Toba / Esapament - sistemul de evacuare - modificare evacuare la Audi TT Mk2 (8J) - probleme si rezo

Discuție în 'Audi TT Mk2 (8J) (2006 - 2014)' creată de ady_aldea, 9 Aug 2008.

  1. ady_aldea

    ady_aldea 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT Coupe '07
    Salut,
    Acum cateva zile mi-am pus pe masina un esapament Milltek Cat-Back Quad. Ma asteptam sa se auda mai tare un pic dar se aude ca cel original. Stie cineva ce trebuie sa fac sa se auda mai tare sau daca e normal la inceput sa se auda ca cel original?
     
  2. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    In primul rand ce motorizare ai pe masina, daca e diesel pareea mea e ca nu prea obtii nu stiu ce sunet orice esapament ai folosi daca ai modificat doar finala, insa daca e benzinar ar trebui sa fie ceva diferenta clar, eu am pe B3 finala de la Remus si suna superb, de la 2500-3000 de ture in sus e o placere sa o conduci:p, astept sa vedem ce mai zic si colegii:icon_thumright:
    PS:la un atelier de profil am vazut montat pe o Calibra (tot benzinar) un esapament inox, cap coada, si suna demential, tipul a venit la atelier cica sa-i mai reduca din "volum" ca era prea deranjant pentru el.
     
  3. ady_aldea

    ady_aldea 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT Coupe '07
    Am 2.0 tfsi. Am schimbat tot dupa catalizator si filtru de particule. Diferenta e foarte mica.
     
  4. adibose

    adibose 6th Gear Member Staff Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    ady, in primul rand evacuarea ta este NON-Resonated sau Resonated ?
    daca este cea Resonated, atunci trebuie sa elimini toba de mijloc.
    Doi la mana, trebuie sa astepti cam 1500 de Km, sa se arda evacuarea mai bine. dupa care o sa capeti si sunet mai puternic.
    Si daca tot vrei sa faci zgomot iti recomand sa schimbi si downpipe-ul (pui un catalyzator de 100 de celule) si o sa ai sunet si putere mai mare. (ca sa nu mai zic de flacari pe evacuare :D )

    mai jos ai exemplu de a evacuare non NON si una RESO. cea de sus este NON

    [​IMG]
     
  5. ady_aldea

    ady_aldea 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT Coupe '07
    Nu am deloc asa ceva.... downpipe-ul la mine poate fi resonated sau nu..eu nu am schimbat decat toba finala... dar deja am facut vre-o 500 de km si se aude ceva mai diferit... de afara se aude mult mai diferit... mai gros... din interior nu prea e nici o diferenta...[​IMG]
     
  6. adibose

    adibose 6th Gear Member Staff Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    pai asa spune, aia nu e avecuare ce ai schimbat tu, este toba finala. punct.
    n-ai ce sa scoti din toba finala de la milltek

    exemplul pe care ti l-am dat nu este illtek, am spus decat ca este un exemplu de cum arata o evacuare cu NON si una cu Resonated. dar tu ai evacuarea stock, cu catalizatori si resonator stock. ai o simpla toba finala milltek, care nu-ti va satisface urechea asa cum vrei tu. milltek produc finale moi...nu agresive. ca sa devina agresiva, ai nevoie de downpipe , de scos KAT si de socs resonatorul.

    bafta :)
     
  7. ady_aldea

    ady_aldea 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT Coupe '07
    Sa stii ca nu am simtit diferenta sunetului din masina... dar cand am dat-o unui prieten sa faca o tura de afara diferenta e destul de mare... adica se aude mai gutural.... se aude foarte misto...
     
  8. alexsala

    alexsala 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2009
    Locație:
    resita,caras-severin
    Masina:
    audi a4 b5,an 1995,motor 1,8l
    salut! sunt nou pe forumul acesta si am si eu o intrebare:
    am un audi a4 b5 din 1995 cu motor de 1.8 quattro. NU TURBO!!!
    si vreau sami skimb evacuarea cap coada.stie careva unde gasesc una de inox bunicica dar si la un pret rezonabil.la evacuarile sport exista catalizatoare?si dak da ce euro au?
    eu sunt din resita si mar interesa dak stiti ceva m agazine sau cel mai indicat persoane care aduc din zona,adik timi ,maxim din arad(ca si distanta)

    merci mult baieti!!!
     
  9. ady_aldea

    ady_aldea 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT Coupe '07
    Evacuari complete pt Audi au cei de la Milltek ( www.millteksport.com). Intra pe site si cauta....si vezi ca au distribuitori si in Romania.
     
  10. Razvy 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 Audi A3 2.0TFSI quattro
    Salut. Am si eu un 2.0 TFSI cu evacuare turboback Millktek Non-Resonated..la inceput s-a auzit destul de incet..insa dupa aprox. 600 km vreau sa iti spun ca se aude superb (chiar un pic prea tare pt gustul meu). Am procedat si eu la fel, am dat-o unui prieten sa faca o tura..si se aude mai tare din exterior (si mai frumos implicit)..deh Audi-urile sunt antifonate f bine :P

    Stiu ca e dif intre turboback si cat-back insa ideea e aceeasi: trebuie sa astepti niste km sa se arda evacuarea si in plus..sunetul din exterior va fi mai mare decat dcel din interior (mai ales cu muzica).
     
  11. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 DTM 2007 ,+200KW,413 Nm ! + A4 B8 2.0 TDI S-line
    Se aude superb! Sunt foarte foarte multumit de ea! Ba chiar, atunci cand pornesc motorul si sta turat pe la 1200-1400 turatii, daca ies din masina si ma duc in spatele ei, zgomotul este atat de puternic si gutural incat ma dor urechile la propriu! Dar imi place!:yahoo: Foarte bune evacuari!
     

Distribuie pagina asta