1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Toba / Esapament - sistemul de evacuare - Modificare/Inlocuire cu Evacuare Dubla la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de ayan_cox, 2 Oct 2011.

  1. cristi-kyd

    cristi-kyd 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 16v 140cp BLB, 2005
    Deci, merge evacuare a4b7 după motorizare 3.0 tdi pe motorizare 2.0 tdi?
     
  2. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    @cristi-kyd Merge cu modificari, niste tevi sudate. Dar tobele au aceleasi prinderi.

    @soosy Tu ti-ai pus teava directa, aia nu e evacuare. data viitoare fi mai explicit...nu sa iti citesc eu din anunturile de pe olx.
     
    Ultima editare: 7 Iun 2016
    Logitech și audi66 apreciază asta.
  3. soosy

    soosy 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b7 motor 2000 tdi cod Blb
    Hilfiger : ideia era felul in care m-ai abordat cand am zis ce am zis,si crede-ma ca nu am inventat si nu vreau sa par interesant pe aici,au fost mai multi amici pe la respectivul si in 150-200 eu a fost "taxa" la majoritatea(e46 320d care chiar s sunat excelent avand in vedere ca ii diesel...a facut evacuare tip M)la un a6 2.5tdi deasemenea (gen rs)si daca nu ma insel tot un bmw 318 parca care nu mai are nevoie de prezentare fiind benzinar
    si aici ma refer cap coada inox,si cu materiarlul lui
    de altfel sta in Cernateaz,langa Tm si are "garaj" ugod customs parca se numeste
    iar cea ce am facut eu,ii altceva,eu am renuntat in prima faza la toba si mai apoi am facut evacuare dubla,si nu am dat 150 eu si nici 200...
    am fost destul de clar si nu vorbeam de mine,eu doar am dat o informatie pe care nu mi-ai luat-o peste picior

    cristy nu stiu sa iti zic precis 100% dar da,merge,pentru ca buza de la bara se potriveste,tobele sunt la fel,nu stiu traseul daca ii ok sau nu,dar ar trebui sa fie problema minima ca se poate adapta usor si repede
     
  4. cristi-kyd

    cristi-kyd 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 16v 140cp BLB, 2005
    Mulțumesc.
    Le cumpăr și le pun .
    Revin apoi cu poze și eventual comentarii.
     
  5. Uc. 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a4, 1.9, 2006
    Salutare,
    Imi spune cineva cum pot sa demontez cel mai ușor espamentul, am șanse sa rezolv dacă încerc asta singur acasă ? Ma interesează prima bucata de lângă motor. Acolo am văzut ceva sudura care cel mai probabil are vreo gaura care face sa sune urat. Sunt foarte începător, mulțumesc pentru orice informatie:)

    20160617_135342.jpg
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca nu ai mai facut asta si mai ales nu ai elevator/groapa/rampa de vizitare sub masina mergi la service. Iti trebuie neaparat groapa si/sau elevator.
    In alta ordine de idei ca si incepator nu stiu daca se merita sa-ti cumperi niste chei mai speciale (sunt niste suruburi pe la galeria de evacuare si pe la turbina care trebuie musai sa folosesti chei speciale in forma de secera = ce-uri) care costa o caruta de bani bucata. In plus te vei chinui sa manuiesti sculele daca nu ai mai facut asta. Daca esapamentul este blocat / sudat adica a ruginit si nu mai iese din imbinari iti trebuie aparat de sudura cu oxiacetilenic / lampa de sudura ca sa dai cald pana la rosu (adica aproape topesti materialul) pentrtu a desface imbinarile blocate. Treaba este destul de complicata pe sub masina daca esapamentul este blocat si nu poate fi scos usor. In schimb daca esti pasionat si ai timp libera la dispozitie cateva zile treci la treaba. Tutoriale gasesti pe net, youtube si mare atentie: scoti borna de la baterie in mod obligatoriu daca folosesti aparatul de sudura pe acolo si sigur iti va trebui aparat de sudura. Bafta.
     
  7. Uc. 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a4, 1.9, 2006
    mersi de răbdare. am aparat de sudura la lucru. problema pentru mine era pe unde sa scot toba:)) pe deasupra sau dedesubt. :))
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    100% pe dedesupt. Problema este la suruburi ca sunt de multe ori blocate, iar daca le strici, te chinui de numa-numa.
    Trebuie sa desfaci tot esapamentul din cap in coada, sectionezi partea din fata, si dupa aia o scoti pe cea care te intereseaza.
     
    Uc. apreciază asta.
  9. cristi-kyd

    cristi-kyd 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 16v 140cp BLB, 2005
    20160622_205722.jpg 20160702_211807.jpg 20160707_214403.jpg Salutare.
    Revin cu poze de la modificarea evacuării la mașina mea (a4b7 2.o tdi 140cp)
    Pentru întrebări va stau la dispoziție.
    Mulțumesc celor care ați postat și celor care m-ați ajutat. Mărturisesc ca am citit tot acest thread.

