1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Switch pedala de frana la A6 C6 - lumini stopuri aprinse - probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de mariusel86, 11 Noi 2009.

  1. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    imi apare eroarea brems licht si arata semnul exclamarii (pt partea stg zice)....dar nu am observat ca vreun bec sa fie ars la stopurile frana...cateodata in mers imi apare si pt semnalizare, marsarier tot pt becuri si partea stanga...ce ar trebui sa fac prima data .... ?
     
  2. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    verifica mufa de la stopul pe stinga,si daca tot desfaci acolo schimba si becurile.apoi vezi daca mai apare.posibil contact prost sau becuri pe duca.daca apar toate aceste becuri suspectez masa de pe acea parte.poti sa o verifici si pe aceasta.
     
  3. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    am observat ca intesitatea becurilor acolo este mai mica putin decat pe dreapta ....(cum verific masa si daca becurile nu sunt arse sa le inlocuiescu totusi..? ) ms
     
  4. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    dai jos lampa,cauta ca este scris cum pe aici,sau scrie in manualul de utilizare,si apoi cureti mufa cu spray si daca tot asa e cu un fir de masa suplimentar verifici cum este.daca e mai bine te apuci si cauti masa din portbagaj si o cureti si pe aia.
     
    Zaharencu apreciază asta.
  5. ovydiu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    botosani
    Masina:
    a4/1,9/2002
    intrerupatorul de la pedala e defect,poti face un scurt intre cele 2 fire sa vezi daca se aprind becurile de la stop frana.
     
  6. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Am avut si eu problema asta cu luminile aprinse pe spate. Astazi am rezolvat-o.
    Am schimbat switch-ul de la pedala, dand jos "plasticul" bordului de sub volan. Sunt niste suruburi acolo.
    Acolo sunt doua switch-uri, unul pentru calculatorul masinii, mai complicat si celalalt...e dihania care provoaca problema asta.
    Switch-ul nou, original, cu acelasi cod, e un pic diferit. Pret 95 lei, original, dar facut in Malta. :)
    E mai mare un pic, are si o portiune de plastic galben, sinele par diferite, dar a mers.
    O problema a fost, ca dupa instalare, sistemul de franare a turbat si-mi spunea in bord ca sunt probleme cu ABS-ul si ESP-ul.
    Stopurile nu mergeau cum trebuie.
    Am dedus ca trebuie sa-i fac "cunostinta" masinii cu noua piesa, asa ca am pus VAG-ul. La scanare avea acum si la parktronic probleme. Cica sunt in legatura.
    In fine, la final totul si-a revenit si acum merge asa cum trebuie.
    Deci, la A6 trebuie folosit si VAG-ul, dar problema e aceeasi, aceeasi aprindere a stopurilor in sezonul rece, avand drept cauza aceeasi piesa, switch-ul de la pedala de frana.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Ian 2012
    stosh17 apreciază asta.
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Desfa switchu` sa vezi daca nu poate fi reparat:inauntru are o tija pe un arculet care se comprima cand apesi pedala de frana,se prea poate ca tija sa fi iesit din arculet.
    Cel putin asa a fost in cazul meu,cumparand un switch degeaba :)
     
  8. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    S-a uitat un baiat la el, l-a demontat, s-a uitat inclusiv la acele lamele care au legatura cu pinii.
    Eu nu mai vroiam sa ma uit la el, dar l-am auzit spunand ceva de "picioruse rupte"(facand referinta la ceva de pe la arcurile alea) si "tija rupta".
    Il am si pe cel vechi, o sa mai uit mai atent la el cand am timp (astazi m-am c....t pe mine de frig, vreme numai buna de umblat la plasticaraie), dar cert e ca tija ramanea blocata daca o apasai.
    Eu ma mir cum de mergea "la cald"....
    Bafta...
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Ian 2012
  9. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    dupa o scanare astazi.mi a aparut urmatoarea eroare:
    este vorba despre inlocuirea acelui switch?a mai intampinat careva eroarea asta?
    multumesc anticipat!


    1 Fault Found:
    01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)
    008 - Implausible Signal
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 242
    Mileage: 224876 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.02.13
    Time: 08:46:59

    Freeze Frame:
    Hex Value: 0x0000
    Hex Value: 0x0382
    Hex Value: 0x001C
    Hex Value: 0xB192
    Hex Value: 0x00F
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pui intrebarile foarte ciudat. Cine iti face diagnoza se vede ca este praf cu manuirea VCDS-ului asta vis-a-vis de intrebarile puse si in celalat topic. :)
    Trebuie sa faci niste teste suplimentare in blocurile de masura inainte sa schimbi switch-ul ca sa vezi cum lucreaza switch-ul. Am mai scris asta pe forum de zeci de ori pana acum. Ai citit despre acest switch (si in alte topicuri existe pe forum) inainte sa scrii pe forum ? In principiu fa acest teste si daca se verifica=confirma disfunctionalitati il schimbi obligatoriu cu unul nou si cumparat doar original.
     
    stosh17 apreciază asta.
  11. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    buna Cristi!ala praf sunt eu cu experienta foarte mica in manuirea unei diagnoze.am cautat un topic deschis pe tema aceasta*switch pedala frana) si singurul era acesta.
    este posibil sa se fi discutat,deraiat de la alt topic si sa se ajunga sa se vorbeasca despre acest switch si in alte topicuri.
    ti as ramane recunoscator daca m ai indruma si pe mine unde sa ma informez mai bine!
    multumesc!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba-l. Stopuri pe frana mai ai ?
     
  13. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    da functioneaza!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stosh alt topic despre switch nu exista in aria asta. Tu ai modelul asta de masina si aici trebuia sa scrii. Eu ma refeream la altceva: la faptul ca esti obligat sa citesti forumul si alte topicuri doarece este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cautati si care nu apare la cautarea initiala. Bafta.
     
    stosh17 apreciază asta.
  15. GeorgeSt

    GeorgeSt 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2018
    Locație:
    Popesti-Leordeni
    Masina:
    Audi a6 c6,3.0 tdi quattro,2009
    La mine porneste motorul fara sa tin apasata pedala de frana.vreau sa stiu daca acel swich este acelasi si pentru frana sau sunt doua separate...este 3.0 cdya 176 kw...2009.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este acelasi. Nu sunt 100% sigur, dar parca m-am lovit odata de o codare pentru facelift care permite pornirea motorului fara a apasa frana (la masinile ce au cutie automata).
     
  17. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Si la mine porneste fara frana - cu cheia, daca cu keyless - frana apasata.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probez si eu maine din cheie sa vad, ca din cheie n-am pornit-o decat de vreo 5 ori, si atunci cu piciorul pe frana din obisnuinta.

    Keyless, din butonul Start, cere frana apasata.
     
  19. Marin Luculescu

    Marin Luculescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2017
    Locație:
    Italia / Neamț
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0BLB
    Problema luminilor frână aprinse am avut-o și eu, la mine fiind uzura pe suportul de plastic (1J0721169A brake pedal mount clip hook).
    Ce anume se întampla? Folosind des bocanci de munca, mai tot timpul l urcarea în mașină nimerea botul bocancului SUB pedala de frana. Azi o dată, mâine încă o dată și cam în câteva luni s-a dus prinderea acelui clip, care ar fi trebuit să țină bine sfera de pe axul sistemului de frânare.
    Ce legătură are? Simplu! Întrerupătorul de pe pedala de frana, care are printre altele și contactul ce aprinde luminile de frânare, este gândit de neamt să se "seteze" pe "înălțimea" pedalei prin simpla rotire in momentul fixarii de suport. Astfel, când pedala in mod anormal iese din fixarea ei, face o cursă în sus, împingând și axul întrerupătorului, care se "decalibreaza" și astfel rămân becurile pe spate aprinse.

    Deci, am cumpărat elementul și cu scaunul șoferului demontat!!! (adică scos pur și simplu afara) m-am chinuit preț de vreo jumătate de oră și NU am putut scoate afara nenorocirea aia de plastic.

    M-am gândit să dau afara pedala de frana, dar mă bagam la o muncă ce ar fi cerut mult timp.

    Rezolvarea găsită: burghiu de 4 și un șurub cu doua piulițe și două șaibe grover. Brațul pedalei este din aluminiu și nu prea da de furca gătirea lui (doar pozitia incomoda). Prin "jocul" pedalei sus/jos se introduce șurubul și se "calibrează" pozitia cea mai înaltă a pedalei, astfel evitând decuplarea accidentala a acelui element din plastic și în consecință rămânerea luminilor aprinse pe frână! (Mie mi-au descărcat bateria într-o frumoasă zi cu soare!)
     
  20. dayday

    dayday 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    VW Eos MK5 2.0 TDI CBAB 2009 6M
    Acesta e codul switchului de frana ? 6Q0927189
     

Distribuie pagina asta