Salutari, Am observat ceva scurgeri de ulei la racitorul de ulei in partea de sus, la motorul 1.9 TDI cod AVF. A mai avut cineva aceasta problema, se poate schimba vreo garnitura acolo sau trebuie schimbat cu totul ? Nu pot nici sa caut in ETKA sa vad, nu sunt acasa si n-am la mine "informatia". Pune te rog daca poti o poza din ETKA sa vad ce e acolo. Mersi.
Din ce vad in ETKA are 2 garnituri, una superioara, una inferioara. Superioara : 038 117 070 A Inferioara : 038 117 070 Daca ai TeamViewer pe telefon iti deschid ETKA sa umbli in voie.
Da, pe acolo pierd. Cred ca a crapat azi-noapte, au fost -17,5 grade Am vazut ca asta ar fi o cauza (gerul), coroborat cu vechimea.
Salut, am si eu aceeasi problema tot la 1.9 tdi avf. Se poate schimba usor in regim propriu acea garnitura sau este o operatie mai complexa si de durata? Mi-au cerut la service 100 lei si nu vad de ce ar costa atat un curatat si o garnitura, accesul nu pare greu.
Inca nu am schimbat garniturile, doar le-am achizitionat pe ambele, pe original. Astept inca vreo 1500 km, atunci trebuie sa fac si schimbul de ulei. Acum nu mai pierde, problema la mine incepe doar de la aprox. -15 grC. De asta mai pot astepta pana la schimb. Una costa vreo 20 lei si cealalta cam 30, nu mai stiu exact la banut Astea sunt codurile : 038117070A si 038117070 .
robbert, am schimbat ieri garniturile la racitorul de ulei. Se pot schimba si in regim propriu, iti trebuie canal/elevator, chei si inca un prieten dispus sa se murdareasca pe maini cu ulei . Are un surub mare dedesupt, il desfaci cu cheie de 32, atent spre terminare sa nu cada. Il scoti afara, scoti garniturile, le schimbi cu cele noi (una are doua urechi pe care le prinzi pe racitor, vei vedea 2 protuberante acolo cand e desfacut) si infiletezi la loc dupa ce ungi putin noile grnituri cu ulei. Prietenul tau sta cu un lighean/galeata/etc. sa curga uleiul cand tu desfaci racitorul. Ti-au cerut exagerat 100 ron, cred ca mai mult timp iti ia sa dai jos scuturile. Sa fii atent sa bagi ulei mai mult, eu am pus 4l (in conditiile in care la AVF manualul spune 3,6 cu tot cu filtru) si e intre minim si maxim, trebuie sa mai completez. Bafta.
Intre timp am cumparat garniturile dar au fost ieftine (15 lei amandoua de febi, oem n-am intrebat ca mi s-a parut ok febi). M-am descurajat cand am vrut sa le schimb datorita uleiului si am zis sa astept si eu urmatorul schimb, pierderea fiind foarte mica odata cu venirea caldurii. Multumesc pentru informatii , acum ca stiu concret procedeul e totul clar. la cum analizasem eu parea accesibil si pe deasupra motorului.
Exista o posibilitate si pe deasupra, dar iti trebuie o "mana cu prelungitor",degete de pianist si o oglinda cu brat telescopic. Dar o sa ramana mizeria lasata de uleiul scurs prin scut... Puteai lua si OE, macar stiai sigur ca sunt "de acolo". Cu astea AM cateodata ai surprize.
Salut! Intre timp am schimbat distributia + schimb de garnituri pe unde aveam pierderi de ulei ( inclusiv aceste doua garmituri de la termoflot). Am observat azi in timp ce stergeam uleiul acumulat in timp pe motor ca un furtun prin care intra/iese antigelul este copt si incepe sa se dezintegreze la capat. Ma poti ajuta te rog cu o schema cu traseul lui. Nu stiu cat de accesibil este de schimbat ca ajunge in spatele motorului. M-ar interesa cum se imbina la celalalt capat. Multumesc!
Fa-i o poza sa vad despre care e vorba. Asa pot doar sa ghicesc. Teoretic cred ca stiu care este, intr-adevar se coace in spatele motorului, acolo mai picura/curge ulei, motorina, cand se duce garnitura la pompa . Are traseul pe sub pompa tandem.
Din ce imi dau seama este pozitia 16, se vede si unde are capatul in spatele motorului. Se prinde cu colier de flansa aia din spatele motorului.