Multumesc pentru informatii. Am citit topicul, insa nu am accesat poza pentru ca ipoteza era diferita; plus ca anterior nu se specificase de functia lower/raise. Mea culpa
Salut, Am un A7 an 2011 si de vreo 3 luni am o problema pe stanga fata masina este mai lasata 1-2 cm mai mult pe stanga si nu imi apare nicio eroare. Dar, la denivelari usoare se simte ca si cum ar fi un amortizor, flansa ceva. Am cerut in trecut parerea unui domn de la reprezentanta Audi Pitesti si mi s-a spus nu are nimic masina merge perfect, dar de ce sta stramba daca merge perfect ? Raspunsul a fost se poate sa se fi uzat putin amortizorul din perna. Pareri, sa schimb perna ?
Salut, Am urmatoarea problema la un Audi A7 2012, eroare din senin “ air suspension fault “ + “ acc not available “. Atasez o poza cu erorile, poate imi puteti spune ce are. Suspensia nu mai functioneaza, e foarte rigida si am un drum lung de facut zilele urmatoare Mersi
Este normal sa intre ACC in avarie cand suspensia este in eroare si/sau are un defect si asta trebuia sa stii. Mergi la reprezentanta pentru ca doar acolo se poate calibra ACC-ul si trebuie calibrat ACC daca suspensia este defecta iar dupa remediere trebuie pusa masina pe standul de suspensie si reglat ACC-ul cu un panou special. Daca o sa cauti pe net si youtube o sa vezi ce iti spun. Remediaza problema suspensiei care o afli dupa diagnoza facuta.
Eroarea dispare la oprirea motorului si apare dupa repornire la 10-15km rulati deci nu cred ca e vorba de vreo recalibrare inca. 10-15km functioneaza perfect, atat suspensia cat si acc-ul. Ma gandeam ca vreun expert de aici isi poate da seama dupa eroare ce senzor sau ce problema este ca sa pot comanda piesa si sa o schimb. Daca astept sa imi vina randul la reprezentanta mai stau cu ea asa 3 saptamani, poate ma poate ajuta audi66 :D
Nu exista experti pentru ca noi suntem pasionati, nu experti. Aia trebuie platiti. Masina ta are eroare deja. Mergi in afara tarii la Szeged si vei fi primit imediat. Si la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
Voi merge maine la un mecanic foarte bun aici in Timisoara, pe care am noroc sa-l mai prind lucrand maine. Sper sa rezolv problema, ma gandesc ca nu e ceva foarte grav din moment ce nu am eroare intotdeauna si masina are perioade cand merge normal. Multumesc frumos Cristi pentru sfaturi si info
Buna seara. Am citit mai sus ceva despre reglare suspensie.Am inteles ca sunt 2 modele.La modelul pe arcuri cu functia CAR ce reglează mai exact aceasta optiune?
Daca nu gresesc la suspensia clasica doar o intareste, masina devenind mai rigida , in schimb la cea cu perne pe dynamic masina coboara putin din ce am observat la mine si se si intareste.
Dar am observat in mers ca atunci cand schimb functia de pe auto pe oricare alta se schimba un pic si turatia motorului ori mai mare ori mai mică. Spunea cineva ca ar schimba ceva de la motor până la cutie. Multumesc
Pai e normal. Ai mai multe moduri fiecare cu setarile lui pentru motor. Pt modul economic scade consumul, pentru dynamic creste puterea motorului si turatia. Dar suspensia nu cred ca o poate modifa daca e cea standard.
Eu am suspensie clasică și am in setări dynamic ,confort și pentru directie.La suspensie nu am văzut să existe vre-o modificare
Pai da. La masinile cu suspensie clasica, aceste moduri de condus actioneaza asupra motorului, cutiei, directiei si alte module legate de franare, centuri de siguranta, etc. Dar nu si asupra suspensiei. La masinile cu suspensie pneumatica adaptiva, modurile de condus actioneaza si asupra suspensiei prin ridicare/coborare si reglarea duritatii.
Si mie mi se pare ca actioneaza si asupra suspensiei. Se simte treaba asta. Pe dynamic, e mult mai rigida. Eu o tin pe confort in oras si pe auto in afara. Si este diferenta si la suspensie..
Citez de pe site-ul audi: "Audi drive select® inclusiv mod efficiency. Influenteaza comportamentul vehiculului prin reglarea caracteristicilor servodirectiei, motorului si transmisiei. Suplimentar, sistemul actioneaza asupra unor dotari optionale; Moduri disponibile: comfort, auto, dynamic, efficiency si individual." Deci, pe suspensia clasica pe arcuri si amortizoare mecanice nu schimba nimic. Poate ai vre-un soi de suspensie optionala controlata electronic.
Eu personal nu am vazut pana acum magnetic ride fara perne la C7. (adica pe arcuri si amortizoare magnetice). Ce simti tu acolo este placebo ...
Eu pe Q3 am Dynamic Suspension si depinde de ce selectez in Drive Select, iar suspensia mea nu este Air Suspension. Ce am vrut sa arat este faptul ca ADS nu actioneaza asupra suspensiei doar in cazul Air Suspension. PS Dynamic Suspension face parte din categoria optionale.