    S-auzim de bine.
    Audi roolz
     
  10. soosy

    soosy 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b7 motor 2000 tdi cod Blb
    ar fi fost "smecherie" sa fie tot traseul teava(inox)si cele 2 finale,sau chiar nici alea doar tips:)
    sa ai parte
    un ex ca merge de pe 3.0tdi,evecuarea dubla,sau trebuie cautat cel cu 170 cai(2.0)
     
  11. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Salut Criti-kid
    Arata bine.


    Erau tobele de 3.0 tdi? Ai pus si protectia caldura in partea stanga?
     
  12. soosy

    soosy 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b7 motor 2000 tdi cod Blb
    am si eu o intrebare(la motorul cod blb 2.0tdi din cate stiu nu are filtru particule)are ceva efect negativ asupra motorului sau chestii de genul daca se renunta la tobe,si ii traseu direct?
    si acea "cutie" ce vine imediat dupa turbina,ii catalizator sau ce anume este mai exact?cum ar fi mai ok ala sa ramana si de acolo traseu inox sau direct de la turbina?
     
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Soosy, nu îți recomand nici ție nici altcuiva sa elimini finalele. Dacă vrei sa se audă mai bine și totuși sa ramai cu o mașină decenta nu una cu sunet de RABA, elimina catalizator/Dpf și lasă doar finala. Nu ai nevoie de diametru mai mare pentru o mașină stoc. Prin eliminarea celor enumerate, deja se eliberează evacuarea suficient sa funcționeze lejer motorul. Țeavă goala din fata în spate e pentru curse. Asta ca sa nu ramai fără talon oricând și sa te doară urechile. E o placere o scurta perioada când te plimbi prin oraș însă la primul drum lung vei înjură evacuarea. Apropo de putere, nu din evacuare scoți cai la turbo diesel.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  14. soosy

    soosy 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b7 motor 2000 tdi cod Blb
    Ideea e ca daca elimin anumite tobe o fac pentru sunet (si din cate am auzit acel sunet persista la turatii mari si in sarcina...) iar daca raman cu finala nu stiu cat ma ajuta la acest capitol, ca sunet pentru care as vrea sa fac treaba asta.

    Nu sunt lamurit nici cu acel catalizator, filtru sau ce o fi imediat dupa turbina ce vine, ce rol are si ce se intampla daca renunt si daca este vre-o diferenta majora cu acea "cutie" sau fara pe traseul meu de inox
    Ceva asemanator as vrea:

     
  15. cristi-kyd

    cristi-kyd 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 16v 140cp BLB, 2005
    Salut Hilfiger.

    Tobele sunt de pe 1.8 benzina nu după 3.0...
    Nu am vrut sa mă complic cu suduri și am pus ceea ce știam sigur ca potrivește fara probleme.
    Le-Am slefuit bine, le-am dat cu vopsea speciala pentru rezistenta la temperaturi mari și apoi sus cu ele pe mașină. Bine-nteles ca inainte am pus protecțiile pentru caldura partea dreaptă. Una e la rezervor și una la difuzor.
    Îmi place rezultatul final, ceea ce contează cel mai mult!
     
  16. Adrian08

    Adrian08 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A4 B8.5 berlina 2.0 TDI CJCB 136 CP 2013
    Salut,vreau sa montez pe masina din semnatura evacuare dubla,se potriveste una de pe Avant (b6 b7)?Motorizarile mentionate in prima pagina si tractiune fata.
     
  17. Alexutu

    Alexutu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Cabrio S-line, 2.0T FSI, 2008
    Salutari

    cine poate sa imi dea un sfat pentru audi-ul meu? nu caut performanta in plus, sunt multumit de puterea actuala
    insa, nu sunt multumit de sound si caut ceva mai sporty.. nu as vrea sa investesc prea mult gen cu downpipe si alte nebuni. tot asa, as vrea sa stau departe de firme pricopsite ca miltek etc.

    Multumesc anticipat!
     
    Ultima editare: 17 Ian 2017
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Du-te si ia-ti o finala din Vitan atunci.
     
  19. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Salutare, am si eu o intrebare in legatura cu tobele finale de pe audi S5, aveti idee daca se potrivesc ca si prindere, ma refer la urechile acelea, pe un A4 avant FWD 2.0tdi 170cp cu evacuare dubla.

    Multumesc anticipat.
     
  20. colciandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a4, 1.6 an 2002
    Salut băieți, am luat o evacuare dubla însa este de pe 2.5 dar quatro. Nu am știut ca e de quatt ro, și na.. după ce mi-a dat-o omul nu vrea sa o mai primească înapoi acum
    O pot modifica pe aceea astfel.încât sa o montez pe masina mea?? Mașina mea e b6 1.6 benzina
    Orice idee e binevenita! Mersi
     

Distribuie pagina asta