1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

The UFO - Audi A6 C6 2.0 TDI (2005)

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Alex-F1, 11 Feb 2017.

  1. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Hopaaa...paparazzi prin TM hihihi :unsure: Dar vad ca poza-i facuta mai de la inaltime, deci nu dintr-o masina mica...;)

    Aveam un fluierat/scartait destul de enervant (mai ales la rece) in zona curelei de accesorii, asa ca, inainte de concediu, am decis sa merg la maistor si sa vad de la ce-i. Era fulia compresorului de clima (ambreiajul), care avea joc destul de mare. S-a schimbat fulia cu una SH in mintile ei si gata, problema rezolvata. :arco: Sapt. trecuta s-a facut si schimbul de ulei, am mers tot pe OEM VW 5W40 Special Plus...la 39 de lei litrul (dubios de ieftin), era si culmea sa pun altceva. Tot de asta am avut si inainte, am completat cam 1 litru in cei 15.000 km, fair enough. Acum trebuie sa vad ce-i cu clapeta aia de acceleratie, ca tot mai des imi aprinde in bord martorul erorii "intake for manifold flap - no signal"...poate scap fara sa cumpar alta noua, ca-i destul de scumpa. :blink:
     
    Ultima editare: 11 Sep 2019
  2. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Mda, deci clapeta mea de acceleratie (valva shutt-off) nu avea mecanismul (rotitele alea dintate) uzat absolut deloc, dar avea ulei in interior, acolo la mecanism. S-a inlocuit cu alta SH (200 de lei), tot OEM (Siemens VDO), in mintile ei, perfect uscata inauntru (am desfacut capacul ca sa verific). care functioneaza perfect, eroarea din bord nu mai apare, iar motorul se opreste mult mai lin acum, fata de inainte, cand se zguduia toata masina.

    M-am mai aprovizionat cu 4 buc. bujii Beru, ca si-asa nu le-am schimbat niciodata pe toate, ci doar una, imediat dupa ce-am cumparat masina.

    Si s-a mai trimis la revopsit spoilerul spate, asa ca momentan ozeneul circula in curu gol cateva zile, sper sa nu se ia :angrymod: de mine. La demontare, am descoperit acea mufa din poza, care intra in piesa din poza si habar n-am pt. ce este, poate ma lumineaza careva. Am gaurit bara pt. a monta niste senzori clasici de parcare tip OEM (de aia la nivel cu bara), cu avertizare doar acustica, simplu si suficient, caci operatiunea camera video, cu vizualizare pe MMI e prea costisitoare pt. mine. Si, daca tot am acum acces lejer la tipsurile de la esapament, o sa le dau un polish, ca sa-si mai recapete din luciul de odinioara...vedem ce iese.
     
    turbo_diessel și bobalex18 apreciază asta.
  3. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Daca nu ma insel, acea mufa e de la modulul care iti regleaza automat ora si data din bord. Cel putin asa e la mine, doar ca este montat in partea dreapta.
     
  4. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Tocmai acolo sa fie pus acel modul, alt loc nu i-au gasit? :blink: Si asta inseamna ca acum, daca am spoilerul dat jos, nu mai pot regla data si ora in bord? O sa incerc, dar n-as prea crede...
     
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    "Regleaza automat" Alex. Eu nu m-as risca sa merg asa in curu' gol.
     
  6. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Ah da, regleaza automat, asa a scris, mea culpa! :banghead: Pai ce-a fost mult a trecut, mai merg maine pana la job si inapoi, iar marti e gata bara si se va monta. :rock:
     
  7. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    hihihihi, ai ramas in curu gol :busted_cop::):):)
     
  8. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Nu-i bai, ca-i destul de sexy, deci merge... ;)
     
  9. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Neasteptat de bine rezultatul! :blink::arco:Azi n-am mai apucat, dar maine se monteaza bara.
     
