Totul despre kiturile multilink - brate suspensie - Lemforder - Trw - Febi - Delphi - Mapco- Etc. ..

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de 19-RNG, 11 Noi 2008.

  1. 19-RNG

    19-RNG 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    D.T.Severin
    Masina:
    Audi80 Avant 1.9TDI
    Bucsi - cap bara - rulmenti - ce firma alegem ?

    Vreau sa schimb bucsi, rulmenti, capete de bara, daca este nevoie.
    Poate-mi spuneti si mie ce producatori se folosesc mai des si sunt si de buna calitate.
     
  2. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    rulmentii SKF sunt cei mai buni. lemforder, boge, febi-bilstein, si in general tot ce este de origine nemteasca, sunt fabricanti de bucse si elemente de directie de calitate. oricum, piesele pt masinile noastre sunt destul de ieftine. eu mi-am schimbat kit-ul de ambreiaj cu unul sachs, si m-a costat 100 euro.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Iul 2015
  3. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Bucsele AU ROLUL DE A ATENUA SOCUL TRANSMIS de la carosabil.
    Pune "matale" o camera de filmat sub masina si urmareste cu atentie solicitarea la care este expusa fiecare bucsa in parte:de brat fie el inferior sau superior,de bara stabilizatoare,palierul telescopului si mai ales la modelele de audi la care bratul inferior este sustinut de bara stabilizatoare,care trece prin el..
    Orice soc este atenuat de elasticitatea bucselor implicate.
    Orice soc neatenuat se rasfrange asupra elementelor implicate,si anume:fanta,rulment,fuzeta,brat,CASETA DIRECTIE,CAROSERIE.
    Cum iti explici ca o masina cu suspensie rigida si cu o arhitectura a caroseriei SLABA,riposteaza la maniera sportiva de condus prin deformarea"oalelor"de telescoape????????

    Cu cat bucsele sunt mai moi cu atat "confortul" componentelor implicate este mai mare.DAR manevrabilitatea SCADE!!!

    Cine vrea sa fie cel mai bun pe "etapa" poate monta inclusiv sistemul UNIBALL,sau sistemul promovat mai sus...ca doar dupa etapa tot ce inseamna suspensie si directie merge la gunoi!!!!

    Nu dati banii pe prostii,faceti poza cu maimutza!!
     
  4. 19-RNG

    19-RNG 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    D.T.Severin
    Masina:
    Audi80 Avant 1.9TDI
    Nu stiu cat de mult ma ajuta "sfatul" tau.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Apr 2014
  5. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Pai...nu te ajuta.
    Dar:daca spun ca LEMFORDER e cel mai tare ma crezi?daca ma crezi,ma crezi pe cuvant?sau cum?
    Nu te intereseaza garantia??
    De unde stii ca sfaturile pe care le astepti sunt date de INGINERI care au studiat reziztenta materialelor la fiecare piesa pe care o lauda??????????

    Eu am pus 2 capete de bara lemforder si unul l-am schimbat de 2 ori in garantie in interval de 2 luni..
    Deci???????
     
  6. 19-RNG

    19-RNG 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    D.T.Severin
    Masina:
    Audi80 Avant 1.9TDI
    Deci trebuie cumparat de la alta firma.
    Din cate stiu eu magazinele sunt obligate sa acorde garantie la ABSOLUT toate piesele auto, indiferent firma.
    Si unde mai pui ca trebuie puse intr-un service autorizat iar manopera costa mai mult decat piesa.
    Eu le schimb singur, acasa, asa ca nu ma intereseaza garantia, dar ma intereseaza calitatea.
     
  7. harfo_79

    harfo_79 Bronze Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    Arad, Romania
    Masina:
    Audi Avant B6/A4 1.9 TDI, 131 cp, end of series
    atunci ce ziceti de TRW?
     
  8. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    TRW cred ca sunt bune.am priete care si-a cumparat si este multumit
     
  9. Sini

    Sini Silver Member

    Înscris:
    17 Iul 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 B6 / A3 8L
    Ati auzit de MEYLE?

    M-am hotarat sa inlocuiesc bratele superioare pe fata, capetele de bara si bieletele de directie si mi s-a ofertat pe aceasta marca, preturi relativ bune dar nu stiu cat de ok sunt, cica ar fi nemtesti...

    Daca a auzit cineva de ele sau a folosit, rog sa posteze.
    Multam!
     
  10. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9 TDI 110 CP AFN 1997
    Da,sunt de calitate.
     
  11. Sini

    Sini Silver Member

    Înscris:
    17 Iul 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 B6 / A3 8L
    Ce mi se pare ciudat este ca dintre Febi, SWAG, Lemforder, Meyle este cel mai jos la pret si nu cu 20-30ron...

    Multumesc!
     
  12. mlozoveanu

    mlozoveanu Bronze Member

    Înscris:
    13 Noi 2007
    Locație:
    Somewhere in the jungle (Buc)
    Masina:
    A4 8E Avant 2.0 TDI 103 KW
    S-au dovedit a fi fiabile bratele meyle?
     
  13. harfo_79

    harfo_79 Bronze Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    Arad, Romania
    Masina:
    Audi Avant B6/A4 1.9 TDI, 131 cp, end of series
    nu stiu cum sunt bratele ca eu am TRW dar eu am inlocuit capul de planetara cu unul Meyle si sunt foarte multumit. sincer merge impecabil.
     
  14. Corsaru 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 200 20V Turbo Quattro , 3B, 1990 / Subaru Forester S-turbo
    Probabil ca s-a nimerit la tine exceptia care intareste regula, echiparea de fabrica pentru Audi este Lemforder, pentru cine nu stie cum arata .....sigla e o bufnita intr-un triunghi, de asemenea echipare originala si pentru BMW.

    Acum, tot ce inseamna bucse vin de la BOGE, iar rulmentii sunt FAG sau SKF, iar pentru cine nu stie AUDI nu produce nimic...in afara de superbitatile astea de masini ;) au contracte cu x furnizori.....unul vine cu articulatii directie ( lemforder), unul vine cu rulmenti ( FAG ), unul cu amortizoare (BOGE/SACHS) ceva caroserie si hop a mai aparut un Audi
     
  15. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    A4 (1997) 8D2 B5 cu 1,9 tdi (AHU) + A4 (2012) 8K5 B8 cu 2.0 CR (CAGA)
  16. rogue 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2009
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    A6 1.9 TDi 165CP 2004 - fost, A4 2.5 Tdi 163CP 2003 - fost, acum altceva
  17. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    un kit swag e 10-12 mil. Instalarea e vreo 3-4mil. Pana la urma totul se rezuma la ce bani ai.

    Eu zic ca o sa isi faca treaba foarte bine, poate, cu vreo 10% mai putin ca altele, si asta daca ai ghinion. Oricum primii 10-20K km nu cred ca ai sa observi ceva rau .
     
  18. therodo

    therodo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 1.8T AWT, 2002
    Absolut de acord. Eu la montaj am platit 5 milioane (pretul dat de mai multe service-uri din Bucuresti), insa mecanicul s-a chinuit destul de rau la o parte, suruburile se sudasera si a durat destul sa desfaca. Mai pui eventual o geometrie, 80-100 ron. Deci maxim 6 milioane in plus fata de pretul platit pe piese.
     
  19. gtincu 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Cluj/Gura Humorului
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9 TDI PD/AJM 2000
    Salut. Ruville a folosit cineva?
     
  20. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Da. Am eu un braţ Ruville de vreo 3-4 ani pe A6 C4. Merge încă fără probleme. Iniţial Ruville a apărut ca o alternativă low cost, dar nu fac produse rele.
     

Distribuie pagina asta