1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Taxa de mediu / poluare - recuperare taxa cum procedam ? - discutii diverse

Discuție în 'Probleme inmatriculare' creată de eugencp, 23 Iul 2007.

  1. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Audi 80 B4 Avant 1,9 TDI 1Z 90PS norma poluare E2 an fab 1993
     
  2. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    ink nu am fost la RAR

    Audi 80 B4 1993 2.0 benzina 90CP
    am gasit pe un site k motorul asta e ABT... habar nu am ce inseamna
    brief: E2 D3
    am sanse la euro2 aici?
    stiu ca am mai postat asta, scuze pentru cine ma repet
     
  3. Saf

    Saf 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    campina
    Masina:
    Audi 80 ,2000,1991
    Am fost la RAR

    Motor :1984cm 85kW an: 1991 iunie prima imatriculare
    Am fost la rar ploiesti am facut autentificarea si toate cele si rezultatul a fost dezastruos NON-EURO seria de motor incepe ci AAD respectiv G-kat.
    Asa ca atentie:
     
  4. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    imi vine foarte greu sa cred acest lucru. masina ta este omologata de rar ca fiind non-euro. da-ne mai multe detalii, ca venim toti si facem rar-ul unde l-ai facut tu. posteaza si o poza cu talonul, ca sa fie clar pt toata lumea
     
  5. clubbing 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 1.8s
    am sa revin cu o imagine dupa cartea de identitate nu am inscris-o inca am facut rar-ul si identificarea si la euro 1 si euro 2 nu iti trebuie trecut jos noxele este scris in codul care ti-l dau ei. am sa revin cu mai multe detalii
     
  6. nicushor

    nicushor 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi 80 b4
    audi 80 b4,motor de 2000cm, benzinar, din 93, verificarea din germania mia dat euro 3 ca are catalizator adaugat, pe brief scrie euro 2 si d3 asa ca sper ca aici sa primesc euro 2, inca nu am facut rar....un prieten deal meu are tot audi 80 b4 1,9tdi, din 93, si a primit euro 2 aici fara probleme. Eu am programare in 14 noiembrie sper sa primesc si eu e2.:yes:
     
  7. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    clubbing, cumva masina ta a avut motorul schimbat? Ca daca e B3 inseamana ca e fabricat pana in 1991 si la rar in Grivita zic ca e non-euro, la consultanta noxe.
     
  8. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    esti EURO1, fara nici o indoiala, si tot fara probleme :)
     
  9. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    chiar daca l-a avut schimbat, l-a schimbat tot cu un motor de B3, pt ca B4 nu are motoare de 1800cmc
     
  10. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Fratele meu are B4 1.6 cod ADA fab.'94, saptamanile astea o sa mearga la RAR. Ce Euro are? Sunt sanse de E1 sau chiar non-Euro?
     
  11. lutzy 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A 6 1.9 TDI 96 KW
    Tocmai am facut RAR-ul la B4 1.9 TDI motor 1Z 90 CP an 1993 si am mers cu actele la finante pentru stabilirea taxei de inmatriculare de unde m-a anuntat o doamna de acolo ca am de platit in jur de 1000 lei RON (10.000.000 lei vechi) deci are Euro 2, de fapt avea o dovada din Germania prin care dovedea ca a fost montat catalizator Euro 2;un pont pentru programare RAR vineri seara se suplimenteaza locuri pentru toate sucursalele din tara eu am avut un mare noroc am intrat pentru programare pe net in data de 10.10.08 si am prins la focsani in data de 16.10.2008, chiar daca am avut de mers in jur de 350 km am rezolvat treaba cu RAR-ul. Succes la inmatriculari si drumuri bune.
     
  12. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Motorul 1.6 de pe B4 cod ADA e catalogat Euro 2 100%
     
  13. nicushor

    nicushor 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi 80 b4
    daca un diesel a luat euro 2 nu vad cum as putea eu sa iau e1 ;)
     
  14. nicushor

    nicushor 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi 80 b4
    e imposibil sa primesti non euro, sa ne spui ca o facut
     
  15. Saf

    Saf 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    campina
    Masina:
    Audi 80 ,2000,1991
    Norma de poluare

    V-am mai spus ca am fost la RAR ploiesti si am obtinut norma de poluare NON_EURO.Motor de 1984 cm din 1991 b3.cam atat ati cerut si poza de la talon am puso si pe cea de la carte si talon si cea de la revizile periodice.
     
  16. clubbing 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 1.8s
    dupa cum am spus am revenit cu niste poze, intradevar masina a avut modificat la motor catalizatorul sau nu stiu exact ce piesa. rar-ul a fost facut pe grivita bucuresti am adaugat cartea de identitate si certificatul de autenticitate. tin sa precizez ca la euro 1 si euro 2 nu este nevoie sa fie trecute noxele pe cartea de identitate acestea fiind trecute la punctul 5 al cartii(numarul de omologare) e2 de la sfarsit sau in alte cazuri e1.. maine ma duc la circa financiara cu toate actele pentru a se calcula taxa revin cu informatii si sper sa va fie de ajutor.
    [​IMG]
    http://www.freestorage.ro/download.php?file=14878
    http://www.freestorage.ro/download.php?file=14879
    http://www.freestorage.ro/download.php?file=14880
    http://www.freestorage.ro/download.php?file=14881
     
  17. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    intr-adevar, au omologat-o EURO2, sunt absolut surprins. stiu oameni care si-au inmatriculat audi-ul B3 in bulgaria, pt 500 de euro. aici i-ar fi costat 300, in cazul asta, si cu numere romanesti!

    oricum, asta e un caz special. rar-ul se face de obicei la voluntari, nu pe grivitei. vad si ca i-ai facut omologare individuala, nu omologare de tip.

    concluzia: cei de la rar sunt niste idioti. nu inteleg motivul pt care au luat in considerare ce scria pe talonul german. stiu personal niste cazuri in care nu au vrut sa faca acest lucru.
     
  18. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    ADA 1.6 101 cai cu injectie Hitachi MPI este EURO2. Am eu un B4 avant cu motor de asta care il dezmembrez si intr-adevar e euro 2. Scrie inclusiv pe stickerul cu codurile PR, lipit in spate acolo unde se pune roata de rezerva.
     
  19. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    ADA, ACE si 1Z sunt euro2, lucrul asta nu cred ca surprinde pe nimeni. totusi noutatea din thread-ul asta este ca un audi 80 B3, considerat non-euro, a fost omologat individual nu cu norma euro1, ci tocmai cu euro2!!!
     
  20. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Nu inteleg de ce Clubbing nu ma ajuta si pe mine mai direct (mess sau tel), pentru ca si actele mele de Germania sunt cam la fel, dar la rar zic non-euro. Din cate stiu, omologarea individuala pentru noxe include un test dinamic si costa cca 2300ron. plus taxa + autentificare + alte cheltuieli, rezulta ca mai bine o inscriu in Bulgaria. Dar daca ar fi vreo varianta normala(acceptabila la pret), as prefera bineintels in Romania. Daca as aduce un certificat de omologare Tuv pentru catalizator, ar putea fi luat in considerare la rar? Eu am seria de motor PM 117 503.

    Clubbing, poate reusesti sa ajungi vineri la intalnire?
     

Distribuie pagina asta