1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tacheti si Axa Came la motoare 1.9 TDI - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de semaseby, 4 Sep 2009.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ar trebui sa fie oricum f mare avansul ca sa sune a bataie de tacheti dar totusi trebuie verificat ca altceva nu are ce sa mai fie.
     
  2. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    Nu stiu daca are pompa VP sau alt tip... oricum va tin la curent indiferent de rezultat.
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Are pompa VP mai mult ca sigur ca motorul este non PD.
     
  4. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    Ok, si la asta ce sa verific?
     
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Deci, faci rost de o interfata de diagnoza VAG_COM (VCDS), preferabil cu tot cu proprietar care se pricepe sa o utilizeze si sa verifice TDI timing (avans) la ENGINE pe grupul 000, Basic settings. Acolo va aparea un grafic unde se selecteaza tipul motorului si apoi se urmareste unde se afla pe grafic intersectia liniilor galbene. In functie de treaba asta se regleaza avansul. e de preferat ca operatiunea de reglaj sa se faca de cineva care a mai facut. Nu e foarte complicat, dar nici pentru incepatori.
    ATENTIE! Miscarea pompei de injectie pentru reglarea avansului se face cu motorul oprit.
     
  6. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    Detin o interfata VCDS 912...o sa ma uit dar nu stiu daca pot interpreta, nu am intrat niciodata pe grupul ala
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ca sa poti vedea astea intri la Measuring blocks, selectezi in primul grup de sus 000, apesi Go si apoi cum am zis mai sus, Switch to basic setting, TDI timing si vezi graficul unde selectezi motorul tau. Intersectia liniilor galbene trebuie sa fie in grafic, Motorul trebuie sa fie cald.
     
  8. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    Multumesc mult! Am sa revin cu informatii dar peste o saptamana cand ajung acasa, la Pitesti, acolo unde se afla masina in cauza.
     
  9. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    un avans de + 1,1-1,6 este ok pentru un avf ? L-am pus asa pentru a avea un consum mai mic la relanti si anume 0.8 fata de 1.0 cat aveam inainte.
     
  10. johnny_dnz

    johnny_dnz 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    Padova
    Masina:
    audi a4, 1.9 diesel, 2005
    Salut! Stie cineva cam ce pret ar avea pentru un a4 1.9 din 2004 un ax cu came si tachetii hidraulici?
     
  11. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    ax cu tacheti hidraulici aftermarket 2oo euro.
     
  12. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    buna seara, acum o saptamana am auzit o bataie la motor in turatie 3000-4000 de ture, am dus masina in service, si mi-au desfacut capacul de la motor, verdict: axa cu came, culbutori, cuzineti si un simering, le-am cumparat noi, le-am montat pe masina, motorul merge bine, trage bine, nu mai bate, dar daca desfac capacul de la ulei se aude o bataie, nu stiu cum sa o explic, o sa pun un filmulet pe youtube cu sunetul.
    Intrebarile mele sunt: Cand se schimba asa cu came se regleaza din nou injectoarele? Credeti ca ar fi si supapele strambe?

    L.E. Am avut un culbutor spart la pistonul numarul 3 si axa mancata rau in locul acela
     
  13. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    sigur se regleaza injectoarele supapele nu ai cum sa le indoi daca ai avut probleme numai la ax -culbutori si distributia e ok.
     
  14. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Mi-a zis un mecanic, ca daca schimba axa came + tacheti(am uzura in dreptul cilindrului 3), sa schimb si pompa de ulei. Este necesara intr-adevar inlocuirea ei?

    Motor 1.9 tdi 2004 avf -280k km. Si inca ceva.. o sa iau axa cu came sh impreuna cu chiuloasa completa fara injectoare. are ~120.000 km- pot sa folosesc tachetii de pe ea, sau trebuie obligatoriu sa-i cumpar noi. E vreo 70 lei bucata (INA) :(
     
    Ultima editare: 25 Mar 2013
  15. audia6tdi Guest

    Înscris:
    21 Mar 2008
    Locație:
    bd
    Masina:
    momentan in cautare,fara graba
    Daca tachetii sunt buni ii poti folosi fara probleme,dar vezi ca o sa fie nevoie sa-i descarci dupa ce ii verifici.Stie mecanicul ce trebuie sa faca
     
  16. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    pompa de ulei nu are nimic mare atentie la ce ulei folosesti sunt o gramada de falsuri
     
  17. Rares 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.9 TDI AVF 6 trepte 2004
    Salut tuturor,


    Zilele trecute am fost cu masina pentru o revizie la un service , dupa o scanare si cateva ture cu masina mecanicul a zis ca pe doua injectoare nu am volorile corecte.
    Zis si facut m-am programat si a facut operatia de verificare reparare a injectoarelor. De prima problema am scapat.

    Cand a desfacut capacul de la motor pentru injectoare a verificat si axa cu came etc si a spus ca am doua came aproape rotunde si ca trebuie schimbata (poate si alte piese) si ca trebuie si chiuloasa data jos ca poate sunt depuneri pe supape ca nu au mai facut tura completa si se pot indoi.

    Chiar trebuie sa fac si rectificarea chiuloasei etc.?

    Va multumesc
     
  18. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Daca se umbla la chiuloasa,treaba buna se face cu rectificarea ei;poti sa nu o faci,dar sa te trezesti cu surprize mai tarziu.
     
  19. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Rares, la injectoare cum ai rezolvat problema?
     
  20. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Ax cu came 1.9 TDI Pompe Duse - probleme , discutii

    Buna ziua , am deschis acest topic deoarece am intampinat o problema destul de rara la motorizarea astea .

    Dupa 3 mecanici schimbati , si toate componentele din chiulasa schimbate cu piese noi , pentru aceasta motorizare , vineri cand am ajuns in Bacau s-a oprit masina la semafor . Cand i-am dat jos capacul de la culbutori si m-am uitat , am descoperit urmatoarele :

    Va cer si parerea voastra ... Eu CRED ca axul cu came achizitionat a fost de proasta calitate si s-a rupt ... Voi ce spuneti ?
     

Distribuie pagina asta