1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Toba / Esapament - sistemul de evacuare - Modificare/Inlocuire la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de ionutu, 13 Mar 2008.

  1. ionutu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6 2.4i,2001
    Spuneti-mi unde pot schimba catalizatoarele sau sa le repar deoarece am sitele sparte in ambele catalizatoare.
     
  2. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    ai 2 variante
    1. produse originale la reprezentanta sau alte firme precum augsburg..
    2. produse aftermarket (un kat produs de Magnaflow costa cam 100 Euro)

    Acum ai ceva erori la bord? merge masina rau? ce masina ai?
     
  3. nadir

    nadir Gold Member

    Înscris:
    11 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audis S3 8P
    catalizatoarele nu se pot repara dar se pot inlocuii

    majoritate catalizatoarelor au site/faguri formate ori din "plumb"/ceva aliaj ori din ceramica

    care odata spate nu le mai poti face nimic decat sa le inlocuiesti.

    cum spune si adi unu aftermarket fie el sport sau mai normal costa @ 100 euro
    la borla tot cam atat costa

    cel stock costa mult mai mult 2-3 sute lejer!
     
  4. CIPRIOTTU

    CIPRIOTTU 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Zalau, Salaj
    Masina:
    Audi A 3, 8 L, 1.6 75kw
    Cum ti-ai dat seama ca sunt sparte sitele in ele? - eu am vrut sa scot catalizatorul afara cu totul dar nu am putut ca are filtru de particule atasat, mai castigam si eu un cal putere, serios vorbind masina ar trebui sa se comporte mai bine fara catalizator - "respira" mai bine iar cand mergi la ITP il montezi la loc.
     
  5. ionutu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6 2.4i,2001
    adibose Am A6 din 2000,2.4 benzina, motor V6. Referitor la catalizatoare,nu am alta problema decat ca sitele din interior,fiind sparte ,fac zgomot atat la pornire cat si in mers daca stai afara.Cineva mi-a sugerat sa scot definitiv sitele din catalizatoare pentru a nu mai face zgomot dar am de inmatriculat masina si nu stiu cat va conta la RAR...???


    CIPRIOTTU Face zgomot iar cand am ridicat masina pe elevator,am batut cu pumnul in catalizatoare si se auzeau sitele desprinse. Cum scoti tu catalizatorul ? sau ai vrut sa spui sitele din catalizatoare ? Nu sunt asa de usor de scos, trebuie taiat catalizatorul,sparta sita si scoasa dupa care trebuie sudat catalizatorul cu argon.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Aug 2014
  6. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Iti fac sitele zgomot sau se aud bucatelele de ceramica din el dupa ce se incalzeste catalizatorul? La cald sau la rece se aude?
     
  7. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    daca nu ai de facut itp e ok
    la rara iti fac doar identificare si atat
    la itp fie cunosti pe cineva sa iti ia noxele de la alta masina ori pui un catalizator
     
  8. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    sectiune prin catalizator, ca sa vedeti unde ramane puterea noastra :d

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. CIPRIOTTU

    CIPRIOTTU 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Zalau, Salaj
    Masina:
    Audi A 3, 8 L, 1.6 75kw
    Pai inlocuiesti toata teava de la galerie, banuiesc ca se poate.
     
  10. ionutu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6 2.4i,2001
    Stefan Trebuie sa fac autentificare la RAR pt.ca masina afost adusa din Germania si nu stiu ce sa fac cu zgomotul la catalizatoare.La ITP nu e problema,,,:detective2:
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Aug 2014
  11. jask

    jask 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6,2.4,1999
    daca elimini catalizatoarele nu e consumul mai mare?sau daca sunt sitele sparte?am si eu aceasi problema si se aude groaznic..si nu stiu cum sa scap de zgomot..
     
  12. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Eu cred ca ai doar o bucata de ceramica desprinsa, nu toata sita sparta.
    Am avut si eu o bucatica desprinsa care facea zgomot, am dat catalizatorul jos, am scos bucatica si s-a rezolvat.
    Am si un catalizator gol(fara site) pe care l-am cumparat de pe forum si su care am circulat cca un an jumate, dupa care am remontat catalizatorul cu site. Sa-ti spun impresiile mele:
    Fara site in catalizator :
    -trage mai bine in turatii
    -consuma mai mult cu cca un litru la suta
    - presiunea in turbina mai mica(0.5-0.6 bar in cazul meu)(nu imi explic fenomenul, dar dupa ce am remontat cataliz original cu site am presiune 0.7-0.8 bar)
    - miros foarte urat gazele evacuate, te ustura gatul si ochii daca stai pe loc
    si bate vantul din spate si ai aeroterma pornita(asta a fost motivul principal pentru care am remontat catalizatorul original)
    - Nu treci de ITP(verificat de mine la un prieten cu statie ITP), iar daca te opreste control RAR iti ia talonul.
    - zgomote cidate din zona catalizatorului(ca si cum ai avea o gaura f mica pe evacuare)
    - turbina suiera frumos pe esapament
    - sound mai sportiv in turatii
     
    Ultima editare: 31 Iul 2010
  13. jask

    jask 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6,2.4,1999
    mc de rasp"SAMX''..sincer nici eu nu stiu ce sa fac..ca sa umblu la ele trebuie sa le tai..si prob e ca din cate am observcat eu cand am puso pe elevator se aude doar unu si e ala care daca bati in el suna a plin..iar celalalt gol..si tare mie sa nu fie unu cu sitele sparte si le are inauntru si unu gol..daca ar fi decat ala cum zici o bucatica sa o scot si sal pun la loc fara sa scot sitele ar fi bine.dar mie sa nu fie invers sa fie duse amandoua si nici eunu prea as vrea sa stau fara catalizatoare..(politite,fumu cu mirosu groaznic de mori langa ea'''care il da si acum:(')si sa le schimb sunt o gramada de verzisori.si dabea am facut calculatoru masini ca mil arsese un cip+box am supraalimentato prea mult si a cedat si de la alea cred ca miau cedat si alea...si am aduso la original e cel mai bine asa...tiau stricat sondele lamda alea cat ai mers fara?de facut trebuie facut ceva ca e sunetu groaznic zici ca am sub masina o sfoara si am tigai legate de ea...e pacat de sunetu de la toba ca e splendit si il strica alea..astept un rasp mc
     
  14. WALY

    WALY 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6,2.4-165cp.-2001
    catalizatoare

    si eu am bucatile de ceramica scoase din ambele catalizatoare dar m-i se aprinde des martorul de sonda lamda.sa fie din asta cauza?
     
  15. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Daca dai jos catalizatorul evacuarea este mai rapida , deci ...datele citite de sonda Lambda sunt altele . Se mareste debitul de benzina , debitul de aer , ....intr-adevar trage mai bine dar duce la o uzura prematura a anumitor componente cum ar fi : INJECTORARE ( acestea fiind controlate de calculator , si cum sonda lamda citeste informatii eronate , creste presiunea in injector) TURBINA (palele turbinei sunt inclinate la un anumit grad,pentru o anumita evacuare , iar daca evacuarea este mai rapida , si turbina baga presiune mai mare . Este adevarat ca ai putere mai mare cativa cai , dar uzura este prematura ) Temperatura marita la nivelul injectorului respectiv al chiuloasei , si nu in ultimul rand impactul asupra mediului si riscul daca te depisteaza RAR-ul
     
  16. cristi_quattro 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2011
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi a6,2.5tdi,2001
    Anulare catalizatoare prin schimbare esapament se poate si ce implica ?

    salutare am si eu o intrebare as vrea sa imi anulez catalizatoarele sa imi pun teava din fata pana in spate ce imi recomandati multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Iun 2011
  17. yotis

    yotis 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Klagenfurt / Austria
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.4
    Salut,

    Va rog sa ma scuzati daca fac greseli, dar domeniul auto nu este cel mai bun atu al meu.

    Din testele facute la un service am inteles ca am probleme cu sistemul de evacuare a gazelor, mai precis catalizator. Din ce am citit, inteleg ca modelul Audi A6 C5 Avant are doua catalizatoare?

    Am cautat online un pret pentru asa ceva, sa vad daca se merita drumul + piesa + manopera sa vin in Romania (eu locuiesc in Austria), dar din pacate perntru piesa peste tot era "Cere pret"... Am vazut ceva intre 1000 - 1500 RON.
    Era pentru tot sistemul, sau doar catalizator?

    Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

    Multumesc!

    P.S. Va rog sa nu-mi sugerati sa scot catalizatorul ca aici nu prea am cum sa scap de verificarea tehnica fara piesa respectiva :)

    Daca cineva este interesat, am primit o oferta de la o firma pentru doua catalizatoare, dreapta si stanga, cu tot cu TVA 11.000 RON (aprox. 2500 Euro). Asta doar piesele. Am ramas un pic masca :)
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Mar 2013
  18. baidoct

    baidoct 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2013
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6 2004 2,5 TDI - BDG
    Buna ziua,

    Am si eu cateva intrebari legate de evacuare la audi a6 4b

    a) - Cum imi pot transforma evacuarea intr-una dubla?
    b) - Ce modificari necesita?
    c) - Care ar fi costurile?
    d) - Trebuie schimbata bara din spate?
    e) - Se poate face doar pentru aspect, fara a necesita schimbata complet?
    f) - Sunt avantaje / dezavantaje?
    g) - A facut cineva acest tip de modificare?

    [​IMG]
     
    vasy nikolas apreciază asta.
  19. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Si eu am un interes similar cu baidoct. Avem acelasi model de masina si sunt interesat de o toba sport, cu sunet mai gros decent, nu vreau sa o fac tractor.

    Ceva asemanator cu ce vreau:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZiY5I6RP4BI

    Plus faptul ca ar trebui taiat din bara, in stanga ar ramane loc de 2 evacuari si sa nu risipim, cum ar fi cu 4 evacuari?
     
  20. kafercj 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2013
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    A4
    Am o problema cu 2 catalizatoare AM puse pe un A6 2.8 v6 an 2000, apare check engine si imi da coduri de catalizatoare si sonde lambda. stie cineva daca potrivesc de pe 2.4 v6 benzina? de 2.8 nu gasesc nicicum originale.
     

Distribuie pagina asta