Salutare, Am revenit, asa cum am promis. Defecțiunea a fost remediata. Mașina funcționează absolut normal. In afara de schimbarea filtrului uscător sau suflat conductele de alimentare cu aer comprimat (neagră) și conducta acumulare aer (albastra) care se duce in portbagajul mașinii la butelia rezervor nu s-a facut altceva. Aceasta din urma a fost și ea demontata și verificată sa nu cumva sa aibe condens in ea (în momentul demontării de pe blocul de valve. conducta albastra a scos ceva condens). Total timp operație: montat / demontat/ curățat / verificat aproximativ 4 ore. Costuri: 1.500 lei piesa (manopera nu am avut. Am montat-o singur). Nu va învăț sa faceți asta acasa, eu am făcut-o pentru ca ma consider un tip tehnic și cu ceva experiența.
Eu trebuie sa schimb blocul de valve si nu as vrea sa-l iau nou pentru ca este foarte scump. L-am gasit SH dar difera asezarea culorilor pe bloc. Reprezinta asta e problema ? Mentionez ca al meu de pe masina este Ate si eu am gasit SH OE Audi. Daca l-as monta pe acesta s-ar mufa conductele in culoare potrivita ? As vrea o parere de la cineva care a mai schimbat si se pricepe. Multumesc anticipat.
Salut, Tie ce eroare ti-a dat pe VCDS, ai idee ? Eu am schimbat blocul de valve si imi face la fel. Am plecat din service si dupa aproximativ 30 de minute mi-a reaparut acelasi martor aprins. Atasez o poza cu eroare care o arata pe VCDS.
Dumitru robert Salut, Eu nu am scanat cu VCDS. Am folosit VAS-PC original. Am și menționat asta in posturile mele. In opinia mea mașina suferă de aceeași problema. Fa următorul test. Desfă conducta albastra de pe blocul de valve și dacă da cel mai mic vapor de apa in timp ce scoate aerul din butelie nu mai caută defecțiuni închipuite, schimba filtrul uscător. Este prea plin de apa și rugina ca sa mai funcționeze. Încearcă sa sufli cu aer și conducta care vine din butelia de aer (o găsești in același compartiment cu roata de rezerva). Blocul de valve nu se blochează după 30 minute (asta o face condensul). A funcționat 30 minute bine pentru ca atât a durat sa readucă vaporii de apa in blocul de valve. De acum, timpii se micșorează (fi atent la asta).
Salut. Revin cu aceeași problema pe care am avut o. Găsesc mereu mașina după ce parchez ca sunt 20 min câteodată alteori 40..1h,3 h. Mașina se lasă jos de fata. O pornesc se ridica dar greu se aude sub volan tac pac sub USA pasagerului dreapta un bazați atunci când se ridica și când a ajuns la nivel se oprește zgomotul doar acel tac pac face de 2-3 ori pana se ridica. Menționez ca și dacă am motorul pornit sau oprit dar cu contactul pus și deschid USA rămâne aprins doar lift și offroad pentru ca așa am nimerit cu ea problema altfel nu o echilibrează corect sau nu coboara. Păreri?
la mine era o valva bulita, dar pe stanga spate. Masina mi se lasa pe dreapta fata. Am schimbat valva si merge brici
Salut,in partea dreapta sub picioarele la pasagerul din dreapta se afla compresorul,el se aude cand cuplează si baga aer pana ce masina se ridica apoi se opreste in moment ce masina este ridicata,apoi va porni atunci cand piese aer sau se echilibrează masina,daca masina ta se lasa de fata sigur ai o pierdere undeva!!
Ce anume sa fie ? Unde sa merg la cineva specializat nu sa stea cu mașina suspendată 5 ore sa alerge de colo colo sa ia banii și sa mi spună la final nu știu ce are. Am precizat ca mi s-a mai întâmplat dar atunci stăteau martorii galben și verde aprinși. Acum nu, sau cel putin cel verde pana se echilibrează. Carturaru Mie mai mult pe stânga fata dar oricum se lasă pe ambele părți.
Problema este ca daca nu o rezolvi vei arde compresorul si atunci te costa minim 500 €uro. Trebuie sa mergi la cineva care stie asa ceva, cel mai bine in reprezentanta dai un ban dar esti sigur. Asa daca mergi la “nenea” care nu are habar de asa ceva iti ia banii iti spune ca a rezolvat si de fapt iti strica altceva. Poate fi din vreo valva sau blocul de valve. Nu stiu, trebuie vazut de cineva care stie sigur. Ai grija unde duci masina ca sunt masini sensibile si costisitoare. Mai poate fi vreun senzor, cine stie. Bafta.
Salut, Dar in Pitești nu gasesti un service de calitate ? Ca sa mergi la reprezentanta Audi Bucuresti sau Valcea trebuie sa faci programare apoi sa duci masina sa o lasi acolo si tot asa. Mai dai cateva telefoane si tu si vezi acolo in Pitești un service bun care are clienti cu masini mai selecte, intreaba prieteni, etc. Tu acum faci cum sti.
Salut. M ar interesa sa schimb amortizoarele fata spate la mașina. Habar n am dacă se vand ca piesa separată fata de perna sau sunt cu totul??? Cine mă lămurește? Mulțumesc.
De ce perna cu totul dacă aceasta e buna ? Nu răsufla spre exemplu. Cine mă poate ajuta cu un site pentru amortizoare separate ? Nu am găsit nimic de felul asta. Mulțumesc.
Salut, Nu am găsit pe AUTODOC nimic ... cred eu. Va rog dacă mă poate îndruma cineva ce și unde sa caut pentru a schimba amortizoarele fata spate fără perne. Tot ce apare la descrieri este pentru vehicule fără suspensie pneumatica ori la alte spune pentru vehicule cu funcția confort parca. Mulțumesc.
Salut băieți. La un Q7 an 2009 problema care este masina merge foarte ok după pornire, merg cam vreo 30 de minunate și îmi apare eroare cu masina aceea galbena cu o săgeata in sus și una in jos de la perne. In schimb, dacă o opresc și o repornesc se ridica se coboară dar după un timp apare din nou. Nu o găsesc dezumflata niciodata. Va rog un sfat
Fa diagnoza si fa toate verificarile care sunt scrise in aria asta si in toate ariile, despre suspensia pe aer, din acest forum.