1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Technical Service Bulletin (T S B - T P I) - rechemari pentru remedieri la Audi A4 B9 (8W)

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de Flo1980, 10 Noi 2017.

  1. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    Mi au facut si mie ceva update la camera frontala, ... mi au zis ca modelul meu n ar fi implicat dar fac asta preventiv. De data asta nu mi a aparut nimic in contul myaudi, s a facut odata cu revizia.
     
  2. alexandru13alec 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 , An fabricatie 2007 B7 Cod motor BRD , 170 CP & Audi A4 B9 2017 2.0 TDI quattro DETA
    Salutare,
    A mai fost cineva chemat în reprezentanța pentru update la motor ? Ceva cu SRC cum ca ar fi momente în care acesta nu se activează la timp.
     
  3. alexandru13alec 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 , An fabricatie 2007 B7 Cod motor BRD , 170 CP & Audi A4 B9 2017 2.0 TDI quattro DETA
    “ACTIUNE 23CY-S-Actualizare software unitate de comanda motor”. - stie cineva ce presupune?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    O actualizare ECU legata de noxe si Adblue.
     
    Dbogdan86 și alexandru13alec apreciază asta.
  5. alexandru13alec 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 , An fabricatie 2007 B7 Cod motor BRD , 170 CP & Audi A4 B9 2017 2.0 TDI quattro DETA
  6. CristiT

    CristiT 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B9 8W5 2.0 TDI 190CP 2017
    Mi-au facut si mie update la ECU, dar nu mi-au explicat mai multe. Eram pentru alte probleme si le-am zis sa-l faca fara nicio problema.
     
  7. kimdiesel

    kimdiesel 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2016, cod motor DETA
    Pentru cei care au facut update ECU in urma actiunii 23CY, ati constatat vreo problema ulterioara in comportamentul masinii? Ma gandesc sa il fac, totusi, preventiv.
     
  8. Nicu A

    Nicu A 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b9. 2017.190cp
    Eu am citit pe forumuri externe ca ar provoca probleme ulterior probleme cu sistemul SCR si implicit DPF Probleme la motor. Alți senzori si asa mai departe. Nu e greu, citiți și decideți în consecință. Eu nu voi face. Fiecare face ce vrea.
     
    bobalex18 și Oudi apreciază asta.
  9. kimdiesel

    kimdiesel 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2016, cod motor DETA
    Salut
    Referitor la actiunea numita 23CY, actualizare soft unitate comanda motor eu pot să va spun ca la un an după update: sunt și părti bune, dar și mai puțin bune.
    În modurile Auto si Sport, veti remarca imediat o scădere a puterii și a modului de schimbare a treptelor de viteză, mai subturat decât înainte (nu mai are acel zvâc), acesta este singurul neajuns, din punctul meu de vedere. Prima oară am fost dezamăgit, dar m-am obișnuit. Este ceva similar cu update-ul de soft în urma scandalului Dieselgate, unde scăderea de putere a motorului a fost reclamată de mai toți care au făcut update.
    La regenerările filtrului de particule, nu sesizez vreo diferență, oricum, la mine face regenerare destul de des, pentru că merg mult în oraș, în ultima vreme.
    În schimb, pe modul Efficiency, este o îmbunătățire. Aici au crescut puterea și modul cum schimbă vitezele. Înainte, schimba treptele cu motorul foarte subturat, chiar nu mi se părea în regulă. La o cutie manuală, nu aș fi mers vreodată așa subturat, de aceea nici nu prea utilizam modul acesta de condus. După update, îl folosesc aproape permanent în oraș. Acum este ok.
    Din ce mi-a spus consilierul de service, update-ul este legat de AdBlue, pentru că ar fi existat riscul sa apară erori sau chiar să se defecteze sistemul. Aici nu știu ce să spun, dacă este poveste sau nu, dar nu m-ar mira la cât de subturat era motorul în modul Efficiency.
    Astă vară, în concediu, am avut mesaj ca trebuie sa completez cu lichid AdBlue, altfel, în 1000 de km nu mai pornește. Am mai făcut vreo 200 km până să completez, și m-am ales cu erori pe sistem, care nu au dispărut de la sine, a trebuit sa le șterg cu interfața și nu au mai apărut apoi. Acest comportament nu este normal. Greu de spus dacă a fost de vină update-ul.
     
    danutzu_2001 apreciază asta.
  10. tox

    tox 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2011
    Locație:
    Pipera, Voluntari
    Masina:
    A6 C7, A4 B9, A4 B6
    Ieri mi-a apărut DTC P280500 (Transmission Range Sensor "A"/"B" Correlation), iar cutia nu putea schimba în Park. Am pe masina transmisie 0CK S-Tronic.

    Căutând pe net informații am găsit un TSB, doar ca pentru Audi A6 C7 (facelift), însă fix aceeași cutie și DTC.
    https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2018/MC-10144635-9999.pdf

    O sa trec pe la reprezentanță când am drum în zonă și revin cu detalii dacă se aplică și la A4 B9.
     
    moroenius apreciază asta.

Distribuie pagina asta