1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Totul despre Filtrul de Particule - DPF - curatare - inlocuire

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de BlackW0lf, 6 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Cel mai simplu te uiti dupa eticheta autocolanta din compartimentul motor. Pe ea este trecuta seria caroseriei. La utimul rand scrie EU4. Daca are si DPF scrie EU4-DPF.
     
  2. aurelgales 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2008
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 1.8T/2001
    Multumesc foarte mult !:readit::respekt:
     
  3. mariusrizea

    mariusrizea 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2008
    Locație:
    RO, BUCHAREST
    Masina:
    A4,2003,1.9TDI,131cp
    Si daca scri EU3-OBD ? bineanteles ca este euro 3.
     
  4. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    din cite stiu eu este situat pe evacuare inainte de catalizator,are rolul de a arde gazele ramase si trimite pe evacuare sub forma de funigine f marunta...rog a fi corectat
     
  5. markos 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A6 2.0TDI - 2007
    in planul de service al masinii vanzatorul ar fi trebuit sa bifeze existenta sau inexistenta filtrului de particule la viza de predare.
     
  6. aurelgales 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2008
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 1.8T/2001
    Scrie doar EU4 ! Macar m-am luat de o grija ! Multumesc !!
     
  7. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI
    Aurel,

    arunca o privire pe eticheta din portbagaj si vezi daca gasesti codul 7GG, daca il gasesti ai PDF daca nu, nu ai.
    bafta :icon_thumright:

    Edit:
    Aurel, daca masina ta este 18T benzina cauti degeaba pentru ca filtru de particule este numai pe motoarele diesel .
     
    Ultima editare: 21 Oct 2008
  8. aurelgales 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2008
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 1.8T/2001
    Multumesc oricum !Intamplator m-am uitat pe formularul de calcul al taxei ... de prima inmatriculare (??!) si acolo am vazut ca numai motoarele diesel au PDF. Invat ... altfel nu am de unde sa stiu !!!:shrug:
     
  9. GABRIELADANASTAN 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2008
    Locație:
    ALBA IULIA
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TDI DIN OCT. 2006
    Martor De Bujii Sau Filtru De Particule ?

    La masina mea, A4 TDI 2006, s-a aprins spirala galbena la bord si nu mai are putere deloc . Daca inainte jar manca, acuma e ca o martzoaga . Am citit pe forum ba ca e o bujie arsa, ba filtru e infundat, ba e turbo, ba e nu mai stiu ce . Eu nu ma pricep si la mine in oras (Alba Iulia) nu e reprezentanta Audi, iar cei din Cluj unde i-am facut si verificarea la 30.000 km ( i-au schimbat ulei si nu mai stiu cate filtre) nu pot sa-mi spuna daca e ok sa fac 100 km cu ea la felul in care se misca !!!
    Ce sa fac, dati-mi o sugestie, unde sa o duc si ce sa le cer sa-i faca ?
     
  10. ddumbrava

    ddumbrava 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2007
    Masina:
    Audi A4
     
    Ultima editare: 22 Oct 2008
  11. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    Nu ai fost atent, colega noastra spune ca nu mai are putere! Cum sa-i dea atunci turatie?
    Eu nu prea inteleg de ce nu mai are putere fiind aprins doar martorul de bujii?
    Acest martor(spirala) ramane aprins tot timpul? Si eu am patit asa cand se defectase o bujie, luam contactul pt 1 secunda si il puneam inapoi, martorul mi se stingea si mergeam in continuare fara probleme, mai ales ca la diesel bujiile functioneaza doar la pornire.
    Gabriela, daca martorul ramane aprins, singura solutie e sa-i faci o scanare cu vag-ul.
    Uita-te in sectiunea service si poate gasesti pe unul din membri aproape de tine dotat cu VAG-COM.
    Daca nu gasesti, si asa cum e masina , fara vlaga, tot te poti deplasa 100 km pana la reprezentanta; adevarat nu mai ai nerv, dar nu te mai bagi si tu in depasiri;)
     
  12. ddumbrava

    ddumbrava 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2007
    Masina:
    Audi A4
    Din moment ce-ti taie puterea,singura solutie e la service.Iar turatia de 2200-2400 o poti atinge si asa cu puterea taiata.Mergi la service pana nu e prea tarziu.La mine trei zile am tot incercat cu vagul si nu primea codul programului de desfundare si asa cum am mai spus,a trebuit sa-l dau jos la curatat mecanic
    Daca voi reusi ssa fac cumva ca sa scap de el va voi anunta.Cei de la Brady(Skoda) mi-au mai dat o varianta si acum ramane sa vad ce voi alege:resoftare sau sa-l inlocuiesc cu o tabla groasa captusita cu cauciu si gaurita.Cu resoftarea trebuie sa gasesc pe cineva la la audi,ca cei de la porsche sunt prastie
     
    Ultima editare: 23 Oct 2008
  13. ddumbrava

    ddumbrava 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2007
    Masina:
    Audi A4
    Se pare ca cei de la porsche au un update pt softul filtrului.Urmeaza sa-mi confirme
     
  14. ddumbrava

    ddumbrava 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2007
    Masina:
    Audi A4
    Da au un update care se face on-line
     
  15. GABRIELADANASTAN 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2008
    Locație:
    ALBA IULIA
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TDI DIN OCT. 2006
    Probleme La Filtru De Particule Sau Bujii?

    Salut, sunt Gabi si am o problema cu masina, un A4 2.0 TDI 2006 .
    In prima faza mi-a aparut afisajul cu spirala galbena, apoi puterea masinii s-a redus simtitor, ajungand chiar sa-mi moara motorul in mers . Cand am pornit din nou masina, mi-a aparut un alt afisaj, cel cu electronica la motor mentinandu-se si celelalte simptome( spirala galbena si lipsa putere masina). Masina are 30.000 km si de 2 luni i-am facut verificarea si i-au schimbat la reprezentanta la Cluj Napoca uleiul si toate filtrele posibile . Eu nu am mai umblat cu masina, cei de la reprezentanta nu-mi spun daca pot sau nu sa ma mai dau cu ea, daca e apta sa faca un drum de cluj ( 100 km) .Eu nu ma pricep la partea de mecanica auto, sau la up-datarea filtrului, incotro sa ma indrept ca sa-mi rezolv problema? Apropos, eu sunt din Alba Iulia .
    Merci mult !:confused:
     
  16. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    Eu nu prea inteleg de ce nu mai are putere fiind aprins doar martorul de bujii?
    Acest martor(spirala) ramane aprins tot timpul? Si eu am patit asa cand se defectase o bujie, luam contactul pt 1 secunda si il puneam inapoi, martorul mi se stingea si mergeam in continuare fara probleme, mai ales ca la diesel bujiile functioneaza doar la pornire.
    Gabriela, daca martorul ramane aprins, singura solutie e sa-i faci o scanare cu vag-ul.
    Uita-te in sectiunea service si poate gasesti pe unul din membri aproape de tine dotat cu VAG-COM.
    Daca nu gasesti, si asa cum e masina , fara vlaga, tot te poti deplasa 100 km pana la reprezentanta; adevarat nu mai ai nerv,:undwech: dar nu te mai bagi si tu in depasiri.:pSunt sigur ca incet ajungi la o viteza de deplasare rezonabila.
    Succes!
     
    Ultima editare: 24 Oct 2008
  17. myth79 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 163CP Multitronic
    filtru particule

    salutari la toata lumea. am o intrebare: cum pot afla daca masina mea este sau nu dotata cu filtru de particule ? am incercat cu VIN-ul dar nu am reusit. poate imi dati vreo idee... mentionez ca masina e un A4 2,5TDI din 2005.
     
  18. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    pt danutlazaroiu.:) im poti spuen ce fel de aditiv folosesti pt motorina? ca vine sezonul rece si vreau si eu sa folosesc. merci.;)
     
  19. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu am pus o singura data Duralube in motorina(desi eram impotriva aditivilor)si diferenta s-a simtit putin.Adica nu s-a schimbat masina peste noapte,ci doar merge motorul putin mai rotund.Combinat cu motorina euro 5,nu face nici un rau motorului,dar nici minuni
     
  20. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    deschizi capota la motor si in partea stanga, pe la amortizorul din stanga o sa gasesti un autocolant cu seria la caroserie si multe altele. La ultimul rand o sa iti scrie EURO4. Daca scrie si +DPF...atunci ai DPF! :happy:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta