1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Toba / Esapament - sistemul de evacuare - Modificare/Inlocuire cu Evacuare Dubla la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de ayan_cox, 2 Oct 2011.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai merge. Vezi sa nu fi oprit pe strada din cauza zgomotului sau fumului daca este rupt rau. Bafta.
     
  2. Catalin9210 Guest

    Buna,
    Am si eu o problema la un A4. Am intrat in depasire mai agresiv am turat-o mai tare, pe urma am auzit un sunet diferit cand motorul era la ralanti, se auze ceva ca o bataie. Astea au fost aseara, azi din senin s-a aprins becul de care vorbea cineva mai sus, cu toba si ceva puncte galbene. Un sfat va rog frumos. Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mar 2013
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Catalin semnul ala care ti s-a aprins este de la DPF (cel cu puncte multe si de culoare galbena). Restul mesajul a fost sters pentru ca nu are legatura cu acest topic. Citeste manualul sa vezi de ce ti s-a aprins si al doilea martor in bord. Ridica masina pe rampa/elevator si vezi ce s-a intamplat la sistemul de evacuare. Fa si o diagnoza ca sa fi mai bine edificat. Bafta
     
  4. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Ma puteti ajuta cu o informatie, si anume diametrul evacuarii la 1.8T quattro? Multumesc!
     
  5. edwarddist

    edwarddist 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a4 b7
    Salut . Astazi cand am pornit motorul am observat un sunet ciudat la toba . Pe langa vibratiile normale de la toba se mai auzea o vibratie care rezona in toata bara din spate , cand atingeam toba sau o ridicam putin vibratia respectiva dispare . Aveti idee de la ce e ? Poate sa fi inghetat suportul ala de la toba si sa creeze niste vibratii ? Idee e ca se aude foarte ciudat din interior :)) ,zici ca am toba sport , asa tare huruie in spate .
    Masina este pe benzina 1.6.
    Multumesc :D
     
  6. edwarddist

    edwarddist 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a4 b7
    Salut . Am un audi a4 b7 motorizare benzina 1.6 si as vrea sa ii montez evacuare dubla . Am fost pe la cateva firme de dezmebrari si nu am gasit decat toba din dreapta impreuna cu suportul de prindere si scutul izolator pe care le-am si cumparat cu 200 lei .
    Credeti ca un sudor bun poate sa-mi conecteze toba respectiva la sistemul deja existent pe masina ? Nu vreau sa cumpar un esapament complet cu evacuare dubla , vreau sa-l modific pe al meu .
    Se poate face asa ceva ?
    Am luat o poza postata de un coleg pe aceast forum , sper ca nu o sa se supere ca am modificat-o putin sa va dati seama mai bine despre ce vorbesc.
     
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    De putut normal ca se poate, insa s-ar putea sa nu iasa fumul egal pe ambele parti (cel putin la ralanti). Eu l-am facut custom toata evacuarea si am problema asta.
     
  8. edwarddist

    edwarddist 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a4 b7
    lowlife Chestiunea asta nu rezolva problema pe care o ai tu ?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2014
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Asta am si eu (splitter). Traseul se bifurca 50-50. Culmea e ca fumul prefera traseul mai lung si n-am mai avut chef de stat langa maistru sa luam Y-ul la pila milimetru cu milimetru.

    Un prieten a facut evacuarea la Top Gear si a iesit ok. Depinde de experienta/rabdarea celui care ti-o lucreaza.
     
  10. edwarddist

    edwarddist 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a4 b7
    lowlife Deci totul se reduce la priceperea celui care o monteaza. Mersi de informatii, nu am luat problema asta in calcul pana acum. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2014
  11. edwarddist

    edwarddist 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a4 b7
    S-a mai lovit cineva de problema asta ? Exista vreo solutie , aveti vreun sfat ?
     
  12. puiupiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B7 2tdi break, 2008
    sal

    Hai sa sa va spun si eu experienta mea....
    Am achizitionat o evacuare dubla de pe un A4 B6 berlina si la montaj m-am trezit ca e mai scurta si nu se potriveste pe break la B7
    Asa ca a mai fost sudata o bucata de 10 cm la imbinare sub schimbator iar acum e perfect
    Insa acum am nevoie de tipsuri pentru ca nu se vede foarte bine chiar si cele doua tevi tinand cont ca la b6 fusta spate e plina sunt oricum mai scurte iar eu le voi prelungi acum cu tipsurile cand voi gasi ceva de inox la un pret acceptabil
    Evacuarea a costat 300ron cu tot cu panouri si suporti asa ca e acceptabil zic eu.
    Imi puteti recomanda ceva tipsuri?
     
  13. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Ce parere ai de asa ceva? Montajul e foarte simplu si eficient: cu coliere.
     
  14. MadManGoRage 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti, Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 Facelift 2.8 quattro
    Filtrul de particule afecteaza cu ceva? Merge pusa o evacuare dubla de pe o masina fara filtru de particule pe una cu? (Am un B7 1.9 TDI cu filtru de particule si mi ar placea sa ii pun evacuare dubla..)
     
  15. puiupiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B7 2tdi break, 2008
    arata bine, un link ceva....problema e ca trebuie sa vad ce dimensiune au, ca lungime ma refer si neaparat sa fie din inox
     
  16. lucian21 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2013
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    audi a4 b6 avant, 1.9 TDI, 2004
    Salutare. Am o intrebare. Am un b6 1.9 BKE avant si i-am pus evacuare dubla. Mai exact..exact cum a facut si colegul nostru ROTITZA, am inlocuit-o pe cea de 1.9 cu una de 2.5. Dar intrebarea e cum poate afecta asta turbina si daca o afecteaza cumva...pentru ca la 2-3 zile dupa montare a inceput sa scoata fum...si ducand-o la mecanic a zis ca variabila nu functioneaza cum trebuie si ca bucsa de la evacuare la turbo e dusa. Tin sa mentionez ca turbina are 10000 mii de km de cand am reconditionat-o. Multumesc anticipat.
     
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Stai pe pace. Nu afecteaza cu nimic noua evacuare turbina ! Garantat !
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Oct 2014
  18. marian.enache 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 2006 (BPW)
    salut, se poate face cumva sa scot un sunet mai sportiv din 2.0 tdi 140 cai schimband evacuarea(cam cum se aude un s4 pe benzina), deranjaza cu ceva filtrul de particule? avantaje, dezavantaje, consum marit, pret?
     
  19. marian.enache 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 2006 (BPW)
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Suna la firmele care se ocupa cu evacuari. Pretul difera de la firma la firma.
    Sper ca ai vazut ca are fusta barii schimbata si evacuari quad, o sa te coste ceva.
     

Distribuie pagina asta