SALUT ma intereseaza scimbarea switch-ului de la pedala de frana la 3 meu 1.9 tdi de 90 cp motor alh ,pentru ca stopurile se aprind cand vor ele si am inteles tot de pe forum ca ar putea fi swuichiul din pedala dar nu stiu cu se scoate de acolo ,am gasit discutii pentru modelul de a 4 dar la a3 este diferit ,daca stie cineva sau daca a schimbat asa ceva berea este oricum la rece
Am rezolvat foarte usor. L-am desfacut din pedala si l-am curatat pentru ca se inegrise in interior. Mentionez ca este cel cu 4 pini in interior are o placuta ca un fel de condesator care era neagra din cauza exploatarii. Acea placuta era toata jucaria. Mare grija ca inauntru sunt 2 arcuri, sa nu le pierdeti. Multi dau banii pe acest switch dar la majoritatea aceasta este problema sper ca poate am fost de folos.
Am schimbat eu recent switch-ul de la frana. Se aprindea martorul de la bujii in bord(intermitent) si nu se aprindeau stopurile cand franam. Am dat 35 lei pe unul nou..si se schimba foarte usor...o resucire in jur de 20-30 grade in sensul acelor de ceas si iese singur..l-am desfacut pe cel vechi si am gasit aceeasi problema ca mai sus.
Se schimba usor, prin rasucire (pozitia este cam incomoda ca s-a lasat frig), pretul mic. Si eu m-am apucat sa-l desfac, sa-l curat, dar cand am vazut cat costa l-am cumparat.
Sallut ! as vrea sa deschid un subiect in ceea ce priveste martorul EPC din bord ! O sa va impartasesc problema mea pe care am avut-o si care spre surprinderea mea sa rezolvat de mine in 5 minute ! merg cu masina normal ma duc sa alimentez cand dau sa pun contactu se aprind toti martorii normal ! dar cand pornesc martorul EPC ramane aprins ! fac o verificare si observ ca in momentul cand actionez frana nu se aprinde nici un bec ( pe spate ) nimik doar pozitia stopurilor spate ! dau mai multe chei apas frana nimik ! caut pe internet si observ ca este senzorul care actioneaza pedala de frana ! ma duc sa ma uit sa il dau jos ! inainte fac o verificare dau umpic cu mana pe la senzor il misc umpic apas butonul ( ca sa zic asa ) de la senzor si dupa ce ii dau o cheie si apas frana observ ca MERG TOATE BECURILE PE SPATE cand actionez frana ! Bun martorul fiind aprins o opresc sau 2 minute si ii dau o noua cheie ! surpriza martorul EPC SE STINGE SI MASINA functioneaza impecabil ! Mentionez ca nu mia facut probleme deloc motorul supra turatie ! nu porneste sau alte cele ! IAR ce mai vreau sa specific cand aveam martorul epc aprins cu motorul pornit si apasam pedala de frana maxxxim se aprindea si martorul ESP si ramanea blocat , se debloca doar daca luam contactul si porneam din nou iar daca faceam aceeasi chestie aparea din nou ! ACUM AM totul functional ! fara service fara nici un ban investit ! sper sa va fie de folos celor care aveti aceasta problema !