    Glemeanu apreciază asta.
  10. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Gata lucrarea, nu mai e in curu gol ozeneul, a iesit neasteptat de bine totul...nuanta spoilerului pusca la fix cu cea a caroseriei, iar nuanta senzorilor de parcare (asa cum i-am cumparat) e si ea la fix cu cea a spoilerului, zici c-ar fi vopsiti si ei impreuna cu spoilerul! :arco: Urmeaza inlocuirea bujiilor, cand va avea timp maria sa mecanicul... :uhm:
     
    stefan550 și turbo_diessel apreciază asta.
  11. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    pai bre cu facaturi umbli tu pe haudis, rusinicaaaaa, baga si tu un ochi aici sa vezi cum e cu oem, cu pictograma pe MMI:p
    http://www.clubaudi.ro/threads/q5-quattro-s-line.53562/page-4
     
  12. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Daca tot ai mers pe calea aceasta atunci ai putea opta si pentru o interfata si camera aftermatket, iesi mult mai ieftin decat daca ai cumpara sistemul original, in jur de 150€ si isi face treaba la fel de bine:)
     
  13. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Pai tocmai am scris mai sus:
    Da, frumos! :applaus: Eu cu facaturi, asta e, n-am ce face, bugetul familiei nu permite mai mult... :think:
     
  14. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    My bad! Am citit ce ai zis mai sus dar credeam ca te refereai la sitemul de camera OEM de aceea am sugerat varianta aftermarket mult mai ieftina.
     
  15. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Mda, m-am prins...din pacate si varianta aia mult mai ieftina, pt. mine tot e scumpa. Mai degraba de banii aia as cumpara de ex. un set de arcuri Eibach, ca s-o mai cobor oleaca...e pe lista de asteptare si asta... :)
     
  16. 911turbo

    911turbo 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    2007 A6 2.7TDI BPP Quattro, 2003 A6 2.5TDI BFC, 2003 A6 2.5TDI AKE, 2000 A4 1.9 TDI AJM
    Daca alegi Eibach, alege cele cu -30 mm fata, -30 mm spate, sau daca nu, arcuri S line (-30 mm fata de standard) imperecheate cu amortizoarele care vin pt echiparea S line sau niste amortizoare sport pt C6.
    Cand am cumparat masina, avea montate Eibach -50 mm fata, -40 mm spate si din cauza ca s-a redus garda la sol mai mult decat orice echipare de fabrica inclusiv S-line (-30mm), a crescut unghiul de cadere pe fata (a fost prea negativ) si s-au uzat mult si mai repede cauciucurile in interior, eu cel putin asta cred ca e motivul. Daca vrei arcuri Eibach in varianta cea mai joasa -50 fata, -40 spate, ca sa nu ai probleme cu caderea pe fata, trebuie sa pui brate superioare special destinate unei astfel de modificari, mai lungi, am vazut doar in America dar nu as avea incredere in astfel de brate mai lungi/reglabile, mai ales pe drumurile noastre. La -50 mm pe fata inclusiv bieletele de directie nu mai erau aproape coliniare cu axa cremalierei la caseta de directie, ci erau la un anumit unghi, sesizabil mai mare, fata de ea.
     
  17. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Mersi de lamuriri, clar ca -30 mm fata/spate e suficient pt. drumurile noastre, deci alea le-as pune.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa montaj, sa faci unghiul de directie conform suspensiei 1BV.
     
  19. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Gata pt. anul asta cu farfuriile (au plecat la sablat + vopsit), am trecut la bocancii de iarna, corect si corespunzator, jante proaspat vopsite, gume noi pe fata, cele de pe spate ca noi, au o iarna (maxim 6.000 km)...punem si capace OEM la prezoane, sa fie bine, ca sa nu fie rau.
     
  20. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Noul A8 a fost inspirat de la spatele masinii tale. Ai anticipat bine tendintele noii generatii :)
     
    Andu333 și stefan550 apreciază asta.

Distribuie pagina asta