov și mi-au spus că nu se potrivesc arcurile decât dacă schimb toate brațele plus fuzete și punte spate .. Nu as crede asta. Au dreptate?? A facut cineva aceasta modificare . Vreau sa pun amortizoare Sachs și arcuri Kyb.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bratele inferioare sunt aceleasi, bratele superioare s-ar putea sa difere.
    Fuzeta schimbata ? Pentru ? Idioti. Fuzeta difera doar de la diesel la benzina si cateva exceptii la motoarele de 2.0, nu difera in functie de suspensie.
     
  15. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Cateva informatii "Originale", care sper sa va ajute.
     
    Valentin Rusu apreciază asta.
  16. alex_puiulet 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0TDI 170CP CAHA (ACAHAF1) Cutie Manuala - prima inmatric. 29.12.2010
    Salut, stie cineva daca se pot schimba doar amortizoarele pe fata, fara sa schimb pernele ??
    Stiu ca este ansamblu perna-amortizor, Dar de ce sa schimb si pernele daca functioneaza ?? Doar amortizoarele ar fi cazul.
    A schimbat cineva doar amortizoarele ?
    Masina mea este
    A6 C6 4F AAS 2.0TDI motor CAHA
    WAUZZZ4F3BN047560
    Multumesc anticipat.
     
  17. alex_puiulet 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0TDI 170CP CAHA (ACAHAF1) Cutie Manuala - prima inmatric. 29.12.2010
    Sa intreb altfel. Vi s-a intamplat sa scuture masina din cauza Air Suspension ?
    La mine scutura in mers, la fiecare denivelare mica, chiar pe sosea dreapta si "neteda". O apuca cateodata o mica oscilatie-scuturare si o tine ... NU este din cauza cauciucurilor, le-am schimbat, desi nu trebuia inca.
    E posibil oare sa fie de vina amortizoarele ??
    Si imi da senzatia de nesiguranta, ca nu este contact bun cu soseaua. Se balangane si la viteze mici in curbe, desi am schimbat toate bratele pe fata.
     
  18. carlo1986 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi Q7 , 3,0 TDI , 2012
    Am și eu o problema la compresorul de la suspensie dacă cineva a mai întâlnit problema sau știe de la ce ar fi. Compresorul are 2 senzori de temperatura. In momentul in care am pus tester arată 2 valori cu temperaturi. Prima arată 70 iar cealaltă 125 si in momentul in care am scos mufa care este deasupra pistonului a doua valoare s-a modificat la -40. Fără sa scot mufa compresorul nu vroia sa plece și dădea eroare. Am desfăcut si scos de pe compresor acel senzor și l-am măsurat și apoi am încălzit cu o bricheta sa văd dacă funcționează, problema este ca el funcționează. Stie cineva unde ar fi cititorul spre care trimite informația acest senzor ? Multumesc
     
  19. alymol 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi A6 . 3000. 2006
    Saluatre
    Ce diferenta este intre telescoapele spate 4F0 616 031 K si 4F0 616 031 F?
    Ambele sunt pt suspensie pneumatica dar difera ultima litera din cod
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sunt diferite in Etka prin limitarea la seria de caroserie. Cel cu terminatia F are acum terminatia J.

    Cele cu F potrivesc la seriile de caroserie pana la numarul din primul dreptunghi rosu
    iar cele cu K la seriile de caroserie care incep de la numerele din al doilea dreptunghi rosu.
     
    turbo_diessel apreciază asta.

Distribuie pagina asta