1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Toba / Esapament - sistemul de evacuare - modificare evacuare la Audi A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de alexsala, 13 Mai 2009.

  1. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Ms frumos
     
  2. shobo91

    shobo91 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 ahl 1998 prefacelift
    salut, am finala anulata si vreau sa mai anulez ori catalizatoru ori interdiara, care mi-o sugerati sa o anulez? nu vreau zgomot marit cu mult si nu stiu care influenteaza mai tare sunetul.
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Niciuna. Ai benzinar.
     
  4. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Daca vrei sa faci o treaba si vrei un sunet mai sportiv punei catalizator sport si evacuare sport dar nu vei obtine mare lucru. Putere nu vei castiga cinestiece doar un raspuns mai bun la accelerare si in sunet mai pronuntat al motorului. Daca anulezi catalizatorul vei avea un consum de speriat. Motorul tau e de 1,6 si nu prea ai ce scoate din el
     
  5. andries_alex05 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1995, 1.6 ADP, 74 kw
    Salutare. La fel si pentru masina din dotare, are cineva idee ce dimensiuni are racordul flexibil? Ca am masurat si nu cred ca mi-a dat bine. Plus ca nu am cum sa masor diametrul, daca il scot nu cred ca pot sa il mai pun la loc. Cei de la service mi-au zis doar sa schimb racordul flexibil, iar cand am sunat sa dau comanda au inceput sa ma intrebe de dimensiuni si nu stiam ce sa le zic. Si de masurat, cu chiu cu vai am reusit sa ma bag sub masina, nu dispun de canal in garaj si nu am nici pe altcineva sa ma ajute. Nu ma duc la service doar ca sa imi ridice iar masina si sa masor
     
  6. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Cel mai simplu te duci la un service serios care are pe stoc racorduri flexibile si ti-l schimba fara alte batai de cap. Oricum ajungi la service pentru schimbat pentru ca racordul se sudeaza pur si simplu.
     
  7. AndreiDragos

    AndreiDragos 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6i
    Salut baieti,
    Am un Audi A4 B5 1.6i si asa vrea un sunet mai gros si jos. Ce toba imi recomandati ?
    Si a doua intrebarea: din cate am inteles, cand mi-a fost sudat racordul flexibil ca l-am avut si eu rupt, mi s-a spus ca nu am catalizator. Chiar influenteaza in mod negativ cu ceva lipsa catalizatorului ?
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Influenteaza la sunet si la noxe. Ce e negativ sau nu, stii tu mai bine.
     
  9. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Fara catalizator iti creste consumul si iti va da ceva erori iar la itp vei avea ceva necazuri din cauza noxelor. La motorasul de 1,6 sunetul mai gros il poti scoate daca ii tai toba de jumate iar daca te deranjaza tipsul tobei finale ii poti pune asa ceva. Cauta si punei catalizator. Fara catalizator iti va da erori pe sonda lamda si iti va afuma bujiile pentru ca nu se mai face presiunea necesara pe evacuare pentru ca sonda lamda sa masoare concentratia de gaze si temperatura lor si automat iti va baga mai multa benzina in cilindri. Sonda lamda si catalizatorul sunt in stransa legatura cu amestecul de carburant pt ca in functie de amestecul si concentratia gazelor citite de sonda lamda se face amestecul de aer cu benzina iar daca tu nu mai ai catalizatorul gazele ies mai repede si nu se mai face temperatura si presiunea necesara citiri concentratiei si temperaturi gazelor de catre sonda lamda
     
    Ultima editare: 3 Mai 2016
    AndreiDragos apreciază asta.
  10. AndreiDragos

    AndreiDragos 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6i
    Nu stiu, de aceea intreb :)


    Ionut lucian Multumesc frumos. Asa am sa fac.
     
  11. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Salut ! Am un 1.8t si as vrea sa anulez toba intermediara pt ca am dat cu ea într-un fier ceva care a "julito". aceasta modificare ar da ceva zgomot evacuari? Sonda lambda mai funcționează in parametri dupa modificare?
     
    Ultima editare: 22 Mai 2016
  12. Buciumanu Vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2016
    Locație:
    Napradea
    Masina:
    Audi a4 1.8t 1997
    Intrebare: am nevoie de esapament la masina mea A4 B5 cu motor 1.8 turbo, se potriveste esapamentul de pe audi A4 B5 cu motor 1.6 benzina ?
     
  13. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
  14. mkb 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2014
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4B5 avant, 1.8, 125 cp, 2000, AVV
    Salut pe toata lumea. Am un A4B5 facelift, 1.8 aspirat, avant si am o problema la toba intermediara si va trebui sa o schimb sau sa o elimin. Rog pe cei care si-au scos toba intermediara la masina sa-mi spuna ce avantaje/dezavantaje apar in cazul in care vreau sa renunt la toba. Multumesc. P.S. cat mai multe detalii....cu atat mai bine...
     
  15. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Se va schimba sunetul si atat. Acum vreo 10 ani am avut un vw golf 3 de 1,8 caruia ii anulasem toba intermediara si nu se achimbase nimic in parametri de functionare doar avea un sunet mai grav
     
  16. mkb 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2014
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4B5 avant, 1.8, 125 cp, 2000, AVV
    Ok. Cu exceptia faptului ca la ITP sigur voi intampina probleme "rezolvabile" , exista posibilitatea de a pierde din cuplu? Ziceau unii pe alte forumuri...
     
  17. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Sa pierzi din cuplu? Cum asa? Fara toba untermediara gazele ies mai repede si se imbunatateste raspunsul la acceleratie plus un sunet mai agresiv. Eu unu nu am vazut masina cu evacuare sport la care sa scada din cuplu motor
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lucian fa evacuarea cu diametru prea mare si ai sa vezi dupa. :)
     
  19. Sido

    Sido 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1.6, 2001 ALZ
    Salut, am un a4 b5 1.6 alz din 2000 și mi s-a fisurat racordul flexibil. Metode să-l repar știu dar mă interesa să schimb tot ansamblul pe care, din păcate, nu-l găsesc pe nicăieri nou.
    Acesta ar fi codul lui: 8G0253211
    Ce găsesc este doar racordul flexibil sau țeava de la catalizator până la prima tobă care include și racordul.
    Dar acea primă tobă? Ce cod are, unde o pot găsi nouă?
    Vă atașez o poză să vedeți despre ce este vorba. :(
    Menționez că mai am 2 tobe după aceasta, "intermediară" și "finală".
     
  20. Sido

    Sido 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1.6, 2001 ALZ
    Am gasit piesa dupa lungi cautari, acesta este codul : 8D0 253 209 C
     

Distribuie pagina asta