1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tacheti si Axa Came la motoare 1.9 TDI - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de semaseby, 4 Sep 2009.

  1. semaseby

    semaseby 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    orsova
    Masina:
    audi A4,1.9 TDI,AJM,2000
    salut.stiu ca dimineata sau prima pornire se aud tachetii 10 secunde ,dupa nu mai se aud,dar intrebarea este,dece tacane dupa 2 ore de la ultima oprire?se dezamorseaza asa de repede sau trebuie sa aibe ceva care sa tina uleiu pe instalatia de ungere,se poate remedia?mentionez ca am patito cu axu cu came de doua ori,am schimbat de data asta chiuloasa de tot si nu vreau sa mai bag bani din nou.multumesc
     
  2. dew

    dew 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8i .Toyota Corolla 1.6vvti. Honda CBR F4I
    da ,tacane si dupa 2 ore pentru ca exact cum ai spus se scurge uleiul de pe rampa,mai ales acum pe caldura cand uleiul este subtire si la mine este aceeasi problema,as vrea sa pun 10w 40 ,sa vad daca mai fac sau am inteles tot de pe forum ca ar fi bun castrol,asta e sunt motoare vechi au ceva uzura:rolleyes:
     
  3. semaseby

    semaseby 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    orsova
    Masina:
    audi A4,1.9 TDI,AJM,2000
    eu folosesc aral 5w40,am tot schimbat uleiu,cum a cazut axu cum alt ulei:)
     
  4. semaseby

    semaseby 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    orsova
    Masina:
    audi A4,1.9 TDI,AJM,2000
    am crezut ca e o supapa care nu maai tzine,ceva de genu...
     
  5. dew

    dew 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8i .Toyota Corolla 1.6vvti. Honda CBR F4I
    nu si nu cred ca se poate intampla ceva la motor:uhm:,intradevar este sacaitoare treaba dar cum am spus motoare vechi ,vezi ca mai este o discutie pe forum referitor la ulei si cei care au avut tacanitul ,cu castrol nu-l mai au ,am zis ca incerc si eu ,desi doar ce l-am schimbat tot 5w 40 am dar mi-a zis un mecanic ca fiind motorul vechi ar trebui sa pun 10w 40 eu am mobil 1
     
  6. semaseby

    semaseby 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    orsova
    Masina:
    audi A4,1.9 TDI,AJM,2000
    acel mecanic nu stie daca e posibil sa aibe o supapa pe bila sau asa ceva pe la filtru de ulei sau la racitoru de ulei,ma gindesc ca e posibil sa se poata face ceva,romanu e iventiv:)am mai auzir de o siguranta pusa in plus pe undeva de incalzeste motoria si mai capeti 20 CP,nu sint interesat,dar curios
     
  7. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    nici sa-l rogi frumos, sa-l bati, sa-i pui 10 sigurante , rezistente, in serie sau paralel, cum vrei si unde vrei tu nu o sa-ti dea ca prin minune 20 cai, iti dai seama ce inseamna 20 cai reali doar din motorina si amestec? poate iti face pornirea si aprinderea in sine mai usoara, dar si de cel mul 2 cai ma indoiesc....
     
    Specialized apreciază asta.
  8. semaseby

    semaseby 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    orsova
    Masina:
    audi A4,1.9 TDI,AJM,2000
    nu ma pricep eu prea tare,dar mai sti,si cu tacanitu nu sint lamurit,dar cu anularea EGR,care-i faza?
     
  9. Stanley

    Stanley 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi b4 Cabriolet 2.0E
    in al meu am pus 10 w 40 si mi-au tacanit tachetii un timp.. la uramtorul schimb de ulei vreau sa folosesc ceva mai bun...
    deci 10 w 40 de la MOBIL 1 am incercat eu si am avut batai:(
     
  10. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Iti consuma ulei? La b4-ul fratelui meu asa se manifesta, bateau tachetii la pornire la rece si consuma ceva ulei, a schimbat semeringurile de la supape si s-a rezolvat...
     
  11. gr3iere 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2008
    Locație:
    rm valcea
    Masina:
    audi tt 2001 1.8 T
    eu am un audi tt si tot asa imi facea...l_am dus la mecanic si e de la intinzatoru cu lant care invarte axu cu came...;l_am schimbat si acum nu_mi mai tzacane...nu stiu dak la voi e la fel
     
  12. semaseby

    semaseby 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    orsova
    Masina:
    audi A4,1.9 TDI,AJM,2000
    la noi axu cu came e pe curea,nu are mai mult de 5000 km.oare ajuta un tratament ceva?preventiv pt uzzura axului,tachetilor?
     
  13. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Parerile sunt foarte impartite in legatura cu tratamentele de motor. Personal am folosit tratament Prolong, s-a imbunatatit semnificativ sunetul tachetilor. Insa sunt altii care zic ca dupa folosirea tratamentelor pot apare diverse probleme...
     
  14. dew

    dew 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8i .Toyota Corolla 1.6vvti. Honda CBR F4I
    la mine a inceput sa se auda mai tare zgomotul tachetilor,acum am ulei de la mobil 1 5w 40 ma gandeam sa-l schimb cu 10w 40 dar nu stiu cum se comporta iarna cu acest ulei,astazi i pun un aditiv care zice ca ajuta la mentinera uleiului in rampa cum face acest lucru nu stiu vom vedea ,revin cu detalii
     
  15. cuculete

    cuculete 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2008
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A4 1.8T 2004 Atlasgrey
    De curios cat te-a costat intinzatorul ? Ai schimbat si lantul sau doar intinzatorul?
     
  16. semaseby

    semaseby 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    orsova
    Masina:
    audi A4,1.9 TDI,AJM,2000
    eu am 1,9 AJM,nu e pe lant,intinzatoru nu stiu ccit am da,am luaat kitu ccu totu.
     
  17. Bogdangogu

    Bogdangogu 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2009
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    VW Passat 2.0 TFSI - DSG
    am si eu un b5 1.8 ADR eu am fost la service si mecanicul mi`a spus sa e un tachete si ar trebuii sa ii schimb. eu folosesc mobil 5w40 cand ma apropii de revizie tacane mai mereu dupa schib rulez cam 7000km nu am treaba numai tacane.. doar dimineatza 10 secude pana urca uleiul in rest merge ok. cand am adus masina foloseam castrol 10w40 tacanea mai tot timpu. apoi am trecut pe mobil 5w40 si am facut un tratament cu metabond old special. depinde si de rulajul masinii eu saptmana trecuta am facu 240.000km anu trecut cand am adus`o avea 180.000km. la mine banuiesc ca e vb de tacheti.
     
    Ultima editare: 12 Sep 2009
  18. semaseby

    semaseby 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    orsova
    Masina:
    audi A4,1.9 TDI,AJM,2000
    am mai prmit o parere,neamtu da cheie si pleaca la servici 100-500 km,la noi dam 20-50 de chei pe zi,sa fie si din cauza asta?sa functioneze mai mult motoru fara ulei si sa se duca axu?.....am participat la un concurs TV,emisiune auto si am cistigat un flacon de duralube 2,acum nu stiu daca sa-l bag sau nu,parerile sint impartite.E bun sau nu?
     
  19. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    cica la vag nu e bun.
     
  20. cryss 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2009
    Locație:
    constanta
    Masina:
    a4 /2000/2005
    sa nu ai vreo surpriza cu fulia de la alternator ...cand se deregleaza se aude cam la fel ca un tacanit de tacheti ....vezi daca la pornire ti se stinge greu sau usor avertizorul de la baterie din bord.Daca se stinge mai greu(circa 5 -7 secunde) s-ar putea sa ai surpriza de fulie de alternator
     

Distribuie pagina asta