1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie pneumatica la A8 D3 - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de alexu, 16 Feb 2010.

  1. alexu

    alexu 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8,4.2-A3,2.0
    Salut,
    Am si eu o nelamurire in ceea ce priveste suspensia pneumatica, adica in loc de modul "confort" la mine apare "standard". Are vreo legatura faptul ca suspensia este sport, desi la alte masini cu suspensie sport apare "confort" ?
     
    Cipriannnn apreciază asta.
  2. crista_silviu

    crista_silviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2009
    Locație:
    Brasov-Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L 3000 TDI 2006
    Standard si Confort, depind de modulul de comanda al suspensiei. La modelele pana in 08. 2005 suspensia sport vine cu modulul in care scrie STANDARD...dupa 2005 modulul se schimba si scrie CONFORT atat la suspensia sport cat si la suspensia standard, diferenta intre suspensia sport si cea standard fiind la adaptari si codari.
     
    Ultima editare: 20 Feb 2010
    danyloly apreciază asta.
  3. alexu

    alexu 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8,4.2-A3,2.0
    in sfarsit,cineva ma scoate din ceata,deci nu trebuie sa-mi recodez suspensia astfel incat sa-mi apara comfort si sa inteleg ca nu e nicio diferenta intre comfort si standard si aici ma refer la tinuta de drum!
     
  4. crista_silviu

    crista_silviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2009
    Locație:
    Brasov-Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L 3000 TDI 2006
    Daca ai vag-com spunemi codarea initiala pe 34- LEVEL CONTROL - coding ( fara a modifica nimic ). Teoretic nu ar trebui sa fie diferente dar daca a fost modificata codarea si adaptarea atunci se schimba treaba.
     
  5. alexu

    alexu 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8,4.2-A3,2.0
    in weekend ajung la un prieten care le are cu vag-cum-ul si ii spun lui sa se uite ,oricum te tin la curent!merci de raspuns!
     
  6. dragos_fal2 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2007
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A8 L 4.0 TDI 2005
    suspensie a8

    Multumesc celor care mi au dat sfaturi in legatura cu bataia la motor daca o fi de injector e de bn oricum mai merge asa . Poate cineva sa mi spuna ce inseamna la suspensie:jaking mode si towing mode au on -off si poate stie cineva cum e mai bn pt o viata mai lunga a pernelor sa merg cu ea pe :confort,dinamic sau automatic?multumesc anticipat
     
  7. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Daca nu ma insel jacking mode se foloseste atunci cand masina este ridicata pe cric/elevator .

    Towing mode se foloseste atunci cand tractezi (o remorca, o rulota etc etc) .
     
  8. audi_parts

    audi_parts Banned

    Înscris:
    23 Mar 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7
    Jacking Mode : opreste functionarea suspensiei adaptive pentru a ridica masina pe cric. fara a opri suspensia masina trebuie ridicata foarte mult intrucat suspensia va impinge in permanenta roata in jos.

    Towing Mode : blocheaza suspensia pe pozitia de mijloc (Comfort) pentru a nu ridica/cobora masina in mers in timp ce tracteaza ceva. Variatiile de nivel ale suspensiei atunci cand tractezi o remorca pot duce la deconectarea in mers a acesteia.
     
  9. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Perfect de acord ... mai am ceva de adaugat .. tine suspensia pe automat ... isi va face singura datoria ..
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Feb 2013
  10. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Sfatul meu este "comfort".
    Este modul ideal pentru drumurile noastre.
    Pozitia automat este mai rigida si nu absoarbe asa bine denivelarile. Avanatajul modului "auto" (daca se poate numi avantaj) este ca inaltimea variaza in functie de viteza de deplasare.
     
    Ultima editare: 29 Apr 2010
  11. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    cum se face cu suspensia cand te duci la vulcanizare sa nu le mai lungeasca pernele de aer cand o salta cu cricul?
     
  12. crista_silviu

    crista_silviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2009
    Locație:
    Brasov-Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L 3000 TDI 2006
    Se apasa Car - Setup - Jaking mode.:o:
     
  13. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    trebuie sa il pun in ON?
     
  14. harpagid

    harpagid 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi allroad 3.0 TDI 2007
    Da,selectezi jacking mode ON.
     
  15. space_frame

    space_frame 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A8 2004 4.2 quattro 335 cp
    Problema suspensie A8 2004

    Salutare prieteni.
    De la un timp am observat ca compresorul de aer de la suspensie porneste foarte des fata de cum pornea in trecut.
    Precizez ca masina nu se lasa peste noapte deloc.
    Am tot testato si nu are nici un cod,iar presiunea in acumulator este ok ,nu scapa deloc.
    Totusi modulul de suspensie primeste o informatie eronata de undeva si porneste compresorul.El pornind asa de des in ultimul timp s-a cam obosit,iar intr-o dimineata nu a mai pornit.
    L-am dat jos sa vad cei cu el ,l-am alimentat de la 12 v si a luato.
    L-am pus sus si a mers iar.
    Din tester iam dat sa incarc acumulatorul si presiunea in punti si le-a incarcat.
    Dar problema tot nu este rezolvata.
    Prin oras cand ma plimb cam tot timpul compresorul merge.
    La drum lung porneste foarte rar,este foarte bizar.
    Poate fi o problema la blocul de valve?
    Oricum mi-am comandat din germania un compresor nou ca poate ma lasa de sarbatori si raman pe burta:)
    Astept ceva sfaturi de la cine a mai avut probleme de genu.
    Merci mult
     
  16. ArthurB

    ArthurB 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    Dumbrăvița
    Masina:
    Audi A8 3.0TDI 2008
    Mergi cu el pe automat?
     
  17. space_frame

    space_frame 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A8 2004 4.2 quattro 335 cp
    Mai mult pe dinamyc decat pe automat
     
  18. ArthurB

    ArthurB 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    Dumbrăvița
    Masina:
    Audi A8 3.0TDI 2008
    Pe automat as fi inteles, ca la drumurile noastre sa incerce sa regleze mereu...

    Eu merg ori pe confort ori pe dynamic..
     
  19. space_frame

    space_frame 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A8 2004 4.2 quattro 335 cp
    Ideea ca acum 2 ani cand am achizitionato nu pornea asa des compresorul.
    Am mai avut modelul asta si nici la ala nu pornea, in fine azi ma duc sa-i schimb compresorul si blocul de valve si mai caut ceva scurgeri sa vad poate gasesc ceva.
     
  20. ArthurB

    ArthurB 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    Dumbrăvița
    Masina:
    Audi A8 3.0TDI 2008
    bafta, ne dai de veste..
     

Distribuie pagina asta