1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B5 - probleme - schimbare kit - ce cumparam - etc.

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de daniel_, 13 Ian 2009.

  1. dcaramarin

    dcaramarin Silver Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4-avant-2.0 CR, CAGB
    Ce inseamna DMF SI SMF?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  3. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Depinde cat de tare trepideaza...dar da este normal,unul din dezavantajele la trecerea la smf
     
  4. dani dani 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    maramures
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 1995
    Salutari..am un audi a4 b5 1.6 ADP din 95,am o problema cu ambreiajul imi prinde foarte sus chiar la capatul pedalei,poate sa-mi zica cineva daca e vreo problema la ambreiaj sau asa trebuie sa prinda pedala,mentionez ca nu intra greu in viteze,nu caraie doar ca prinde aproape cand las pedala de tot..multumesc
     
  5. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    E începutul sfarsitului. Pe masura ce se uzeaza discul, ambreiajul tine din ce in ce mai sus pana ce incepe sa patineze.
     
  6. dani dani 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    maramures
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 1995
    Deci sa inteleg ca e discul de ambreiaj dus..acum ce ma sfatuiti ar trebui schimbat doar discul sau tot chitu de ambreiaj? Multumesc pt ajutor.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba tot kit-ul.
    Daca a picat discul e de asteptat sa pice si restul.
    Sau schimbi doar discul si platesti iar manopera cand trebuie sa schimbi restul. :)
     
  8. dani dani 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    maramures
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 1995
    ok..asa ma gandeam si eu,multumesc tuturor pt ajutor
     
  9. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    Este o problema daca diametrul ambreiajului e mai mare cu un mm? 228 mm din fabrica vs 229 piesa producator. Ms.
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Demontează ce ai tu, te asiguri ca poți face retur, și dacă nu merge îl dai înapoi. Dacă e pentru acel motor nu cred ca vor fi probleme, mai ales ca placa vine la pachet cu discul.
     
  11. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Salut, care ma poate ajuta si pe mine cu un sfat, pareri. Am un A4 B5 1.6 ALZ. Am probleme cu treapa 1 si mai ales 2. In treapta 1 intra putin mai greu, dar a 2-a mai ales cand ii rece trebuie depus putin efort sa intre si bineinteles "caraie". Cand se incalzeste merge mai usor, dar tot mai caraie cateodata daca o fortez. O alta problema ii trepidatia. Doar cand plec de pe loc si mai ales dupa ce fac cateva plecari mai "bruste". Cand incerc sa plec de pe loc usor trepideaza toata masina si abia abia pot pleca de pe loc, sau sa ii o turez pe la 3000-4000 rpd si atunci ii "ok", nu mai trepideaza.
    Intreparea este daca schimb doar kitul de ambreaj rezolv ceva? sau trebuie si volanta? nu as mai investi atatia bani si in volanta, si SH nu are rost si nici nu ma gandesc.
    Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trepidatiile pot avea 2 cauze :
    1. Volanta
    2. Suportii motor si cutie

    Problema asta a aparut deodata ? Eu as verifica timoneria in prima faza sa fie reglata corespunzator. Al 2 - lea lucru, fa-i un schimb de ulei la cutie, are 16 ani. :)
    Si eu aveam probleme cu a 1-a si a 2-a la rece, problemele au disparut dupa ce am schimbat uleiul din cutie (am pus OE).
    Bineinteles, nu este exclus sa ai kit-ul de ambreiaj si volanta dusa. Doar ti-am insirat cateva idei ...
     
  13. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Multumesc pentru raspuns
    Intradevar, masina are 16 ani :D dar se tine binisor. Trepidatiile au aparut treptat, la inceput usoare, acuma din ce in ce mai violente. La fel si dificultatea cutiei de viteze. Uleiul din cutie l-am schimbat acuma 1 an jumate, tot pe ideea asta, dar nu a fost nici o imbunatatire. Cel putin iarna asta dupa ce porneam masina pana se incalzea, vreo 5 km abia reuseam sa ii dau a 2-a. Acuma ca s-a incalzit afara merge mai ok
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Probabil s-a înmuiat placa și nu mai debraiaza cum trebuie chiar dacă apeși pana la podea. E va și cum ai calcă doar jumătate pedala. Demontează și vezi. Apoi comanzi un kit. Oricum ambreiajul vine în general doar în set cu placa, disc și rulment.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  15. kafalika2007 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi, A4, b5, 1.6, 1997, 74kw, 101CP
    Salut cum îmi dau seama ca angrenajul e dus .
     
  16. Madcar 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 b5 1.8t AJL quattro 1998
    Salut colegi . Sunt mai nou pe forum si as avea nevoie de o lamurire . Detin un a4 b5 1.8 t 180 cp quattro cu ambreajul pe duca . Am un ambreaj de audi TT cel de 225 de cai parca .......volanta , disc , placa si rulment tot de pe un quattro . Acesta are diam de 240 iar cel de a4 230 , intrebarea mea este daca se potriveste cel de pe TT pe volanta actuala sau daca trebuie sa ii schimb si volanta din setul de pe TT . Rulmentul de presiune nu se potriveste ca are alt mecanism de actionare . In concluzie se potriveste sau nu ? Astept o parere din partea celor care au montat sau au intalnit o situatie asemanatoare . Multumesc .:arco:
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu se potrivește nimic, ce tine de transmisie, de pe motor transversal pe longitudinal.
     
  18. Darius-TM

    Darius-TM 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.6 110cp 95
    Salutare tuturor și sărbători fericite.
    Vin și eu cu o problema,în ultimul timp pedala mea de ambreiaj era tot mai "moale" și prindea jos.Asa ca m-am decis sa încerc s-o aerisesc,numai ca după ce am desfăcut acel ventil de pe cutie,pedala lucreaza în gol.Nu știu cum sa-i dau de cap.Am lăsat deschis acel șurub de pe cutie dar nu curge lichid.Poate fi pompa? Ambreiajul nu cred ca e dus, pt ca nu am avut probleme cu el,nu agata,nu face zgomote,nu patinează.La vasul de lichid de frână am un furtun,care credeam ca are legătură cu ambreiajul dar se pare ca nu curge lichid de frână prin el.Cand l-am scos, am constatat ca acel tub de la vasul de lichid este etanș și nu comunica cu furtunul.V-am atașat câteva poze cu vasul și cu pompa de la pedala.Poate unul din colegii de aici a mai avut aceasta problema și are și soluția pt rezolvarea ei
     
  19. Madcar 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 b5 1.8t AJL quattro 1998
    Prin acel "stut" de pe borcanul de frana TREBUIE sa curga lichid , de acolo se alimenteaza ambreajul . Altfel acesta nu functioneaza neavand cu ce sa faca presiune . Abia dupa ce se rezolva "alimentarea" cu lichid atunci poti face aerisirea , dar ar fi bine sa mai ai pe cnv s a te ajute (sau cu o pompa de vid). Unul face presiune 2....3 pedale si ramane cu pedala in podea iar celalalt da drumu' la niplu de aerisire , aceasta operatiune se face pana cand nu mai ies bule de aer . :)
     
    Darius-TM apreciază asta.
  20. Darius-TM

    Darius-TM 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.6 110cp 95
    Salutare tuturor,am rezolvat problema.Multumesc Madcar pt informatie.Azi am scos furtunul împreună cu un prieten și am tăiat capătul stuțul,după câteva pedale s-a aerisit și acum debraiaza fără probleme.
    Este destul de ciudat însă,pt ca nimeni nu a mai umblat acolo, iar acel furtun părea sa fie din fabrica asa.
    Bine ca s-a rezolvat,multumesc înca o data Madcar
    Sărbători fericite tuturor și an nou fericit, cu multi km, fără evenimente.
     

Distribuie pagina asta