1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Totul despre Filtrul de Particule - DPF - curatare - inlocuire

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de BlackW0lf, 6 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Va spun eu o solutie mai simpla:daca esapamentul e f curat,adica zero negru de fum inseamna ca are DPF.:)
     
  2. eugen_b1960 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Audi TT Quattro 270ps
    vezi daca ai lumini pe frana.....daca nu ai schimba intrerupatorul de la pedala de frana si sterge erorile din ecu si o sa mearga brici......;)
     
  3. zambila2006 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2007
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi a4 1900 2003
    filtru de particule

    :rolleyes:imi spune cineva daca motorul meu diesel a4 de 1900cm, 2003, 74kw are filtru de particule ? MERSI
     
  4. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Din cate stiu eu n-are asa ceva. Grupul VAG a introdus filtrul de particule (DPF) din anul 2004.
     
    Ultima editare: 31 Aug 2008
  5. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Daca te intereseaza pentru reducerea taxei de inmatriculare n-ai nici o sansa ! DPF este introdus din 2004 dar nu pe toate TDI-urile !
     
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Asa cum au mai spus si ceilalti nu este raspunsul ;)
     
  7. fat frumos

    fat frumos 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2008
    Locație:
    Moscova
    Masina:
    A6 2006
    RAR-Filtru particule- A6 2.7 tdi 2006

    am fost la rar azi cu masina,in actele din Germania imi scria fitru particule,si masurat (0,017) sau cam asa ceva,la rar imi zice ca nu are filtru particule.automat taxa de poluarea e mai mare dak n-are filtru particule.are cineva idee ce e de facut?:readit::wtf:
     
  8. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Daca in actele din Germania scrie clar DPF atunci masina are sigur filtru (doar daca nu l-a scos vechiul proprietar!). Poate aia de la RAR n-au stiut unde sa se uite...
     
  9. dan_cta

    dan_cta 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 4F
    vezi daca are scris pe brief DPF si cand e facuta ultima inspectie TUV in Germania. Daca e 2006 s-ar putea sa nu aiba deloc TUV, depinde ce luna e prima inmatriculare. Daca are TUV facut curand sigur are DPF
     
  10. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Daca masina e cumparata (in Germania) de oricine mai putin firmele de inchirieri auto, masina noua trebuie sa faca primul TUV in 3 ani, deci daca e din 2006 (indiferent de luna) abia in 2009 tre sa treaca pe la TUV. Daca a fost cumparata de o firma de inchirieri (gen AVIS, HERTZ etc.) atunci TUV-ul se face dupa un an.

    Chiar daca are TUV-ul facut de curand (deci a fost masina inchiriata) nu are legatura cu DPF. Poti face TUV si cu o masina fara DPF, ba chiar si fara EURO, daca in momentul primei inmatriculari masina nu prevedea DPF sau respectiv nu indeplinea vreo norma EURO.

    Insa pe eticheta aflata pe coperta interioara a caietului de service (aceeasi eticheta se gaseste si in portbagaj la roata de rezerva) unde sunt trecute seria de sasiu, de motor, de cutie, culoarea si toate dotarile masinii trebuie sa fie si codul de 3 caractere al DPF-ului, daca masina are asa ceva. Ai aici link-ul unde gasesti "decodarea" codurilor: http://www.clubaudi.ro/discutii-generale-audi/131-coduri-pr.html
     
  11. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Pai dupa 2006 nu au toate A6 DPF ?
     
  12. fat frumos

    fat frumos 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2008
    Locație:
    Moscova
    Masina:
    A6 2006
    Mersi

    O sa ma uit si la brief si la coduri si vad ce descopar....Mersi mult:respekt:
     
  13. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    am facut si eu o cautare pe mobile.de dupa A6 cu motor de 2,7 TDI si unele au DPF ..altele NU !

    Deci se poate si fara DPF !
     
  14. marius A6/2.0 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 fabricatie decembrie2006 2.0
    filtru particule

    Vezi ca si eu am avut probleme la RAR bucuresti, cu filtru de particule...nu il trecusera in carte, si dupa ce m-am ratoit la ei au constatat ca fata care scrie cartile uitase sa-l treaca in carte...dupa ce m-am certata cu ei ca m-au tinut 1h si 1/2 sa verifice brieful in Germania, mi-au trecut si filtrul de particule...halal verificari mai fac...:asskicking:
     
  15. pacolino

    pacolino 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI
    Filtru particule!

    Postez aici deoarece se pare ca este o problema des intalnita la motoarele audi cu filtru de particule. Am urmatoarea problema la un Audi A4 2.0 TDI DPF 2006 Avant:
    Mi s-a aprins in bord martorul spiralat galben(http://www.clubaudi.ro/attachments/...1-martor-motor-electronik-aprins-evacuare.jpg) si apoi martorul in forma de motor(http://www.clubaudi.ro/attachments/...0-martor-motor-electronik-aprins-foto0108.jpg) asta dupa ce cam o sapamana in computerul de bord mi-a stat aprins si idicatorul de la Filtru de particule, si nu imi mai trage motorul mai deloc merge foarte greu chiar daca apas la "blana" acceleratia. Am mers cu 60 la ora 20 de minute in viteza a 4-a cu 2000 de turatii am mers altadata si mai turta cu ea la viteza constanta insa nu isi revine.Asta seara am facut o diagnoza cu vag comul cuiva si mi-a dat urmatoarea eroare pe care am sters-o insa la repornire apare din nou:

    VCDS Version: Release 805.1
    Data version: 20080823

    Monday,29,September,2008,19:03:26:57187

    Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7
    Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67
    69 75 76 77

    VIN: WAUZZZ8E06A187225 Mileage: 127250km/79069miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Part No SW: 03G 906 016 KN HW: 03G 906 016 KN
    Component: R4 2,0L EDC G000SG 9748
    Revision: --H02--- Serial number:
    Coding: 0000072
    Shop #: WSC 34789 142 02268

    1 Fault Found:
    008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold
    P2002 - 000 - - - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11100000
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 2
    Mileage: 126434 km
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 1764 /min
    Speed: 55.0 km/h
    (no units): 1.0
    Duty Cycle: 16.2 %
    (no units): 51.00
    Temperature: 24.3°C
    Time: 4492.8 s

    Readiness: 1 1 0 0 0

    Daca aveti vreo idee e bine venita , sau pe cineva care se pricepe!?
     
  16. specter

    specter 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2007
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 b7 20tdi 2007
    Eu acum trec prin asta...dar la mine masina trage la fel...
    am fost la Audi Brasov ...dupa testerul lor am un senzor ars...
    maine merg sa-mi schimbe acel senzor o sa postez ce cod are ...sper ca asa se va rezolva problema...
    mentionez ca am avut exact aceleasi simptome ca si tine ...sper ca au nimerit cauza...te tin la curent maine...
     
    Ultima editare: 29 Sep 2008
  17. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Cand ai EPC aprins ai foarte multi senzori dusi ! Cand ai spirala aprinsa atunci ai bujiile duse sau chiar una din bobine ! Din cauza spiralei cred ca e aprins si becul de la motor !
     
  18. pacolino

    pacolino 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI
    Pai la testare trebuia sa imi apara vreo erroare la bujii sau la bobine insa nu mi-a aparut decat una la filtru de particule, masina chiar daca trage greu merge cat se poate de "rotund" ca sa zic asa.
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
  20. gabrielgorgan

    gabrielgorgan 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2008
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    Audi A4
    cind ai spirala aprinsa sunt bujiile arse, sau releul de pornire ars.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta