1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Totul despre Filtrul de Particule - DPF - curatare - inlocuire

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de BlackW0lf, 6 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. specter

    specter 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2007
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 b7 20tdi 2007
    Inca nu a venit senzorul ...:(
     
  2. alexgix_ 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2008
    Locație:
    Pitsti
    Masina:
    audi A4 B7 2006 2.0 tdi
    martor aprins

    Salut,

    Mi-am cumparat un audi a4 2.0 tdi din 2006 de cateva saptamani. Astazi mi s-a aprins un martor la bord si nu stiu ce e cu el. Apare ca un dreptunghi galben umplut cu punctulete.
    Ma poate ajuta cineva sa imi spuna ce anume reprezinta?
    Pot gasi undeva o lista cu toti martorii?


    Multumesc mult,
    Alex
     
    Ultima editare: 1 Oct 2008
  3. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Sa nu fie vreo problema la filtrul de particule !
     
  4. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    e de la filtrul de particula si apare de obicei fiindca mergi turat. este deja un topic deschis unde afli cum sa scapi de el.
    ai in bara de sus, sub datele tale de logare, un meniu "cauta" ;)
     
  5. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    ba din contra , este din cauza mersului subturat, carburant de proasta calitate( tipic romanesc ) din cauza mersului subturat filtrul se infunda ( gazele nu mai au temperatura suficient de mare incat sa treaca de filtru , daca nu ii faci acea regenerare cat mai rapid dupa ce ti s-a aprins martorul risti sa nu ii mai poti face regenerarea decat la service sau mai rau sa trebuiasca sa fie schimbat filtrul ( distractia ar ajunge cateva mii de euro si nu merita ) asa ca da-i talpa prin oras, si nu te uita la 1- 1.5 l in plus la consum, scutesti alti bani.

    eu asa am patit. la fiecare 50 de km parcursi in oras ( cluj ) imi aparea eroarea . dar de cand am inceput sa o tin peste 2000 rot /min tot timpul nu mai am probleme , am parcurs 500 de km in oras cu masina si tot nu mi s-a mai aprins martorul.

    deci :whip: DAI TALPA
     
  6. specter

    specter 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2007
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 b7 20tdi 2007
    Deci sa rezolvat!:yahoo:
    Era senzorul care verifica filtrul de particule...la mine a fost defect din fabrica mentionez ca eu am doar 14.900 km...
    Spirala aprinsa sau care clipeste uneori ( cazul meu) poate insemna o multime de defectiuni electronice sau electrice la motor ...de la senzori arsi la bujii si pana la banale erori de interpretare a parametrilor citite de computerul masinii...
    Toate astea citite de pe serverul Audi germania!!
    O data cu schimbarea acelui senzor la mine sau rezolvat si toate problemele...
    norocul meu ca sunt in garantie...
    Deci o scanare la reprezentata cu softul lor si interpretarile de pe serverul Audi sunt destul de cuprinzatoare iar baza lor de date este cea mai completa in ceea ce reprezinta problemele aparute de-a lungul timpului si posibilele cauze...
    Uneori macar pentru diagnoza e bine sa luam in calcul si reprezentanta...unele char isi fac treaba bine...
     
  7. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002

    scuze subturat vroiam sa zic :p
    am uitat sa scriu...pacat ca in oras nu prea se mai poate merge cum e mai bine pentru motor asa ca o iesire nu strica niciodata
     
  8. pacolino

    pacolino 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI
    Am rezolvat azi. Se pare ca nu vroia sa intre in ciclu de regenerare automat, asa ca cineva cu vag comul a mers cu mine cu interfata de la vag com conectata in timpul mersului si a fortat ciclul de regenerare era pe la 60% infundat si in 5-6 km a scazut la 0% si mi s-au stins martorii din bord si indicatorul din computerul de bord cel cu filtru de particule ,puterea motorului revenind la normal. O sa imi cumpar si eu o interfata din aia e foarte folositoare. 100 de roni m-a costat toata treaba .
     
  9. harfo_79

    harfo_79 Bronze Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Avant B6/A4 1.9 TDI / Audi Avant B9/A4, 2.0 TDI Black&White
    si la mine s-a aprins martorul de la motor, dupa ce am bagat ceva motorina de la un peco al unui turc in viena... era ieftina...
    ce era dubios era ca se aprindea, nu se mai stingea, dar daca opream 30 de minute dupa ce se incalzea motorul nu se mai aprindea. am fost la dealer in viena, mi-a resetat eroarea, mi-a spus ca un senzor e pe cale sa moara si ca atunci cand se aprinde din nou sa ma duc sa il schimb.
    oricum, in ultima vreme cam scotea fum cand ii dadeam blana brusc... am banuit ca ar fi ceva legat de motorina... oricum am dus-o la 190 km/h pe autobahn, a scos fum la inceput dupa care s-a reglementat... acum nu mai scoate fum... sau nu il mai observ eu :)
    cred ca era de la subturatie... acum merge superb, nu am mai avut probleme. si parca trage mai bine.
    cam atat.
     
    Ultima editare: 2 Oct 2008
  10. alexgix_ 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2008
    Locație:
    Pitsti
    Masina:
    audi A4 B7 2006 2.0 tdi


    Gata, s-a rezolvat!

    Dupa vreo 9-10 km de mers cu ea turata pe la 2200-2400 senzorul s-a stins
     
  11. zambila2006 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2007
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi a4 1900 2003
    mersi mult la toti:hubbahubba:
     
  12. speedmaster

    speedmaster 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a4 avant 2,5tdi quattro
    filtru particule a4

    salut baieti.....poate ma puteti ajuta ....stie cineva vreun link unde as putea sa gasesc preturile din Germania ptr un filtru de particule?mersi mult ....este vorba de un a4 2.0 tdi din 2007
     
  13. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Poate te ajuta asta....asa orientativ. Banuiesc ca asta este codul piesei ca nu ai dat foarte multe date.
     
  14. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    dar ce ai patit ? ti s-a dus filtrul de particule ?

    apropo , pe ce site ai gasit desfasurarea aia din poza ( attachment ) ?
     
  15. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Speedmaster..imi pare rau dar nu cunosc decat distribuitorii din tara. Totusi nu ar trebui sa iti ceara dublu pe el nici in Romania. Primul pas este sa aflii codul piesei...de la magazinele de vanzari piese, pe baza certificatului de inmatriculare. La o asa diferenta poti sa suni la o reprezentanta din Austria (am avut surpriza sa gasesc mult mai ieftin ca la noi) , care este cea mai aproape si sa intrebi cat costa si sa te duci chiar tu dupa piesa. Ia si varianta asta in calcul!
    Zeuss , nu este site ci programul ETKA, pe care il gasesti pe torrente. Mai mult nu cred ca am voie sa spun aici.
     
    Ultima editare: 8 Oct 2008
  16. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    mersi , l-am gasit :) acuma vine :arco:
     
  17. danutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    constanta
    Masina:
    a4 b7
    sal ... asa am patit si eu la un a4 b7 1.9 tdi .. am fost la service si mi`au curatat senzorii de la catalizator , inclusiv catalizatorul ... acum numai am probleme ... iar cand se mai aprinde filtrul de particule mergeti undeva cu o viteza constanta iar dupa cativa km se stinge sg ... knd am aceasta problema merg pe pilot autom cu 90km/h si se rezolva pb ...
     
  18. Cristian Popescu

    Cristian Popescu 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2008
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    A6 2.7 TDI
    Cum aflu daca am filtru de particule?

    Cum aflu daca am filtru de particule???..........nu stiu unde sa intreb,asa ca o fac aici,scuze moderatorilor si va rog frumos putin ajutor.

    o seara placuta,
    Cristian Popescu:respekt:
     
  19. mihai31

    mihai31 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A6 3,0 QUATTRO 2006 și SUZUKI GSF 600 S BANDIT
    La capitolul versiune a masinii trebuie sa ai un cod care sa se termine in
    .........0007GGR. Eu am primit un certificat din Germania de unde am luat masina si cei de la RAR mi-au spus unde se verifica pt Audi si VW daca masina are filtru de particule. Daca codul se termina in 000GGR inseamna ca nu are filtru de particule. Acest certificat este ca un fel de carte a masinii facuta de catre producator fara valoare juridica.
     
  20. aurelgales 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2008
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 1.8T/2001
    Daca are filtru de particule unde este instalat pe masina ? Sunt si eu curios !
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta