1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Toba / Esapament - sistemul de evacuare - Modificare/Inlocuire cu Evacuare Dubla la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de ayan_cox, 2 Oct 2011.

  1. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Absolut nicio diferență. Ca să scoți ceva sunet dintr-un 1.9 trebuie eliminate finalele (țeavă goală).
     
  2. cristi-kyd

    cristi-kyd 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 16v 140cp BLB, 2005
    Salut,
    Eu am montat pe b7 o toba dubla de pe un b6 1.8 benzina.
    Ai montat-o pe cea de 2.5?
     
  3. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    necsbv

    Salut,

    Eu am pus de cabrio 1.8T, nu ai nevoie de nimic.
    Un panou l-am prins cu poxipol direct de rezervor, ca acolo nu ai pin de prindere. Restul panourilor se prind fara probleme.
    Pe fusta spate am dat 200 lei, originala.
    Nu mai merge la specialisti, niste idioti, dar toti mai nou.

    gabytza1112 nu modifica nimic, daca vrei sunet platesti cateva sute de euro bune.
     
  4. necsbv

    necsbv 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7/ 1.9 Tdi 2008
    Salut,
    Iti multumesc pentru informatii, chiar eram in dubii in privinta asta, iar acum am un raspuns sigur.
    Am gasit si fusta in jurul sumei pe care ai spus-o si tu mai sus. În privinta specialistilor,da, ai dreptate se dau cunoscatori si nu sunt.
     
  5. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Cateva poze de la instalarea evacuarii de 1.8T
    66325564-922B-4861-AA64-1C600A2905A9.jpeg 31C41AB4-647D-4CDB-8E7E-621F8CD420CF.jpeg
     
  6. necsbv

    necsbv 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7/ 1.9 Tdi 2008
    Salut , Hilfiger,
    suporti i-ai gasit la dezmembrari?
    sau le-ai cumparat de la reprezentanta?
     
  7. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Dezmembrari, mai scumpi ca toba in sine. Noi sunt extremi de scumpi. Cleme de prindere am luat de pe in site, ca majoritatea protectiilor sunt mancate in jurul gaurii si trebuie clema mult mai lata. Pe rezervor unde nu este pin pentru clema. am pus poxipol, sa nu cumva sa dai gaura...
     
  8. RazvanMN 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 B7/ 2.0 BRD/ 2008
    Salut!la un a4 b7 avant 2.0 BRD cu evacuare dublă ce as putea face pentru un sunet mai sportiv? In afara de evacuarile AM de 1000€. Din ce am citit aici sun inpartite părerile. Precizez ca inca am filtrul de particule și catalizatorul.
     
  9. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Tai toba si pui teava goala si/sau filtru sport conic.
     
  10. vladsorin

    vladsorin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI CAHA Quattro, 2009
    RazvanMN
    Vorbeste cu colegul @rotitza el are un setup super tare! Sau poti citi posturile lui
     
  11. RazvanMN 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 B7/ 2.0 BRD/ 2008
    Mulțumesc. Din ce am citit la el pe topic are CAT- off si teava mai mare. Sper sa nu dau peste cap DPF-ul.:)
     
  12. cristi-kyd

    cristi-kyd 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 16v 140cp BLB, 2005
    Salut,
    Eu toate le am luat din dezmembrări, tot pachetul... Tobă, protecțiile, șuruburi de prindere, tot ; și am ieșit rezonabil ca și cost final....
    Doar fusta am luat o separat.
     
  13. Ionut-raul 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 b7 2.0 tdi bpw sline quattro 10/2006
    Salutare băieți !
    Am un b7 2.0 tdi quattro BPW și as vrea sa ii schimb evacuarea.. am găsit o evacuare din inox cu finale de la superSprint ce a fost pusă pe un audi B6 2.5 tdi , nu știu dacă mașina era quattro sau doar tracțiune față .
    Știți cumva daca se potrivește ? Sau măcar finalele daca se potrivesc ?
    Daca ar fi fost pe quattro s-ar potrivi ?
     
    Ultima editare: 21 Mar 2020
  14. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Nu se potriveste de pe quattro pe tractiune fata si invers.
     
  15. Ionut-raul 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 b7 2.0 tdi bpw sline quattro 10/2006
    Mulțumesc pentru răspuns :)
     
  16. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Poate ma ajută cineva..
    Am 1.9 116 cai BRB cu DPF din 2007 și mi s-a rupt.."scămoșat" racordul flexibil. Răsuflă pe la el si are si un sunet aiurea. Este partea de dupa DPF(ce se prinde de el) pana la primul colier la jumătatea masinii.
    Ce racord pot pune? De la ce model? Am cautat nou si vine doar pe original 1300 lei. Nu stiu ce decizie sa iau. In dezmembrari nu am gasit de 1.9..sau poate sunt f rare. Stiu ca as putea tăia si suda din bucăți .. însă as prefera sa iau întreg daca se poate.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se gasesc racorduri flexibile universale (te sfatuiesc sa il sudezi, nu sa folosesti colierele din pachet).
    Unde ? La orice magazin de piese auto.
     
  18. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Am mers la magazin cu certificatul..a dat cautare pe cod...a găsit doar la 1300..
    Deci sa iau racord si sa il sudez!?
    Am găsit pe la dezmembrari racord ce seamănă cu al meu..insa nu stiu daca este la fel diametrul..sa nu gresesc si sa ma chinui
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N-ai inteles nimic. Eu nu ti-am zis sa iei racord dupa VIN-ul masinii.
    Sunt racorduri universale, difera doar diametrul. Masori, te duci la un magazin de piese auto si le spui ca vrei un racord flexibil cu diametrul X.
     
  20. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Racordul universal nu mi-a fost recomandat de sudor...mi-a spus sa nu pun racord universal ca nu tine..ca de la temperaturile ridicate din timpul regenerarilor cedează repede.. sunt si alte mărci cu aceleași probleme. Ma gândeam ca stie cineva daca pot lua de pe alte modele din dezmembrari.
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta